Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe ga ik dit overleven?

Hoe ga ik dit overleven?

54 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
J
JippiekajeejLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natozlato zei:
Knuffelavonden? 👀 Wat houdt dat precies in?
Klik om te vergroten...
Als ik dit moet uitleggen, dan kan ik je zeggen dat je wat hebt gemist. Voor mij is dat het lekkerste gevoel hoor. Niet iedereen heeft dit gevoel merk ik wel eens. X brengt voor mij een enorm niet te onderdrukken gevoel naar boven om iedereen (die dat wil) aan te raken en te knuffelen. Zo heb je echt super leuke en intieme gesprekken en avonden dat je lekker staat te knuffelen met een avondpartner die je daar vindt. Er zijn er genoeg vatbaar voor :) Lekker met z'n tweeën staan genieten vd muziek en iedereen die langskomt aai ik. Ligt ook aan de soort pil vermoedelijk. Zo zei mijn broertje niet te begrijpen dat ik altijd aan mensen zit. Ik gaf 'm op festival een halfje en 40 min later stond ie achter de vrouwen :grin:. Sommige ervaren dit niet maar alleen het speed achtige lkkr hard gaan

Wel jammer dat ze de ballonnen weg hebben moeten halen. Mja, miss ook maar goed. Kan niet goed zijn...
J
JippiekajeejLid
01-01-2024, 00:00
#2
Prcs wat jij zegt idd. Zo ervaar ik het ook kwa dosering. Helaas heb ik dat fuck it, ik neem wat bij dus wel paar keer teveel gedaan. Heb wat slaapproblemen nu. Ik kan het komende jaar dus niks doen voordat dit echt helemaal over is...
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
HierEnDaarEenFuifje zei:
Laatste keer bij thuishaven gebruikten we keta in de comedown van xtc en jezus wat ging ik als een raket erna, man man man.

Bereid je wel voor op vaagheid, maar ik kon nog een stuk langer door op de xtc.


Mijn ervaring met mdma is:
- begin dose belangrijkste om je piek te halen
- 1e keer bijnemen zorgt bij mij voor een 2e, bijna net zo goede piek als de 1e.. maar wel iets minder uiteraard
- 2e keer bijnemen zorgt voor een nieuwe piek, maar dan met stuk minder "love". Dat is gewoon lekker dansen en zelf genieten.

Hierna is het echt wel klaar en kun je erin gooien bij mij wat je wil, maar is alleen maar zonde van je lichaam. Ik stamp mn pillen fijn, weeg precies af hoeveel ik de 1e, 2e en 3e keer neem en neem niets extra's mee, want het "fuck it, ik neem het gewoon" gevoel ligt erg op de loer als je wappie bent.
Klik om te vergroten...
Ik neem maximaal 1,5 pil mee. Meestal maar 1 zelfs. Met pillen van tegenwoordig boven de 250mg mdma heb je echt aan 1 zat.
L
Lid 149424Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jippiekajeej zei:
Prcs wat jij zegt idd. Zo ervaar ik het ook kwa dosering. Helaas heb ik dat fuck it, ik neem wat bij dus wel paar keer teveel gedaan. Heb wat slaapproblemen nu. Ik kan het komende jaar dus niks doen voordat dit echt helemaal over is...
Klik om te vergroten...
Not nice! 🥺
L
Lid 149424Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Jippiekajeej zei:
Ze bereiden in de hut altijd 3 verschillende gerechten. Zijn elke keer verschillende, maar bijna altijd soort van kip teriyaki met rijst, een burrito achtig iets en nog iets. Beetje hippie, maar prima te eten. En bananen :) ik pak om 18:00-1830 altijd wat te eten. Niet altijd omdat ik honger had, maar meer omdat het even goed is om te doen. Ook ivm je zoutgehalte.

Ik heb ivm periode fitness mezelf ook wel eens onthouden van alcohol, maar dan komt ie toch minder lekker binnen. Met een paar biertjes valt ie toch wat intenser en langer. Kan dat wel aanraden eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Klinkt goed! Maar wat raad je me aan! Moet namelijk wel goed goed eten!! Eerst nemen en dan gelijk eten? Of nemen en later eten?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@Jippiekajeej dat klinkt echt als helemaal mijn ding! Ik ben ook GEK op knuffelen, laat staat op xtc.
J
JippiekajeejLid
01-01-2024, 00:00
#7
Natozlato zei:
@Jippiekajeej dat klinkt echt als helemaal mijn ding! Ik ben ook GEK op knuffelen, laat staat op xtc.
Klik om te vergroten...
Dat was dus ook de reden dat ik vaker wilde en iets meer ging gebruiken. Gewoon stom.

Qua eten, ik propte mezelf op de heenrit altijd vol met fruit en powerbars :) zodat mocht ik daar vergeten te eten of geen honger had, ik toch zat op had. Beter eet je gewoon zsm daar want dan kun je het niet vergeten. 1700 a 1800 is een mooie tijd want dan kun je nog helder nadenken en je zit dan nog niet enorm in de feestmood. Of je nu wel of niet al xtc op heb. Later kun je ook wel nadenken, maar wordt je toch beïnvloed en zijn vaak de lekkerste gerechten op.

(ik was een regelmatige bezoeker daar, vandaar woorden als altijd :))
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jippiekajeej zei:
Allemaal jonge kippetjes staan daar lijp aan de pillen te gaan, heerlijk.
Klik om te vergroten...

