Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, ik ben nieuw hier maar heb wel de nodige ervaringen met slaapmiddelen. Sinds ik in 2012 een dubbele nekhernia heb gehad en daarvoor Tramadol en oxycodon heb gebruikt, is het mis met slapen. Waar ik het nog het langste goed op heb gedaan is promethazine. Voor zover ik weet viel het vroeger onder de antipsychotica maar valt het nu onder de antidepressiva. Ik had er ook geen bijwerkingen van. Daarnaast het ik temazepam, diazepam, zolpidem, zopiclon gehad als benzo's. Verder truxal, quetiapine en vast nog een en ander wat ik vergeten ben. Momenteel zit ik tijdelijk op Trazodone met temazepam, tot de promethazine weer werkt... Zucht. Nieuwe ideeën zijn altijd welkom."