Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"30 is mijn record belande dan ook in het amstelland ziekenhuis met een gebroken arm werd snachts wakker met een bengelende arm heb nu een een mittellla het is gefixeerd met schroeven"
"Raad niemand om benzos met bier te doen maar ben het nu eenmaal zo gewend nu ff chillen met old skool New video by Dennis Schröder photos.app.goo.gl"
"Slech geluid ik weet stereo uit de jaren 70"
"heb het nu weer naar mijn zin met de flualprazolam maar ik houd alcohol er nu voor verandering maar is buiten ga lekker care free mijn huishouden doen muziekje op en de katten verzorgen ."
"oke thanks"
"Lorazepam is echt maar voor 1 week daarna ga je vehogen op het laatst zat ik op 10 mg lorzepam na een maand cold turkey gestopt dat resuleerde in boezemfibrilren daar heb heb ik weer zolpidem gekregen na een maand was ik opgeknapt ga nog wel regelmatig in de fout"
"voor welke shop moet je maar een pb sturen"
"Mijn benzo tolerantie is torenhoog hoog na 30 jaar het helpt me niks meer het is alleen de obsessie met 20 flunirazepam val ik niet eens in slaap de enigste benzos die nog wel wat doen is etizolam maar dan wel 20 stuks en flualzopram .Word maar eens tijd voor een alternatief en alcohol kan ik niet tegen."
"jcutter zei: Wat betalen jullie eigen voor 10 stuks rohypnols, van 1mg per stuk? Klik om te vergroten... gaat bij mij per Modknip* geen prijzen noemen *modknip euro,is dan wel een rc zal net wat mider werken maar dat weet ik niet zeker"
"John Trap zei: Ik heb een half uur geleden 1,25 mg bromazolam genomen. Ik heb deze kort geleden ontvangen en móest ze even uitproberen. Het voelt in ieder geval al lekker warm en cosy. Ik kan echter zeer weinig goede informatie over deze RC-benzo vinden. Zijn er hier mensen die hun ervaringen/informatie willen delen? Klik om te vergroten... Bromazolam is erg zorgeloos ik had er 10 van 3 mg op over een dag daarna 2 biertjes 7% sindsdien ben ik een dag kwijt denk de hele vrijdag geslapen"