Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA + XTC Hallucinaties

MDMA + XTC Hallucinaties

38 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt erg tof ik ben jaloers haha.

De een heeft het van MDMA wat meer dan de ander, maar aangezien het eigenlijk altijd leuk is en je je goed voelt, leuke bonus :grin:
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekz zei:
Het gevoel verlengen is sowieso geen optie. Na 5 a 6 uur is MDMA klaar met euforie. Dan ga je enkel nog strak staan en meer bijwerkingen ervaren zoals stimulatie, klapperkaak, lichamelijke ongemakken of gewoon heel wazig worden.

Het beste start je met een dosis die je het best ligt waarvan je niet te hard gaat en rond de 1 a 1.5mg/kg. Daarna kan je nog 1maal de helft van die dosis bijnemen maar dan houd het beter ook op. Bijnemen vergroot de kans op dip en verlengt de kater.
Klik om te vergroten...
Dat bedoel ik dus , ik vind die bijwerking net het leukste 😅😂 daarom rook ik er direct een joint bij om het te triggeren , is dat raar ? 😂🙈

sidenote , de keer voor gisteren was het 4 jaar geleden dat ik nog x genomen had en deze pillen bevatte ook hoge dosis 2cb..

edit. Voor thuis eh , niet voor in gezelschap of op een feest , zou me schamen om dan met zoon bek rond te lopen..
F
FecededLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekz zei:
Het gevoel verlengen is sowieso geen optie. Na 5 a 6 uur is MDMA klaar met euforie. Dan ga je enkel nog strak staan en meer bijwerkingen ervaren zoals stimulatie, klapperkaak, lichamelijke ongemakken of gewoon heel wazig worden.
Klik om te vergroten...
Goed om te weten, ik was inderdaad echt flink met m’n kaken bezig. Had ik niet verwacht van mdma, maar dit verklaart dat dus. Ook was ik echt vrij wazig aan het einde van de avond.
F
FecededLid
01-01-2024, 00:00
#4
inner_search zei:
Heb gistere x op , had vandaag ook wat warmer als anders maar heb wel flink gegeten en gedronken (geen alcohol 🤣)

Eerlijk gezegt ben ik geen xtc/mdma kenner hoor.
Maar dat bijpakken vind ik er juist leuk aan..
ik neem dan wel geen 140mg ineens maar bouw rustig op met 60/80mg per keer en pak dan 3 a 4 x bij op die avond icm joints.
De joints zijn Ook de reden dat ik zo lekker ga op x.
Zou x of m zonder joint niet de moeite waard vinden denk ik (of ik moet zeer hoog doseren , wat ik niet wil.)
Klik om te vergroten...
Ik heb nog nooit iets gecombineerd met een joint ook geen alcohol. Was het ook niet van plan eigenlijk, wel leuk om te lezen dat jij er veel plezier uit haalt!
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#5
Feceded zei:
Ook was ik echt vrij wazig aan het einde van de avond.
Klik om te vergroten...
Dat gebeurd wel eens met bijna 300mdma in je systeem :)
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
inner_search zei:
Dat bedoel ik dus , ik vind die bijwerking net het leukste 😅😂 daarom rook ik er direct een joint bij om het te triggeren , is dat raar ? 😂🙈

sidenote , de keer voor gisteren was het 4 jaar geleden dat ik nog x genomen had en deze pillen bevatte ook hoge dosis 2cb..

edit. Voor thuis eh , niet voor in gezelschap of op een feest , zou me schamen om dan met zoon bek rond te lopen..
Klik om te vergroten...

Helemaal niet raar. Deed ik vroeger ook meestal. 1st een goeie dosis, toen die inkickte, jointje erbij en nog wa bijnemen. Voor thuis maakt het niet uit. Of met goeie vrienden allemaal koekie waus op de bank, jezelf lekker laten gaan en rushes van euforie met trilstemmetjes en ogen die alle kanten uit draaien. Op een feest is dat zeker niet aan te raden 🤣🤣.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Feceded zei:
Ik heb nog nooit iets gecombineerd met een joint ook geen alcohol. Was het ook niet van plan eigenlijk, wel leuk om te lezen dat jij er veel plezier uit haalt!
Klik om te vergroten...
Ik combineer geen stims met joints direct van de kaart en niet leuk high , maar met x vind ik het hemels.
PsyTekz zei:
Helemaal niet raar. Deed ik vroeger ook meestal. 1st een goeie dosis, toen die inkickte, jointje erbij en nog wa bijnemen. Voor thuis maakt het niet uit. Of met goeie vrienden allemaal koekie waus op de bank, jezelf lekker laten gaan en rushes van euforie met trilstemmetjes en ogen die alle kanten uit draaien. Op een feest is dat zeker niet aan te raden 🤣🤣.
Klik om te vergroten...
Mijn avond gisteren op men 1tje 🤣
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
Feceded zei:
Goed om te weten, ik was inderdaad echt flink met m’n kaken bezig. Had ik niet verwacht van mdma, maar dit verklaart dat dus. Ook was ik echt vrij wazig aan het einde van de avond.
Klik om te vergroten...

