Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb ook met veel plezier je tripreport gelezen. Bedankt daarvoor. Mag ik vragen waar jullie naartoe zijn geweest?"
"Mappie88 zei: Kende het nog niet maar wat een lekker nummer zeg Blood Walk!! OT: vooral melodieuze house/techno! Of de muziek van kshmr, kan ik soms ook wel waarderen. Op een festival liever niet te soft want dan kom ik er niet lekker in. Laatst in thuissetting was ik met een vriend die allemaal pop tot 40 hitjes wilde luisteren en het foute uur nummers, dat was een ehm nieuwe ervaring haha toch liever techno toevoeging: disco techno ga ik ook heel goed op! Klik om te vergroten... Ik had afgelopen weekend op een huisfeestje ineens zin in: 🤷♂️🤣"
"Bedankt voor het delen van je verhaal. Ik hoop voor je dat toekomst meer rust in je hoofd mag bieden."
"@Maximusso , zoals ik in mijn voorstel bericht gemeld heb ben ik een kind van gebruikers. Het is nu zo'n 26 jaar geleden dat mijn stiefvader (moge hij rusten in vrede) mij als jong jochie nadat ik een tijd op de tussendeur had staan bonken aan de eetkamer tafel zette en mij uitlegde dat "grote" mensen soms dingen doen die kinderen niet zouden moeten zien, om vervolgens een flinke teug van een crackpijp te nemen. Op dat moment een nare ervaring maar toch ben ik er altijd dankbaar voor geweest. Het heeft bij mij een gezonde angst voor drugs achter gelaten, waardoor ik pas op mijn 31e nadat ik enorm veel research had gedaan zelf voor het eerst xtc gebruikt heb, en dat nu zeer verantwoording 1 of 2 x per jaar gebruik om even de deksel van de pan te halen. Wat ik met dit veel te lange verhaal wil vertellen dat het mij persoonlijk geen schade heeft aangedaan, ik zie het eerder als opvoeding. In elk geval wens ik je heel veel sterkte in de tijd die komen gaat."
"Maximusso zei: Ik blijf het lastig vinden of ik het ze al moet vertellen of beter is om te wachten. ik hang zelf meer naar wachten, precies zoals @Nihilist88 zei. Klik om te vergroten... Maximusso zei: Ik ben benieuwd hoe je over je stiefvader dacht (wat vond je van hem) na deze gebeurtenis. Je wist tot dat moment niet dat hij verslaafd was? Misschien wel door dat er wat aan de hand was, maar drugs werd normaal niet openlijk gebruikt? *Ik heb hem nooit een slechte man gevonden als dat is wat je bedoeld, ik wist dat hij problemen had en er zelf waarschijnlijk het meeste last van had. Wat mij wel nog enorm bij staat is zijn eerlijkheid. Beantwoord daarom alle gestelde vragen zonder te liegen of om de vraag heen te draaien. Klik om te vergroten..."
"Maximusso zei: Ik bedoelde inderdaad of je hem minder vond door zijn verslaving. Of zwak dat hij niet stopte. Dat lijkt me het lastige, want mijn kinderen zouden ook teleurgesteld in me kunnen zijn. Dat ze het zien als kiezen voor drugs ipv er voor hen te zijn.. Klik om te vergroten... Dat heb ik niet zo ervaren. Ik was wellicht vroeg "wijs" maar ik begreep best dat het op een bepaald moment geen kwestie van kiezen meer is. Hij heeft overigens mij nooit meer geconfronteerd met gebruik. En mochten jouw kids wel zo denken, veranderd die mening met de tijd waarschijnlijk vanzelf."
"Succes man. Denk aan het doel!"
"@whitesugar ik heb met veel plezier je report en afweging hoeveel je zal nemen in een ander draadje gelezen. Zelf ben ik ook geïnteresseerd geraakt in trip middelen en ga je denk ik kopiëren. Hope you don't mind 😇"
"whitesugar zei: Nee leuk hoor, vind ik helemaal niet erg! Ik moet trouwens wel zeggen dat ik er thee van had gemaakt, dus kan zijn dat het daardoor iets minder zwaar viel bij mij. Klik om te vergroten... Ja ik las het, als er aan begin kauw ik ze denk ik gewoon fijn. Het enige is dat ik 11 september ga gebruiken en er 5 anderen bij zijn die allemaal xtc of pep gebruiken. Ik weet niet of dat een goeie combo is. Zo komen we toch allemaal in een andere gemoedstoestand terecht ben ik bang."
"HierEnDaarEenFuifje zei: Jij op truffels en anderen op xtc of speed gaat geen goeie combi zijn kan ik je vertellen. Baseer ik wel op eigen ervaring, maar heb aantal keer meegemaakt en je zit echt op een ander niveau dan de ander. Wellicht 2-CB proberen? Klik om te vergroten... Thanks voor je bericht, daar was ik al bang voor. Dan ga ik deze x gewoon lekker op dezelfde wolk zitten als de rest. Eerlijk, ik ben oprecht blij dat ik dit forum gevonden heb. Ik leer graag van andermans fouten."