#1
Het ligt een beetje aan de setting, maar op festivals heb ik graag wel lekkere harde techno. Van die "bunker" beats zoals hieronder vind ik dan heerlijk!
In een thuis setting kan het echt van alles zijn! Als het aan het einde van de avond begint uit te werken is Lana Del Rey bijvoorbeeld echt fantastisch, of misschien iets van Tangerine Dream.
En deze heb ik laatst ontdekt, ook helemaal geweldig met XTC op. Die bass is zo lekker, ik werd er bijna geil van!
Klassieke muziek zou ik persoonlijk niet kiezen als ik xtc doe. Maar je hebt hier stukken van jewelste. 👌🏼Sinds ik piano speel luister ik klassieke muziek. Zelf nooit met XTC geprobeerd maar gaat zeker gebeuren als de SSRI uit m'n gestel is. Ik kan genoeg suggesties geven, echter ben ik niet heel erg thuis in de symfonische tak maar zal me best doen.
Piano:
Symfonisch:
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.www.youtube.com
https://www.youtube.com/watch?v=yUfSstK3MOc
Willekeurige selectie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."