Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA + XTC Hallucinaties

MDMA + XTC Hallucinaties

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FecededLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een tijdje geleden voor het eerst xtc gebruikt, en afgelopen zondag voor het eerst mdma. In beide gevallen begon ik op het laatst lichtelijk te hallucineren.

Bij de xtc zag ik in een heg allemaal verschillende leuke dingen, weet niet meer precies wat het was ik herinner me alleen nog astronauten en aapjes en blije gezichten.

Bij mdma begonnen alle plinten en alle hoeken van de kamer regenboog kleuren te worden. Totaal niet heftig maar ik zag het wel degelijk.

Ik genoot er beide keren wel van!

komt dit vaker voor?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Feceded zei:
Ik heb een tijdje geleden voor het eerst xtc gebruikt, en afgelopen zondag voor het eerst mdma. In beide gevallen begon ik op het laatst lichtelijk te hallucineren.

Bij de xtc zag ik in een heg allemaal verschillende leuke dingen, weet niet meer precies wat het was ik herinner me alleen nog astronauten en aapjes en blije gezichten.

Bij mdma begonnen alle plinten en alle hoeken van de kamer regenboog kleuren te worden. Totaal niet heftig maar ik zag het wel degelijk.

Ik genoot er beide keren wel van!

komt dit vaker voor?
Klik om te vergroten...
Wrs net voor de comedown ?
Hoeveel mg had je op ?

vrij normaal hoor wat je noemt over die kleuren.
Ik zie altijd kleuren veel feller en tegen de comedown begin ik licht te hallucineren in de vorm van kleurenpatronen of zelfs een woonkamer vol mensen (die laatste is wel als ik teveel op heb gehad :))
F
FecededLid
01-01-2024, 00:00
#3
inner_search zei:
Wrs net voor de comedown ?
Klik om te vergroten...
Tijdens de xtc heeft het echt lang geduurd, ik denk wel een paar uurtjes.

Bij de mdma was het inderdaad vlak voor de comedown.

inner_search zei:
Hoeveel mg had je op ?
Klik om te vergroten...
xtc was niet getest. Ik had 1,25 op. (Dom ik weet het)

De mdma begon ik met 140 mg, aangeraden op mijn gewicht. Later op de avond verdeeld heb ik nog 3x tussen de 40/60mg bijgenomen . Dus in totaal +/- 290 mg.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#4
Feceded zei:
Tijdens de xtc heeft het echt lang geduurd, ik denk wel een paar uurtjes.

Bij de mdma was het inderdaad vlak voor de comedown.


xtc was niet getest. Ik had 1,25 op. (Dom ik weet het)

De mdma begon ik met 140 mg, aangeraden op mijn gewicht. Later op de avond verdeeld heb ik nog 3x tussen de 40/60mg bijgenomen . Dus in totaal +/- 290 mg.
Klik om te vergroten...
Te hoog gedoseerd dus , nix om zorgen over te maken als je je nu gewoon goed voelt en de 3maanden regel in acht neemt :wink:
F
FecededLid
01-01-2024, 00:00
#5
inner_search zei:
Te hoog gedoseerd dus , nix om zorgen over te maken als je je nu gewoon goed voelt en de 3maanden regel in acht neemt :wink:
Klik om te vergroten...
Ik voelde me prima, alleen de dag erna had ik een paar flinke zweet aanvallen toen ik aan het winkelen was en vrij weinig eetlust.

hoe zit het bij mdma en bijnemen? Ik begon gewoon in 1x met 140mg en daarna bijgenomen met het idee om het langer te laten duren, maar dat is niet de bedoeling dus?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Feceded zei:
hoe zit het bij mdma en bijnemen? Ik begon gewoon in 1x met 140mg en daarna bijgenomen met het idee om het langer te laten duren, maar dat is niet de bedoeling dus?
Klik om te vergroten...

Het gevoel verlengen is sowieso geen optie. Na 5 a 6 uur is MDMA klaar met euforie. Dan ga je enkel nog strak staan en meer bijwerkingen ervaren zoals stimulatie, klapperkaak, lichamelijke ongemakken of gewoon heel wazig worden.

