Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben ook benieuwd naar 3mmc! Ga je een report schrijven?"
"@Flualhamdulillam ik ben 1.68 en 65kg dus ik denk dat een hele too much is in 1x🤣 maybe een halve dan. En wat je schrijft had ik precies ook dat het op het einde meer 'leeg' wordt. Moet echt gaan kijken naar een doseringplan als ik je verhaal zo lees! ik doe het ook een beetje op gevoel nu, als het wat minder wordt neem ik wat bij etc etc"
"@Flualhamdulillam Ja ik ga zeker ff zoeken wat voor mij het beste is dan, thanks! Ik heb 7augustus op de planning staan dus ik zal je zeker op de hoogte houden"
"@Flualhamdulillam update van dit weekend😜: na wat ervaringen gelezen te hebben besloten we om te beginnen met een halfje. We hadden warios van ong 200mg. Dus een halfje leek ons wel een goede start. We begonnen rond 20:30. Had een tijdje niet gebruikt dus deze kwam goed binnen! Na 2 uur nog een kwartje genomen. Moet zeggen dat ik erg hard ging wahaha meer dan ik gewend ben, maar niet perse onprettig. Na een tijdje begon het effect te zakken en was het lastig om toch niet nog een kwartje te nemen. Een deel van mijn vrienden bleef wel steeds kwartjes bijpakken dus zij zaten om 5 uur sochtends nog vol in de space. Ik en een vriendin (die ook begon met een half) begonnen rond die tijd dus wel in te kakken en langzaam zijn we richting huis gegaan. Was een leuke avond! Al met al weet ik niet zo goed wat ik van deze methode vind (zo min mogelijk bijnemen). Met een half zit je er natuurlijk meteen goed in, maar ik vond dit toch wel heftig inslaan. Misschien lichtere pillen proberen volgende keer. Ga in de toekomst verder kijken wat een goede startdosis voor mij is"
"@Ganggang💯 ik heb het een aantal maanden gebruikt en dan 1x per maand. Hield het ook altijd bij 1 pilletje per avond. Heb het nu zeker een jaar niet gedaan! Maar naar mijn idee heb ik het nooit 'misbruikt' vroeg me alleen af hoe het invloed heeft op je ervaring als je na een tijd weer eens iets gebruikt"
"Hii, Ik en mijn vrienden gebruiken al een tijdje xtc. Maar nu zijn we op zoek naar iets nieuws. Misschien ook iets wat minder aan je serotonine vreet? We houden wel van het mdma effect (energiek,euphorie,love etc) maar we zijn benieuwd of er ook andere middelen zijn die deze effecten geven en wellicht minder heftig zijn op je serotoninelevel. ik heb wel eens keta en wiet gebruikt maar ben hier echt geen fan van dus ik neig zelf wel meer naar de uppers denk ik. Lees de laatste tijd ook veel positiefs over 3mmc, maar ook veel gemixte meningen dat dit toch ook behoorlijke dips kan geven. al met al ben ik dus op zoek naar iets waar je lekker mee op een festival kan knallen maar wat minder 'schadelijk' is (voor zover drugs niet schadelijk kan zijn lol) voor je hersenen/dip. Het liefst ook iets wat je gewoon oraal kan nemen. aanraders hoor ik graag!"
"Snuffelaar zei: Zou eerder voor 3-mmc gaan, GHB kan best risky zijn vind ik. Of ik let persoonlijk niet genoeg op. Klik om te vergroten... Ja ghb zou ik zelf niet zo snel nemen denk ik! ik ga me inlezen over 3mmc aangezien dit toch wel het meeste in de buurt komt van wat we zoeken"
"Hii, Ik heb in de coronatijd 2x XTC thuis gedaan. En het viel me op dat ik thuis heel chill ben aan de X, bijna slaperig zelfs? Nu is dit ook wel prettig opzich maar ben van plan het volgend weekend weer te doen en wil nu toch wel weer actief en praterig zijn. We hebben altijd gwn techno opstaan maar toch is iedereen wat slomer als op een festival. Wat ik ook wel snap aangezien we gewoon thuis zitten maar ik mis toch wel het energieke van X! ik gebruik niet vaak en er zitten altijd meerdere maanden tussen. Ook zijn de pillen getest en zijn ze niet extreem sterk of iets rond 180/200 Dus heeft iemand tips om niet te gaan bank hangen volgend weekend? Misschien een spel spelen of energy drinken ofzo? wahaha. We zijn niet van plan drugs te combineren dus dingen zoals speed zijn uitgesloten haha! Alvast bedankt"
"@Eik de setting is altijd met een groepje vrienden. En het is natuurlijk heel anders dan op een festival! Misschien toch maar proberen te dansen thuis , en idd is het ook gezellig om gwn lekker te chillen"
"@Flualhamdulillam whaha jaa we hebben sws licht projectoren en goede boxen dus in die hoek zitten we goed"