Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wanneer jullie veel MDMA ophebben en niet kunnen plassen gaan jullie dan toch heen of negeren jullie het eerder. Het kan voordelen hebben in dat je lekker door kan gaan zonder telkens te moeten plassen, gezien je door MDMA toch niet de drang kan krijgen. Ben benieuwd naar jullie verhalen met mdma en plassen."
"Zou het dan beter zijn om de pep te laten drogen? Vriezer lijkt me riskant, want ouders zitten daar altijd wel bij. Hoe kan ik het beste het drogen? Op mijn telefoon uitstrijken, of op een spiegeltje? Graag wat uitleg."
"Hallo forum! Ik zit hier nog met een Android pil van een kameraad. Groen van kleur natuurlijk :P Zelf heb ik wel eens XTC gebruikt, maar dat was met kameraden. Deze week ben ik nog vrij van school en zat te denken om dus er wat van te nemen. Lekker thuis muziek luisteren en mijn eigen ding doen. Ik weeg 55kg en wil hem niet helemaal nemen. Gewoon om de nacht door te gaan en het voelen! Kan iemand mij hiermee helpen met hoeveel ik moet nemen en wat ik allemaal kan doen :P Is het mogelijk om te gamen op MDMA? Als laatst. Ik heb wat nieuws berichten gelezen over dat er mensen door zijn gegaan aan Androids? Moet ik mij zorgen gaan maken?"
"ZERO- zei: Aangeraden hoeveelheid is nog steeds 1 a 1,5 keer je eigen lichaamsgewicht. Met 'groene android' kan niemand iets, je zal dus je drugs moeten laten testen om erachter te komen hoeveel mg mdma erin zit... Je hebt er maar eentje begrijp ik, weet je toevallig van vrienden of zij nog over hebben of weten je vrienden hoeveel erin zit? Klik om te vergroten... Me beste kameraad gaf het. Volgens hem zat er 220mg inplaats van de normale 150mg voor een XTC pil?"
"Hallo beste leden , Het is langs geleden dat ik wat drugs heb genomen. Het is zeker al wel 2+ jaar geleden. Verder gaat het in het leven goed, en heb vanaf vandaag 2 week vakantie van het werk . Ik zat voor een keertje weer te denken om iets te nemen. Nu zit ik te denken aan MDMA of speed en paar dagjes door. Nu heb ik door dat ik dit onder MDMA plaats, maar gezien het om 2 dingen gaat wist ik even niet waar ik het beste in kon plaatsen. Heeft iemand wat suggesties?"
"De komende twee dagen ben ik alleen thuis, omdat mijn ouders een paar dagjes weg zijn. Nu heb ik al een aantal jaar geen drugs meer gedaan, en zat te denken om misschien pep te nemen en lekker doorgaan. Ik heb 2 week vakantie en zat dan te denken om te gaan gamen. Wat vinden jullie hiervan of hebben jullie een ander voorstel?"
"Beste mensen, Vandaag heb ik van een kameraad MDMA kristalen en pep meegekregen. De laatste keer dat ik had gebruikt was meer dan 2 jaar terug. Voor een random reden had ik er opeens even zin in. Ik heb van hem een zakje droge pep gekregen, natte pep en de MDMA kristalen. Nu was ik van plan om MDMA in het weekend te nemen, maar zou het beter zijn om eerst de droge pep op te maken? Ik heb namelijk gelezen dat het minder word na een weekje? Minder sterk? Ik neem het alleen in het weekend. Als ik deze week MDMA neem, dan wou ik volgende week eens de Pep weer proberen. Alvast bedankt"
"Psychedelibee zei: Droge speed blijft heel lang, lees maanden zelfs jaren, goed. Geen reden dus om het snel op te moeten maken. Uiteraard helpt het als je het op een droge, donkere, niet al te warme plek bewaard. In een kastjes dus bijvoorbeeld, bijvoorkeur in een goed afgesloten verpakking. Klik om te vergroten... Echt? Een vriend van mij zei dat het na 2/3 week minder sterk begint te worden. Hierbij ging het wel om natte pep. Het zou dus beter zijn om het natte pep te drogen? Hoe kan ik dit het beste doen? Op een glasplaatje uitstrijken en dan half uurtje laten drogen?"