Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Natozlato zei: Wat ik je ook nog aan kan raden is om op psychonautwiki te kijken voor info. Als iemand zich even minder lekker voelt, kan het helpen om even naar buiten of juist naar binnen te gaan, even naar een andere ruimte. Of andere muziek opzetten. Zorg dat jullie niet gestoord worden, zet de telefoons op stil, nodig geen mensen uit die niet mee trippen, tenzij eentje aangewezen als tripsitter. Ik vind overdag trippen ook altijd mooier, want je ziet de visuals beter bij daglicht. En bij iemand in de tuin, klinkt goed! Ik vind het altijd prachtig om naar planten, bomen en de lucht te kijken. Jammer dat jullie nergens terecht konden tijdens de eerste 2cb trip! Gelukkig was het toch een leuke ervaring. Klik om te vergroten... Bedankt voor de goeie tips! Ik zal als het leuk genoeg is, er wel weer een trip report van maken!"
"whitesugar zei: leuk om te lezen! wel jammer om te lezen dat je na de tijd angstig was, misschien waren er iets teveel prikkels voor de eerste keer? ik was namelijk niet angstig gelukkig, maar had wel een hele intense trip de eerste keer. ik nam het thuis en vond dat ik hier al genoeg prikkels had.. Klik om te vergroten... Ja niet fijn inderdaad, hoe dom het ook klinkt maar ben nuchter al nooit helemaal op m’n gemak in t donker dus denk dat dit het gewoon een beetje versterkte.. Vond het ook niet fijn om alleen naar huis te fietsen."
"whitesugar zei: ook voelde ik een hele sterke connectie met degene die bij mij was. Klik om te vergroten... Leuk tripreport! Dit herkende ik idd echt heel erg op een gegeven moment voelde we ons gewoon 1."
"Nickje zei: MDMA en XTC is precies hetzelfde. Klik om te vergroten... Wat is dan de reden dat ik van xtc een stuk actiever word en van mdma gewoon relaxt als ik vragen mag?"
"inner_search zei: Ja en het dingetje was , dat ik ze eerst niet had laten testen… Dus de eerste pil genomen een week of 3 geleden (ook ik kwartjes) Ik ging me een stuk… Staat hier nog ergens op forum die nacht dat ik dacht dat er iets niet klopte met die pillen. en nu weer geen mdma/x voor een paar jaar Klik om te vergroten... Vond je xtc en 2cb een leuke combinatie?"
"Nathaniel zei: Wat ook een verschil brengt is de manier van inname. Rustig opeten, thee/soepje mee maken. Klik om te vergroten... Wat raad jij dan aan? Ik heb veel gelezen over extreem vieze smaak en misselijkheid, helpt een soepje hiertegen? Nathaniel zei: Mits je náást je eerdere ervaring met Psychedelica ook goed genoeg in je vel zit om een eventuele confrontatie met jezelf aan te kunnen, wellicht is het zelfs je doel, zou je naar mijn mening best een hele portie kunnen doen. Klik om te vergroten... Afgelopen ervaringen waren heel plezierig. Wel al twee jaar geleden, misschien verstandig om gewoon eerst een keer rond de tien gram verse truffels te proberen? Ik heb met psychedelica liever een 'underwhelming' dan 'overwhelming' ervaring. Ik ga het binnenkort -als ik iets meer rust heb met studie- proberen. Ik zal laten weten hoe het was en wellicht een tripreport schrijven!"
"Afgelopen drie jaar heb ik (altijd met mate en met de nodige research vooraf) een redelijk boodschappenlijstje aan verschillende drugs uitgeprobeerd. Ik wil graag een keer paddo's of truffels gebruiken. Echter weet ik hier vrij weinig van en heb ik niet enorm veel ervaring met psychedelica. Ik heb slechts enkele keren 2-CB en 4-HO-MET gebruikt. Ondanks dat er redelijk wat op het internet te vinden is betreffende paddo's en truffels ben ik met een aantal vragen overgebleven. - Paddo's zijn in tegenstelling tot truffels illegaal. Gedroogde paddo's zijn (als ik mijn research goed heb gedaan) potenter dan truffels en dus hoef je er dus minder van te eten. Is er nog een ander verschil? - Er zijn veel verschillende soorten 'magic' paddo's en -truffels. In veel gevallen hebben deze soorten volgens de verkooppunten ook andere effecten. Is dit echt zo? - Zo ja, hoe kies ik een soort uit voor mijn eerste paddo/truffel trip? Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden/tips!"
"KoningToto zei: Zo dat zijn wel hoeveelheden. Maar wellicht is het poeder niet puur. Ik weet nu in elk geval zeker dat ik voor 2 pellets ga van 100mg. Op een redelijk lege maag. En dan zien we wel hoe of wat Klik om te vergroten... Ik ga morgen naar een festival, nog niet helemaal zeker van de dosering. Heb drie pellets van 100mg elk. Hoe was jouw ervaring met 200mg?"
"KoningToto zei: Kut, te zwaar. Maar wellicht had ik ook vervuild spul. De volgende keer zou ik 150 nemen denk. Als er ooit nog een volgende keer komt. Klik om te vergroten... Bedankt voor je snelle reactie! Dan ga ik denk ik ook voor 150mg."
"Neo-Shulginist zei: 200 milligram is voor mij meestal ook net wat te veel. Ik word dan misselijk, minder energiek, een beetje overweldigd en in mezelf gekeerd. Niet helemaal een feeststemming. Dat komt dan wel weer goed na een paar uurtjes. Maar als je net wat minder neemt dan heb je het niet Klik om te vergroten... @KoningToto @Neo-Shulginist Net terug, had ongeveer 140mg gebruikt op een redelijk lege maag. Erg aangename eerste keer!"