Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zelfde ervaring. Ben niet iemand die vaak gebruikt. Denk gemiddeld 1x per 9 maanden. Tot nu toe altijd wel leuke ervaringen! Lekker aan de wandel Moeilijk lange gesprekken houden. "Elk rondje is anders" Tot gisteravond dan. Man man man nog nooit eerder zoiets meegemaakt. Gisteravond kwam ik nog een netjes opgeborgen (Droog,donker,luchtdicht) gele Farao tegen in mijn keukenlade. Dacht ach.. waarom ook niet! Huppa glas water achterover en we zijn klaar om straks eens even in de kroeg te kijken! Nog even rustig douchen, peukje roken... Tegen die tijd slaat het vast wel in. Was klaar met mijn ritueel en ja hoor de effecten kwamen. So far so good! Ineens sloeg het om net als het Nederlandse weer BAM! Zweet brak mij uit, vreemde golvende sensaties door mijn lichaam, mijn spraak werd super sloom ik werd fysiek ook heel erg sloom. Moe, maar niet dat ik in staat ben om te slapen. Ging van kwaad tot erger. Trillende kaken, dubbel zien. Dacht ga even een berichtje sturen naar een maat dat ik toch maar niet de stad in ga. Ik kon niet eens iets lezen op mijn mobiel alles stond te dansen. Zodra ik op stond van de bank het gevoel dat ik elk moment flauw zou vallen. Het voelde absoluut niet goed. Ik raakte lichtelijk in paniek omdat mijn gedachtegang heel onplezierig was naast de fysieke symptomen. Heb een vriendin gebeld zij heeft mij opgehaald en heb haar lastig gevallen tot diep in de nacht. Arme meid Nog nooit meerder meegemaakt dit, tot nu toe waren mijn XTC avondturen plezierig. Tevens misschien kan het komen omdat deze pillen al enkele jaren opgeborgen lagen? Geen idee. Dacht juist dat ze zwakker werden met loop van tijd"
"Jumping Jack zei: Misschien was het geen mdma.. 4FMP of zo daar krijg ik het naar van. Kan ook dat het gewoon te veel was. Dus niet meer zomaar wat naar binnen knallen als je iets vind 🤣 Klik om te vergroten... Even beetje ingelezen over 4FMP Kan wel eens zijn dat je gelijk hebt! Dan ben ik te goed van vertrouwen geweest. Misschien was de helft van mijn pillen wel daadwerkelijk MDMA en een paar 4FMP's er tussen Ik smijt alles weg wat nu nog in lade ligt. Vertrouw het niet meer."