#1
Ja inderdaad, als ik te veel in een keer neem had ik precies hetzelfde.Wanneer je moe word van de mdma betekend het dat je teveel hebt genomen..
Dus kleinere stukjes pil nemen.
XTC vind ik eigenlijk ook veel leuker wanneer ik gewoon kan chillen op bijv een huisfeestje dan bij het uitgaan.