Het beste start je met een dosis die je het best ligt waarvan je niet te hard gaat en rond de 1 a 1.5mg/kg. Daarna kan je nog 1maal de helft van die dosis bijnemen maar dan houd het beter ook op. Bijnemen vergroot de kans op dip en verlengt de kater.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Feceded zei:
Ik voelde me prima, alleen de dag erna had ik een paar flinke zweet aanvallen toen ik aan het winkelen was en vrij weinig eetlust.

hoe zit het bij mdma en bijnemen? Ik begon gewoon in 1x met 140mg en daarna bijgenomen met het idee om het langer te laten duren, maar dat is niet de bedoeling dus?
Klik om te vergroten...
Heb gistere x op , had vandaag ook wat warmer als anders maar heb wel flink gegeten en gedronken (geen alcohol 🤣)

Eerlijk gezegt ben ik geen xtc/mdma kenner hoor.
Maar dat bijpakken vind ik er juist leuk aan..
ik neem dan wel geen 140mg ineens maar bouw rustig op met 60/80mg per keer en pak dan 3 a 4 x bij op die avond icm joints.
De joints zijn Ook de reden dat ik zo lekker ga op x.
Zou x of m zonder joint niet de moeite waard vinden denk ik (of ik moet zeer hoog doseren , wat ik niet wil.)
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Klinkt erg tof ik ben jaloers haha.

De een heeft het van MDMA wat meer dan de ander, maar aangezien het eigenlijk altijd leuk is en je je goed voelt, leuke bonus :grin:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Het gevoel verlengen is sowieso geen optie. Na 5 a 6 uur is MDMA klaar met euforie. Dan ga je enkel nog strak staan en meer bijwerkingen ervaren zoals stimulatie, klapperkaak, lichamelijke ongemakken of gewoon heel wazig worden.

Het beste start je met een dosis die je het best ligt waarvan je niet te hard gaat en rond de 1 a 1.5mg/kg. Daarna kan je nog 1maal de helft van die dosis bijnemen maar dan houd het beter ook op. Bijnemen vergroot de kans op dip en verlengt de kater.
Klik om te vergroten...
Dat bedoel ik dus , ik vind die bijwerking net het leukste 😅😂 daarom rook ik er direct een joint bij om het te triggeren , is dat raar ? 😂🙈

sidenote , de keer voor gisteren was het 4 jaar geleden dat ik nog x genomen had en deze pillen bevatte ook hoge dosis 2cb..

edit. Voor thuis eh , niet voor in gezelschap of op een feest , zou me schamen om dan met zoon bek rond te lopen..
F
FecededLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekz zei:
Het gevoel verlengen is sowieso geen optie. Na 5 a 6 uur is MDMA klaar met euforie. Dan ga je enkel nog strak staan en meer bijwerkingen ervaren zoals stimulatie, klapperkaak, lichamelijke ongemakken of gewoon heel wazig worden.
Klik om te vergroten...
Goed om te weten, ik was inderdaad echt flink met m’n kaken bezig. Had ik niet verwacht van mdma, maar dit verklaart dat dus. Ook was ik echt vrij wazig aan het einde van de avond.
F
FecededLid
01-01-2024, 00:00
#11
inner_search zei:
Heb gistere x op , had vandaag ook wat warmer als anders maar heb wel flink gegeten en gedronken (geen alcohol 🤣)

