Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlas ophouden door MDMA

Plas ophouden door MDMA

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerste paar keren niet kunnen plassen. Als ik dan aan het einde een keertje ging, bleef ik gaan.
Nu eigenlijk heel weinig last van... Ik kan met 160mg MDMA op prima naar het toilet. Ik neem dan ook geen hele grote hoeveelheden.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij valt het niet kunnen plassen reuze mee als je normaal doseert.
Gisteren nog mdma gedaan en nergens last van gehad qua niet kunnen plassen etc.
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ooit als pro tip gehad van een arts dat je moet fluiten omdat je blaas zich dan ontspant.
Je voelt je een beetje een halve gare maar je kan iig plassen en hebt niet aan het einde van je feestje dat je 600x naar de wc moet :wink:
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon even minuutje staan/zitten, even ontspannen en het komt vanzelf.

Tegenwoordig kan ik wel altijd plassen, soms met de nodige moeite dat wel
i
iAmNumberOneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wanneer jullie veel MDMA ophebben en niet kunnen plassen gaan jullie dan toch heen of negeren jullie het eerder. Het kan voordelen hebben in dat je lekker door kan gaan zonder telkens te moeten plassen, gezien je door MDMA toch niet de drang kan krijgen.

Ben benieuwd naar jullie verhalen met mdma en plassen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zorgen dat je genoeg water blijft drinken en heel relaxed op de wc gaan zitten. Dan komt het vanzelf wel, als je geen aandrang krijgt toch even proberen om de 2 uur te gaan als je er veel water bij drinkt.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet te veel drinken tijdens mdma, hoef je ook niet zoveel te pissen😏
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
waterkraan open zetten indien mogelijk
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet teveel MDMA nemen dan valt het plassen best wel mee. Sowieso beter om vocht op te nemen en af te drijven. Gezonde circulatie van het lichaam. Teveel is in elk aspect nooit goed.
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Plassen gaat erg lastig met mdma. Helaas. 24 uur na gebruik gaat het weer een beetje.
B
BuffelaartjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik moet plassen dan ga ik , maar dat is dan als ik thuis ben het het uit aan het werken is.

Het plassen is goed voor je , dat zorgt ervoor dat er een gedeelte van de afval stoffen meekomen.

Als je teveel drinkt en je plas ophoud of gewoon niet kan plassen kan het redelijk gevaarlijk zijn..dit omdat er dan luchtbellen kunnen ontstaan in je hoofd (het vocht moet ergens naar toe uiteindelijk) en is daardoor ook dodelijk

Dit duurt meestal wel echt super lang voordat zoiets moet gebeuren of je moet 10 glazen per uur drinken.
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mappie88 zei:
Ooit als pro tip gehad van een arts dat je moet fluiten omdat je blaas zich dan ontspant.
Je voelt je een beetje een halve gare maar je kan iig plassen en hebt niet aan het einde van je feestje dat je 600x naar de wc moet :wink:
Klik om te vergroten...
Dit doe ik altijd en werkt zeker.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mappie88 zei:
Ooit als pro tip gehad van een arts dat je moet fluiten omdat je blaas zich dan ontspant.
Je voelt je een beetje een halve gare maar je kan iig plassen en hebt niet aan het einde van je feestje dat je 600x naar de wc moet :wink:
Klik om te vergroten...

Sheaira zei:
Dit doe ik altijd en werkt zeker.
Klik om te vergroten...

Hahahahaha dat deden wij vroeger ook bij de paarden bij de doping controle op concours. Dan hielden ze een stok met een zakje onder dat paard en moest ie piesen. Fluiten hielp echt! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
S
SheairaLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Hahahahaha dat deden wij vroeger ook bij de paarden bij de doping controle op concours. Dan hielden ze een stok met een zakje onder dat paard en moest ie piesen. Fluiten hielp echt! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Ik doe het echt bijna standaard met drugs op, ook als ik wel kan plassen maar gewoon zodat mijn blaas kan ontspannen en zeker weten (bijna) alles eruit komt haha. Kan het iedereen aanraden.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Hahahahaha dat deden wij vroeger ook bij de paarden bij de doping controle op concours. Dan hielden ze een stok met een zakje onder dat paard en moest ie piesen. Fluiten hielp echt! πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Er kwam dan wat uit zijn fluit zogezegd πŸ˜‚πŸ˜‚
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Volgens mij valt het niet kunnen plassen reuze mee als je normaal doseert.
Gisteren nog mdma gedaan en nergens last van gehad qua niet kunnen plassen etc.
Klik om te vergroten...
Hoe was het @De Dunne? Goed feestje gehad? En niet te veel last van de kater? :)
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Green Dude zei:
Hoe was het @De Dunne? Goed feestje gehad? En niet te veel last van de kater? :)
Klik om te vergroten...
Ja was lekker! Nee kater niet. Voel me juist nog mellow en relax.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Sheaira zei:
Ik doe het echt bijna standaard met drugs op, ook als ik wel kan plassen maar gewoon zodat mijn blaas kan ontspannen en zeker weten (bijna) alles eruit komt haha. Kan het iedereen aanraden.
Klik om te vergroten...
Zou je beginnen twijfelen of je nou het toilet of een vogelkooi bent binnengestapt :tearsofjoy:
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beeld jezelf in: "Ik ben een noedel", volgens het meisje in het filmpje werkt dat goed om te kunnen ontspannen en kun je toch plassen!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een paar biertjes drinken werkt bij mij altijd wel goed om te kunnen plassen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."