Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuziek en XTC

Muziek en XTC

34 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Kwak zei:
Laatste keer was het op een huisverjaardag met rap/hiphop. Vreselijk was dat. Geef mij maar techno.
Klik om te vergroten...
Was hier alcohol of drugs in het spel ? Want xtc en rap/hiphop lijkt me echt een drama combinatie
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Luna199263 zei:
Was hier alcohol of drugs in het spel ? Want xtc en rap/hiphop lijkt me echt een drama combinatie
Klik om te vergroten...
Bedoel je bij mij? Niet meer dan 2-3 flesjes bier. Kwam nu voor het eerst in aanmerking op een verjaardag dat bijna iedereen daar openlijk aan de drugs zat. Waar onder andere mezelf. Tijdens vond ik best iets sneus hebben.
Het was inderdaad een drama rap/hiphop. Ik heb nog geprobeerd er iets van te maken. Zelf een poging geprobeerd er op te dansen. Was de enige overigens. Achteraf wel zonde dat ik de drie maanden regel heb overschreden. En mijn eigen regel het aannemen van een pil zonder te weten hoeveel mg erin zat. Dat kon die vriend mij niet precies vertellen.

Naar wat voor techno luister je dan?
L
Lid 151997Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Paar pianostukken die ik zelf ook speel, hier in deze opnames de meesters aan het werk:




(onmogelijk voor mij, tot nu toe)


Deze zou ik denk ik niet onder invloed van XTC luisteren. Wel heel bijzonder stuk:

T
TrickVLLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drum & bass muziek!
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Kwak zei:
Bedoel je bij mij? Niet meer dan 2-3 flesjes bier. Kwam nu voor het eerst in aanmerking op een verjaardag dat bijna iedereen daar openlijk aan de drugs zat. Waar onder andere mezelf. Tijdens vond ik best iets sneus hebben.
Het was inderdaad een drama rap/hiphop. Ik heb nog geprobeerd er iets van te maken. Zelf een poging geprobeerd er op te dansen. Was de enige overigens. Achteraf wel zonde dat ik de drie maanden regel heb overschreden. En mijn eigen regel het aannemen van een pil zonder te weten hoeveel mg erin zat. Dat kon die vriend mij niet precies vertellen.

Naar wat voor techno luister je dan?
Klik om te vergroten...
Hi,

jammer van die hiphop. Verkeerde muziek kan de sfeer zo verpesten.

zelf haten ik vroeger techno. Overrated en een toning. Een keer op thuishaven geweest en voelde me een zombie met die muziek.

nu waardeer ik her wel steeds weer. Luister soms ook overdag ( normaal alleen met xtc op ). Toch blijf ik het achtetgrond muziek voor een strandtent vinden. Snap niet hoe je de hele nacht op techno kan dansen. Maarja dat krijg ik natuurlijk ook enorm vaak te horen over hardcore.

als ik techno luister, vind ik de zomerse Vibes wel lekker. Love dance and feel blijft wel een van mijn favoriete. Soms ook juist weer harde, grimmige techno. Maar na half uurtje is dat ook weer uit haha
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met of zonder xtc... Afterlife label rules.
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vorige week nog genoten en dan luister ik steevast naar Zero 7, dat zweeft heerlijk en verder wat blues rock , wat hardcore dat voorbij komt in de after movies van Intents, Tommorowland tunes eigenlijk alle muziek die een goede melodie bevat.



s
someone2021Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zelf ben ik wel fan van awakenings. Er staan geweldige sets op, zoals Joris van Voorn. Die draait zeker niet alleen techno, redelijk divers.
Zelf heb ik een redelijk grote tv en you tube premium (dus geen gezeur met reclames).
Kortom het kijkt heerlijk weg, zeker met een tripje.

M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#9
De juiste muziek tijdens XTC is voor mij heel belangrijk, een aantal genres wil ik dan absoluut niet horen en andere juist heel graag. Dit zal voor ieder anders zijn, maar bij dezen mijn favorieten:

Dance met een 'happy' sound
Tiesto - The business
GATTÜSO - Bring that back
Joel Corry - Head & Heart
Rasster - SAD
Joel Corry - BED
Krawall - Diamonds and Pearls
Strange fruits playlist Spotify

De Jeugd van Tegenwoordig
Ja NatĂșĂșĂșrlijk
DJVT - Dromen van Karton
DJVT - De Formule
DJVT - Een Barkie

Manon
DJVT - Ik was een klootzak

Warme zomervibes
Suna & Yumi - Les Sunlights des Tropiques
Polo et Pan - Ani Kuni
Polo et Pan - Mexicali
Polo et Pan - Chasseur d'ivoire

Met een koptelefoon op een 8D-playlist beluisteren is ook een bijzonder fijne ervaring!
H
HagedisjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
someone2021 zei:



Boris Brejca
Klik om te vergroten...
Zo deze set is fantastisch
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#11
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Super dansnummer
Heerlijke vibe!
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#13
In een thuis zetting is deephouse wel het beste, om de hele avond techno te gaan luisteren hoeft van mij ook niet.


Een heerlijke mix!
Deze gast op you tube Gentleman.
Hij mixt de meest relaxe plaatjes
Het is deephouse maar echt in een lounch vorm.

Goede chill muziek om thuis te spacen en ook voor de achtergrond.
Vaak ook gewaardeerd door mensen die geen house muziek draaien zelf.Mixjes van hem draai ik ook gewoon nuchter en gebruik het vaak als achtergrond muziek vooral als je met een paar mensen bent
L
L-6Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Altijd als ik XTC doe ga ik wel lekker op alle muziek, maar krijg echt kippenvel van Skrillex 😂
C
CronnixLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mappie88 zei:
Kende het nog niet maar wat een lekker nummer zeg Blood Walk!!

OT: vooral melodieuze house/techno! Of de muziek van kshmr, kan ik soms ook wel waarderen. Op een festival liever niet te soft want dan kom ik er niet lekker in.
Laatst in thuissetting was ik met een vriend die allemaal pop tot 40 hitjes wilde luisteren en het foute uur nummers, dat was een ehm nieuwe ervaring haha toch liever techno :wink:

toevoeging: disco techno ga ik ook heel goed op!
Klik om te vergroten...
Ik had afgelopen weekend op een huisfeestje ineens zin in:


đŸ€·â€â™‚ïžđŸ€Ł

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."