#1
laat m eerst zindelijk worden voordat hij weer een topic opent hoor! 


@ het bedschijten..needlefreak zei:

nutsss zei:kees zei:Denk dat nutss zijn kont verbrand is hij moest een te lange straf uitzitten op de kolenkachel. Wat is het jammer , moest ik een wens hebben was het dat ik jouw bed onderschijtte nutss i.p.v. mijn maat :P
mijn wens is dat ondertussen ook ja...

Ceko zei:Nou ja zeg waar gaat dit over? Waarom raakt iedereen zo gepikeerd als iemand een slechte ervaring met XTC vertelt? Als je drugs gebruikt en je schijt iemands bed onder kan toch gebeuren? Hoef je toch niet gelijk zijn nek te breken? Als je drank op hebt en je kotst iemands bed onder gebeurt regelmatig, maar als er XTC bij komt kijken mag het ineens niet ofzo?

Ceko zei:Waar moet je dan schijten? In de tuin ofzoZie die ouders al kijken zeg!
![]()
Je zou maar over straat lopen en er schijt iemand vanuit het raam op je hoofd!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."