Thank god mocht ik zondag van de dokter zonder krukken, mits ik genoeg ging zitten
rond een uurtje half 3/3 aangekomen, vond mirella kroes heel matig draaien eerst half uur (niet gewend van dr) Misschien niet helemaal mijn smaak, Glaskin begon al een klein beetje steviger te draaien.
Heerlijk mensen al kei wappie en ik als BOB lekker staan dansen en hoop mensen gesproken. Kwam mede door de text op mn shirt: ‘life is beautiful’ trekt natuurlijk wel wat ‘verliefde’ mensen.
om 20:15 werd het mega druk in de kas 21;00 zou amelie beginnen met draaien. We stonden halverwege de zaal, maar konden geen eens bewegen en dat is wel iets wat je wil tijdens amelie.
Zijn toen achteraan de zaal gaan staan, daar had je 2 meter waar nog een soort van bewogen kon worden.
Amelie begon kei hard en heel sterk aantal goede nummers. Halverwege zakte het een klein beetje in maar daarna weer helemaal goed gemaakt!!
Al met al een hele leuke dag gehad, wel te druk en rot voor een hoop mensen die niet binnen kwamen in de kas. Te druk = minder kaartjes verkopen
Had je kunnen verwachten met zo’n artiest......
Amelie heeft mij echt heel flink veel serotonine vrij laten komen zonder dat ik er iets voor nodig had! Applaus
ps via telefoon getypt,dus geen hoofdletters etc
![:)]()