#1
De eerste keren deed ik maar wat op gevoel, wat leidde tot flinke doseringen omdat ik bang was dat het effect te kort zou duren. Een keer was ik op een soort rave in een studenten huis, prima vermaakt maar het werd significant minder leuk naarmate het later werd, vooral omdat ondanks het bijnemen dan de euforie helemaal verdwijnt en die kille, relatief ‘lege’ stimulatie overblijft. Als je van al het dansen dan ook best moe begint te worden, en je hoofdpijn krijgt enzo… Alles komt dan samen in een kut comedown.Oh dankjewel! Ik ga er ff naar kijken idd @Flualhamdulillam hoe doe jij het met bijnemen en 1e dosering?
Vanaf de eerst volgende keer had ik afgesproken met mezelf dat ik begin met een hele pil (deze waren ongeveer 130mg), en na ongeveer 2 uurtjes (vanaf het moment dat je hem goed voelt in-kicken) slik ik nog een halfje (65mg dus). Effect was heerlijk!
Edit: na het bijnemen bleef het effect super stabiel, en nam ook subtiel af, in plaats van een extreem dal waarin je plotseling valt zodra het uitwerkt. Ik was door het continue dansen wel enigszins moe natuurlijk, maar totaal niet op een storende ongewenste manier!
En een ‘doseringsplan’ is ook nog super chill, je hoeft met je hoofd niet bij het bijnemen te zitten. Je zeg gewoon een wekker, en je weet wel hoeveel je moet nemen. Geen twijfels a la: ‘ja als ik nog een kwartje neem, kan ik nog wel ff doorgaan maar ik weet niet man, slapen moet ook nog en ik weet niet eens of het nog wel leuk is zodra straks mijn serotonine voorraad volledig op is’!
Maar voor de dosering is het puur uitzoeken wat jouw voorkeur heeft, en hoe gevoelig je bent. Mag ik vragen hoe zwaar je bent?