#1
Dat doe ik ook. Alleen dat is echt het probleem niet. Ken je dat gevoel je eerste nacht xtc, dat wakker en alert zijn? Niet kunnen slapen omdat je xtc op hebt? Dat gevoel heb ik al drie maanden. Eerste 1,5 maand erger dan nu. Met geen mogelijkheid ben je in slaap te brengen. Ik ben hyperalert.Slaap hygiëne.
Ben ook achter de reden. Als je lichaam stress ervaart en xtc is een enorme stressveroorzaker, gaat je lichaam adrenaline produceren. Als je vaker gebruikt kun je de pech hebben dat je hormonen uit balans schieten en blijft je lichaam adrenaline produceren. Je lichaam gaat alle cofactoren (voedingsstoffen) in de productie van adrenaline leggen en geeft dat voorrang en er komt bijna niks beschikbaar voor dopamine, serotonine en dus melatonine. Enige remedie is tijd (6 tot 18 maanden) en flink fruit en eiwitten eten en eventueel supplementen 5htp en iig magnesium. Geen dokter kan je helpen. Ook landelijk meldpunt spreekuur partydrugs niet. Niemand kan je balans terugbrengen behalve je hersenen zelf...
heb ook hartrimestoornis maar das logisch na 25 jaar knallen nu 11 maanden clean van alcohol ,speed en xtc voor eerst in 25 jaar
hoop dathet bij jou eerder hersteld maar bij mij is na 11 mnd nog steedss hopeloos zodra ik ga liggen weer klaarwakker .om niet elke dag benzos en slaapmiddel in je systeem te hebben zal ik af en toe nachtje wakker moeten blijven want na 7mnd dagelijks die troep begin je dat ook zat te worden. Suc6 jonguh ! hoor graagals ie beter gaat en wat er heeft geholpen . mzzls! oja werkt temazepam een beetje btw ?