Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSloom van XTC

Sloom van XTC

43 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jumping Jack zei:
Wanneer je moe word van de mdma betekend het dat je teveel hebt genomen..
Dus kleinere stukjes pil nemen.
Klik om te vergroten...
Ja inderdaad, als ik te veel in een keer neem had ik precies hetzelfde.
XTC vind ik eigenlijk ook veel leuker wanneer ik gewoon kan chillen op bijv een huisfeestje dan bij het uitgaan.
S
Simba01Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@Flualhamdulillam update van dit weekend😜: na wat ervaringen gelezen te hebben besloten we om te beginnen met een halfje. We hadden warios van ong 200mg. Dus een halfje leek ons wel een goede start. We begonnen rond 20:30. Had een tijdje niet gebruikt dus deze kwam goed binnen! Na 2 uur nog een kwartje genomen. Moet zeggen dat ik erg hard ging wahaha meer dan ik gewend ben, maar niet perse onprettig. Na een tijdje begon het effect te zakken en was het lastig om toch niet nog een kwartje te nemen. Een deel van mijn vrienden bleef wel steeds kwartjes bijpakken dus zij zaten om 5 uur sochtends nog vol in de space. Ik en een vriendin (die ook begon met een half) begonnen rond die tijd dus wel in te kakken en langzaam zijn we richting huis gegaan. Was een leuke avond!

Al met al weet ik niet zo goed wat ik van deze methode vind (zo min mogelijk bijnemen). Met een half zit je er natuurlijk meteen goed in, maar ik vond dit toch wel heftig inslaan. Misschien lichtere pillen proberen volgende keer. Ga in de toekomst verder kijken wat een goede startdosis voor mij is :)
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jumping Jack zei:
Wanneer je moe word van de mdma betekend het dat je teveel hebt genomen..
Dus kleinere stukjes pil nemen.
Klik om te vergroten...
Gewoon commpenseren met een paar dikke peppekes
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Brakka Mang zei:
commpenseren met een paar dikke peppekes
Klik om te vergroten...
Jaja bij mdma is dat echt een slecht idee.
Ik vind upperd en downers heerlijk bv
Ghb en coke
Maar bij mdma is dat niet een oplossing voor mensen die dit lezen.
Gewoon minder nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."