Eerlijk gezegt ben ik geen xtc/mdma kenner hoor.
Maar dat bijpakken vind ik er juist leuk aan..
ik neem dan wel geen 140mg ineens maar bouw rustig op met 60/80mg per keer en pak dan 3 a 4 x bij op die avond icm joints.
De joints zijn Ook de reden dat ik zo lekker ga op x.
Zou x of m zonder joint niet de moeite waard vinden denk ik (of ik moet zeer hoog doseren , wat ik niet wil.)
Klik om te vergroten...
Ik heb nog nooit iets gecombineerd met een joint ook geen alcohol. Was het ook niet van plan eigenlijk, wel leuk om te lezen dat jij er veel plezier uit haalt!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Feceded zei:
Ook was ik echt vrij wazig aan het einde van de avond.
Klik om te vergroten...
Dat gebeurd wel eens met bijna 300mdma in je systeem :)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
inner_search zei:
Dat bedoel ik dus , ik vind die bijwerking net het leukste 😅😂 daarom rook ik er direct een joint bij om het te triggeren , is dat raar ? 😂🙈

sidenote , de keer voor gisteren was het 4 jaar geleden dat ik nog x genomen had en deze pillen bevatte ook hoge dosis 2cb..

edit. Voor thuis eh , niet voor in gezelschap of op een feest , zou me schamen om dan met zoon bek rond te lopen..
Klik om te vergroten...

Helemaal niet raar. Deed ik vroeger ook meestal. 1st een goeie dosis, toen die inkickte, jointje erbij en nog wa bijnemen. Voor thuis maakt het niet uit. Of met goeie vrienden allemaal koekie waus op de bank, jezelf lekker laten gaan en rushes van euforie met trilstemmetjes en ogen die alle kanten uit draaien. Op een feest is dat zeker niet aan te raden 🤣🤣.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#14
Feceded zei:
Ik heb nog nooit iets gecombineerd met een joint ook geen alcohol. Was het ook niet van plan eigenlijk, wel leuk om te lezen dat jij er veel plezier uit haalt!
Klik om te vergroten...
Ik combineer geen stims met joints direct van de kaart en niet leuk high , maar met x vind ik het hemels.
PsyTekz zei:
Helemaal niet raar. Deed ik vroeger ook meestal. 1st een goeie dosis, toen die inkickte, jointje erbij en nog wa bijnemen. Voor thuis maakt het niet uit. Of met goeie vrienden allemaal koekie waus op de bank, jezelf lekker laten gaan en rushes van euforie met trilstemmetjes en ogen die alle kanten uit draaien. Op een feest is dat zeker niet aan te raden 🤣🤣.
Klik om te vergroten...
Mijn avond gisteren op men 1tje 🤣
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Feceded zei:
Goed om te weten, ik was inderdaad echt flink met m’n kaken bezig. Had ik niet verwacht van mdma, maar dit verklaart dat dus. Ook was ik echt vrij wazig aan het einde van de avond.
Klik om te vergroten...

Dat ligt dus aan het bijnemen. Als je niet zo wazig wil worden beter op 1 dosis met maximaal 1x bijnemen en de dosis matig houden. Uit eigen ervaring is alles boven de 200mg = wazig.
F
FecededLid
01-01-2024, 00:00
#16
PsyTekz zei:
Dat ligt dus aan het bijnemen. Als je niet zo wazig wil worden beter op 1 dosis met maximaal 1x bijnemen en de dosis matig houden. Uit eigen ervaring is alles boven de 200mg = wazig.
Klik om te vergroten...
Dank voor de tips!
F
FecededLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat zijn trouwens goeie betrouwbare niet al te dure weegschaaltjes? Ken veel mensen die van alles op gevoel nemen maar vind het toch een fijn idee om het af te wegen!
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Mijn eerste keer xtc zag ik een orkest voor me bed staan😂
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Feceded zei:
Wat zijn trouwens goeie betrouwbare niet al te dure weegschaaltjes? Ken veel mensen die van alles op gevoel nemen maar vind het toch een fijn idee om het af te wegen!
Klik om te vergroten...
Deze heeft zowat heel het forum.
Flink afgeprijsd , heb hem nog 50 betaald.
Bekijk Trendfield Precisie Weegschaal - Tot 50 gram - 0,001 gram nauwkeurig - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/trendfield...0111011750?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
komt door de dosering,

mooiste hallucinaties die er bestaan, wel slecht voor je maar zo ontiegelijk mooi je ziet alles wat je wil en kan zien wat je maar kan bedenken ken je zien als je in die fase ben

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."