Dat ligt dus aan het bijnemen. Als je niet zo wazig wil worden beter op 1 dosis met maximaal 1x bijnemen en de dosis matig houden. Uit eigen ervaring is alles boven de 200mg = wazig.
F
FecededLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Dat ligt dus aan het bijnemen. Als je niet zo wazig wil worden beter op 1 dosis met maximaal 1x bijnemen en de dosis matig houden. Uit eigen ervaring is alles boven de 200mg = wazig.
Klik om te vergroten...
Dank voor de tips!
F
FecededLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat zijn trouwens goeie betrouwbare niet al te dure weegschaaltjes? Ken veel mensen die van alles op gevoel nemen maar vind het toch een fijn idee om het af te wegen!
M
Morethenafeeling🔒Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn eerste keer xtc zag ik een orkest voor me bed staan😂
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
Feceded zei:
Wat zijn trouwens goeie betrouwbare niet al te dure weegschaaltjes? Ken veel mensen die van alles op gevoel nemen maar vind het toch een fijn idee om het af te wegen!
Klik om te vergroten...
Deze heeft zowat heel het forum.
Flink afgeprijsd , heb hem nog 50 betaald.
Bekijk Trendfield Precisie Weegschaal - Tot 50 gram - 0,001 gram nauwkeurig - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/trendfield...0111011750?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
komt door de dosering,

mooiste hallucinaties die er bestaan, wel slecht voor je maar zo ontiegelijk mooi je ziet alles wat je wil en kan zien wat je maar kan bedenken ken je zien als je in die fase ben
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
Deze heeft zowat heel het forum.
Flink afgeprijsd , heb hem nog 50 betaald.
Bekijk Trendfield Precisie Weegschaal - Tot 50 gram - 0,001 gram nauwkeurig - Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/trendfield...0111011750?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Klik om te vergroten...


die heb ik ook wat een top ding, ik had m wel vanaf ali gehaald want daar komen ze tog vandaan
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Komt omdat je lichaam MDA aanmaakt en dat is een hallucinerende stof. Bij de een iets meer als de andere. Of het ligt er aan hoe je in je vel zit.

Ik had altijd alsof het leek dat iedeen een bril op had..
F
FecededLid
01-01-2024, 00:00
#16
mitchieee zei:
die heb ik ook wat een top ding, ik had m wel vanaf ali gehaald want daar komen ze tog vandaan
Klik om te vergroten...
Heb jij een linkje van die van Ali? :)
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
Feceded zei:
Heb jij een linkje van die van Ali? :)
Klik om te vergroten...
Kost even veel omdat je de tax erbij moet betalen nu , en je moet 10 weken wachten.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Toen ik laatst vroeg om een fles alcohol met ethanol werd ik ook uitgelachen.
N
NickjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
On the side: MDMA en XTC is precies hetzelfde. Als er verschillen in zaten was het door vervuiling, dat het geen zuivere MDMA was, maar in principe heb je het over dezelfde stof. Meer dan 200mg is wel een hele hoge dosis. Bijdoseren gedurende de avond/nacht heeft ook niet zoveel zin. Niet combineren met (veel) alcohol, je kan uitdrogen, let er ook goed op dat je niet oververhit raakt dan fry je je hersens op x. Je moet eigenlijk ook minimaal 2 à 3 maanden pauze nemen tussen gebruik anders kun je je serotonine systeem permanent beschadigen en dan is XTC/MDMA lang niet meer zo leuk (verliest z'n "magic"). Als je er hallucinaties bij hebt zou ik er in principe wel van genieten, als een soort bonus :) maar neem dus niet teveel en niet te vaak, pls....
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nickje zei:
On the side: MDMA en XTC is precies hetzelfde. Als er verschillen in zaten was het door vervuiling, dat het geen zuivere MDMA was, maar in principe heb je het over dezelfde stof. Meer dan 200mg is wel een hele hoge dosis. Bijdoseren gedurende de avond/nacht heeft ook niet zoveel zin. Niet combineren met (veel) alcohol, je kan uitdrogen, let er ook goed op dat je niet oververhit raakt dan fry je je hersens op x. Je moet eigenlijk ook minimaal 2 à 3 maanden pauze nemen tussen gebruik anders kun je je serotonine systeem permanent beschadigen en dan is XTC/MDMA lang niet meer zo leuk (verliest z'n "magic"). Als je er hallucinaties bij hebt zou ik er in principe wel van genieten, als een soort bonus :) maar neem dus niet teveel en niet te vaak, pls....
Klik om te vergroten...
Precies dit XTC = mdma

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."