#1
Heb gistere x op , had vandaag ook wat warmer als anders maar heb wel flink gegeten en gedronken (geen alcohol 🤣)Ik voelde me prima, alleen de dag erna had ik een paar flinke zweet aanvallen toen ik aan het winkelen was en vrij weinig eetlust.
hoe zit het bij mdma en bijnemen? Ik begon gewoon in 1x met 140mg en daarna bijgenomen met het idee om het langer te laten duren, maar dat is niet de bedoeling dus?
Eerlijk gezegt ben ik geen xtc/mdma kenner hoor.
Maar dat bijpakken vind ik er juist leuk aan..
ik neem dan wel geen 140mg ineens maar bouw rustig op met 60/80mg per keer en pak dan 3 a 4 x bij op die avond icm joints.
De joints zijn Ook de reden dat ik zo lekker ga op x.
Zou x of m zonder joint niet de moeite waard vinden denk ik (of ik moet zeer hoog doseren , wat ik niet wil.)