Jippiekajeej zei:
Staan ze daar met hun oogjes te rollen en willen ze iedereen aanraken en ben jij klaar.
Klik om te vergroten...
Ik vind dit wel een beetje respectloos.
H
HarmlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe was het?

Zie aardig wat filmpjes op Facebook staan (raad de plaat) met belachelijk veel mensen met de telefoon in de handen. Jammer is dat tegenwoordig...😆
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Harmless zei:
Hoe was het?

Zie aardig wat filmpjes op Facebook staan (raad de plaat) met belachelijk veel mensen met de telefoon in de handen. Jammer is dat tegenwoordig...😆
Klik om te vergroten...
Ja dat viel mij ook op. En het hele jonge publiek daar, maakt het voor mij een stuk minder aantrekkelijk. Ben er een paar geweest, eerst toen het nog niet zo mainstream was. In 2017 ook nog een keer maar toen was het al een stuk minder qua sfeer.
K
KrullenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Thank god mocht ik zondag van de dokter zonder krukken, mits ik genoeg ging zitten :wink:

rond een uurtje half 3/3 aangekomen, vond mirella kroes heel matig draaien eerst half uur (niet gewend van dr) Misschien niet helemaal mijn smaak, Glaskin begon al een klein beetje steviger te draaien.

Heerlijk mensen al kei wappie en ik als BOB lekker staan dansen en hoop mensen gesproken. Kwam mede door de text op mn shirt: ‘life is beautiful’ trekt natuurlijk wel wat ‘verliefde’ mensen.

om 20:15 werd het mega druk in de kas 21;00 zou amelie beginnen met draaien. We stonden halverwege de zaal, maar konden geen eens bewegen en dat is wel iets wat je wil tijdens amelie.

Zijn toen achteraan de zaal gaan staan, daar had je 2 meter waar nog een soort van bewogen kon worden.

Amelie begon kei hard en heel sterk aantal goede nummers. Halverwege zakte het een klein beetje in maar daarna weer helemaal goed gemaakt!!

Al met al een hele leuke dag gehad, wel te druk en rot voor een hoop mensen die niet binnen kwamen in de kas. Te druk = minder kaartjes verkopen
Had je kunnen verwachten met zo’n artiest......

Amelie heeft mij echt heel flink veel serotonine vrij laten komen zonder dat ik er iets voor nodig had! Applaus

ps via telefoon getypt,dus geen hoofdletters etc :)
L
Lid 149424Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Harmless zei:
Hoe was het?

Zie aardig wat filmpjes op Facebook staan (raad de plaat) met belachelijk veel mensen met de telefoon in de handen. Jammer is dat tegenwoordig...😆
Klik om te vergroten...
Ik ga hier nog een hele mooie trip report over schrijven! 😁😁😁
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rivalrie zei:
Ik neem maximaal 1,5 pil mee. Meestal maar 1 zelfs. Met pillen van tegenwoordig boven de 250mg mdma heb je echt aan 1 zat.
Klik om te vergroten...

Ja precies, ik heb nu pillen van 240mg, dus ik hoef er maar 1 mee te nemen en dan zou ik volgens de aangeraden dosering nog teveel hebben. Laatste keer nam ik een startdosis van 110 mg, en slikte vervolgens 50 en nog een 50. De 3e keer slikken doe ik niet altijd, hangt er vanaf hoe ik nog ga en hoe ik ging. Merkte deze keer dus wel dat als ik keta neem het nog wel waard is om iets bij te nemen, want de keta slingert de xtc er nog eens keihard in bij mij.
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Driemaaldrie zei:
Maar het is op een zondag, hoeveel mensen gaan er gebruiken denk je? 50/50?
Klik om te vergroten...

Eerder 80/20 ofzo op thuishaven. Allemaal ook xtc lol.

Jmths zei:
Voor een feestje dat 12 uur+ duurt doseer ik soms ook 3 gram Phenibut met een langer werkend psychedelica (bijvoorbeeld 3mg DOC of 200µg 1P-LSD).
Klik om te vergroten...

Dit is een DF.nl tip. Hier zijn zeer goed getrainde psychedelica hersentjes aanwezig. Normale mensen eindigen met zo'n dosis LSD compleet verward bij de ehbo lol. Absolute afrader als je geen ervaring mee hebt.

TripJess zei:
thuishaven Terug Naar Toen winterfestival in maart.
Klik om te vergroten...

Ben heel vaak bij thuishaven geweest, wordt altijd veel xtc gebruikt. Enige uitzondering is terug naar toen. (ook geweest) Daar wordt door bijna iedereen veel gedronken en nauwelijks spacers. Totaal ander publiek ook! Wel supergezellig overigens.

En ik snap niet hoe mensen wiet en mdma geen topcombi kunnen vinden. Echt absurde synergie haha.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Driemaaldrie zei:
Hahaha, Thuishaven blijft thuishaven. Er wordt veel veel veel gebruikt. Ik heb als ik eerlijk moet zijn nog nooit gecombineerd met alcohol! Dus ik kan helaas geen ervaringen delen. Wel wil ik je bedanken voor je support, overleven ga ik het zeker, zolang de VIBE goed is moet het goed komen!!
Klik om te vergroten...
Het is niet goed gekomen. Verdorie het hele feest TNT is niet doorgegaan. Kutcorona :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."