#1
Uiteindelijk maken die benzodiazepines het alleen maar erger.
Mijn beste slaapmiddel is altijd nog een wiet jointje.
Mijn beste slaapmiddel is altijd nog een wiet jointje.
Ts is een dame. Een dame slaapt niet beter door een zaadlozing.een zaadlozing
Hallo allemaal, een paar vragen. Gebruik je slaapmiddelen? Welke gebruik je? En welke slaapmiddelen zou je nog wel een keer willen uitproberen die je nog niet hebt gebruikt? En kom je makkelijk aan je slaapmiddelen? Of gaat dat moeilijk?
Daar sluit ik mij bij aan ... wiet is het beste slaapmiddel en vele malen beter voor je brein dan die benzooi.Uiteindelijk maken die benzodiazepines het alleen maar erger.
Mijn beste slaapmiddel is altijd nog een wiet jointje.
Vandaag start ik met Trazodone, het lichtste niet verslavende slaapmiddel. Is enkel bedoelt om wat beter door te slapen omdat ik elke nacht na 2 a 3 u weer wakker kom en blijf. Schijnt een antidepressivum te zijn. Bij mij was het in het verleden een goeie om door te slapen en een makkelijke om af te bouwen. Wiet werkt verslavend om te slapen net als benzos. Van wiet slaap je ook niet perse beter. Je slaapt wel makkelijker in.
Als de trazodone niet goed werkt dan kan ik je aanraden om het over mirtazapine te hebben met je doktor ook een anti depressivum en de bijwerkingen zijn relatief mild.Vandaag start ik met Trazodone, het lichtste niet verslavende slaapmiddel. Is enkel bedoelt om wat beter door te slapen omdat ik elke nacht na 2 a 3 u weer wakker kom en blijf. Schijnt een antidepressivum te zijn. Bij mij was het in het verleden een goeie om door te slapen en een makkelijke om af te bouwen. Wiet werkt verslavend om te slapen net als benzos. Van wiet slaap je ook niet perse beter. Je slaapt wel makkelijker in.
Als de trazodone niet goed werkt dan kan ik je aanraden om het over mirtazapine te hebben met je doktor ook een anti depressivum en de bijwerkingen zijn relatief mild.
ik kreeg ooit trazodone om af te kicken van de benzo's, er waren maar een stuk of twee bijwerkingen en die waren : nachtmerries en priapisme.
of melatonine
Ja daar vrees ik ook voor. Had die voordien ook. Ben er ook mee gestopt daardoor maar momenteel moet ik wat slaap krijgen of ik zak in. Deze is ook de makkelijkste om zo te laten liggen.
Is dit echt zo effectief werkend? Ik had gehoord dat het ook een tegenstellend effect kan hebben.
Mag ik jou vragen waarom je dit vraagt? Gebruik je het recreatief of om te slapen? Indien recreatief, wat trekt je in slaapmiddelen?Hallo allemaal, een paar vragen. Gebruik je slaapmiddelen? Welke gebruik je? En welke slaapmiddelen zou je nog wel een keer willen uitproberen die je nog niet hebt gebruikt? En kom je makkelijk aan je slaapmiddelen? Of gaat dat moeilijk?
Ts is een dame. Een dame slaapt niet beter door een zaadlozing.
Ik gebruik wel eens een slaapmiddel nadat ik een upper heb gebruikt op een feestje. Ik zorg dan wel altijd dat ik op tijd stop met uppers, dus altijd 6-8 uur ertussen. Ik heb wel eens etizolam gebruikt, maar hier ben ik vaak nog vrij duf van als ik 's ochtends wakker word. Ik gebruik nu meestal midazolam (wordt verkocht onder de merknamen flormidal en dormicum). Ik heb midazolam 10 jaar geleden op doktersrecept gekregen omdat ik toentertijd ernstige slaapproblemen had en ik niet goed meer functioneerde overdag. Ik heb daarvoor eerst temazepam en loprazepam gekregen, maar beide middelen reageerde ik niet op en lag ik zelfs na 5 tabletten nog steeds klaarwakker. Toen heb ik midazolam voorgeschreven gekregen. Het prettigere eraan is dat het van alle benzodiapines volgens mij de kortste halfwaardetijd heeft. Het is dus echt een inslaper, waardoor je 's ochtends niet suf wakker wordt. Nu heb ik vrijwel nooit meer problemen met slapen, dus gebruik het enkel na uppers. Midazolam is wel behoorlijk verslavend volgens mij, daarom mag ik het van mezelf ook niet zomaar gebruiken.Hallo allemaal, een paar vragen. Gebruik je slaapmiddelen? Welke gebruik je? En welke slaapmiddelen zou je nog wel een keer willen uitproberen die je nog niet hebt gebruikt? En kom je makkelijk aan je slaapmiddelen? Of gaat dat moeilijk?
Ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn dat het met een knipoog bedoeld was. Ok bij deze danik sprak over wat mij hielp om te slapenhaar vraag was welke slaapmiddelen de mensen hier op het forum nemen....dusja
Trouwens hoe zeker kun jij zijn dat er sommige vrouwen niet beter slapen door een zaadlozing van hun vriend?
Er zijn zelfs mensen die beter slapen met een snorkelbril op , of na het spelen van een spelletje petanque des nachts ,
het luidop liggen imiteren van franse spelshow presentators of door de kat 400 keer te aaien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."