Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszware fouten op xtc nooit meer

zware fouten op xtc nooit meer

371 antwoorden
44 weergaven
18-5-2026
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#1
laat m eerst zindelijk worden voordat hij weer een topic opent hoor! :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
:grin: ik moest ook weer zo hard lachen toen ik dit las :grin:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Had je diarree?
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nouja, ik zou gewoon gezegd hebben van..

"Laat je me niet naar het WC gaan ofwat? Ciao dan!"

Niet zo mooi van die 'vriend' van je.. :openmouth:
k
keesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn verhaal , een jaar geleden ben ik ongeveer begonnen met xtc en speed maar een maand geleden ben ik zwaar in de fout gegaan bij een vriend we hadden elk 3 p. binnen en rond een uur of 23u moest ik dringend naar de grote wc mijn beste vriend die klote mij door naar het wc te gaan en de deur vasttedoen ik was zo goed als in mijn broek aan het schijten en kon het niet meer houden en toen heb ik iets heel doms gedaan ik liet mijn broek zakken en schijte zijn bed onder mijn maat kwam binnen en flipte als nooit te voren sloeg mij een blauw oog kreeg een radio tegen mijn rug en smeet mij buiten ik nog volledig aan het flashen naar een speelplein om eventjes bij positieven te komen en een of 2 later naar huis , toen ik thuiskwam zat de politie bij mij thuis ( wachtte tot ze weg waren ) ik dacht dat dit met mij druggebruikt te maken had maar het verhaal had een andere wending mijn maat had mij aprilla scooter in de fik gestoken , ik razend en weer naar mijn ex maat op waar het tot een gevecht kwam en lelijk op mijn gezicht gekregen , hij heeft mij een week later 300 euro gegeven en wil niets meer van me weten wat ik volledig begrijp wat ik deed is onvergevelijk is zeg jullie allen hou het bij een biertje maar niets meer.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
LOL! :tearsofjoy:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#7
needlefreak zei:
LOL! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
@ het bedschijten.. :rolleyes:
f
far outLid
01-01-2024, 00:00
#8
:) pfff dikke bende dus allemaal weer..
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#9
nutsss zei:
kees zei:
Denk dat nutss zijn kont verbrand is hij moest een te lange straf uitzitten op de kolenkachel :grin: . Wat is het jammer , moest ik een wens hebben was het dat ik jouw bed onderschijtte nutss i.p.v. mijn maat :P
Klik om te vergroten...

mijn wens is dat ondertussen ook ja...
Klik om te vergroten...


Zo is het maar net! :wink: :wave:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#10
:grin: Iemand zoals mij die amper groenten eet en niks van fruit, kan je het al inbeelden.. :rolleyes:
Dat moet wat zijn, zo op je bed schijten.. :)
Je kan meteen een nieuw huis kopen vanwege de stank. :wave:

(ok, ik geef toe, ik ben zat, en zever maar wat.. :( )
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ceko zei:
Nou ja zeg waar gaat dit over? Waarom raakt iedereen zo gepikeerd als iemand een slechte ervaring met XTC vertelt? Als je drugs gebruikt en je schijt iemands bed onder kan toch gebeuren? Hoef je toch niet gelijk zijn nek te breken? Als je drank op hebt en je kotst iemands bed onder gebeurt regelmatig, maar als er XTC bij komt kijken mag het ineens niet ofzo?
Klik om te vergroten...

Waha ja.. Iemands bed onderkotsen doe je dan nog per ongeluk.
Maar deze gozer scheet uit baldadigheid!! :mrgreen:
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Waar moet je dan schijten? In de tuin ofzo :) Zie die ouders al kijken zeg! :grin:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ceko zei:
Waar moet je dan schijten? In de tuin ofzo :) Zie die ouders al kijken zeg! :grin:
Klik om te vergroten...

Hij had ook met z´n poepert uit t slaapkamerraam kunnen gaan hangen, geen mens die t in de gaten heb. En t komt toch in de tuin neer.
x
xasturLid
01-01-2024, 00:00
#14
toch ff bumpen. wat een topic.... als je niet tegen drugs kunt pak dan gewoon niks. en zijn bed onder schijten hoe dom kan je zijn. ik had je ook mijn huis uitgetrapt.
en ps: schijten en plassen onder xtc kan ik ook gewoon hoor. xtc en speed zijn voor mij meestal plas medicijnen geweest
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Whaha, wat een lol om zo'n belg :beer: Je zou maar over straat lopen en er schijt iemand vanuit het raam op je hoofd!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Net gelezen: ROFL
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#17
jhaha echt fucking grappig :grin:
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#18
dit is echt lachen zo op zondagochtend :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
dikke lol :mrgreen: :mrgreen:
ik had ooit eens een date met een jongen 2de afspraakje....
en als we samen gingen snuifen moesten we ff de club verlaten en een eindje gaan wandelen..
maar telkens als we buiten waren moest ik zeiken als een reiger...
met mijn zatte en besnoven kop liet ik hem er dan voorstaan(pijnlijk)
en dan op je hurkjes(zo charmant)en dan moest hij aan de kant springen vanwege een waterval die richting zijn voeten liep.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
die avond heeft hij meerdere malen braaf de wacht gehouden....
maar toch kon ik hem niet meer onder ogen komen....
einde relatie :wink:
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Misschien zat er wel een beetje rattengif in de pil ofzo :grin:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#20
Raar, want ik kon onder X nooit naar 'de grote WC' gaan.. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."