Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlaapmiddelen

Slaapmiddelen

22 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
N
NiandraLadesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als slaapmiddelen heb ik al geprobeerd: melatonine, mirtazipine (lage dosering), quetiapine, cbd olie, THC olie, valeriaan, passiebloem, verschillende thee extracten. In combinatie met ontspanningsoefeningen, bodyscan, de bekende slaapregels etc. Het werkte bij mij geen van allen.

Wat wel welkte is temazepam en lormetazepam. Maar zoals we allemaal weten wil je benzo's liever niet te vaak en te lang gebruiken, dus ik hou m'n gebruik inmiddels beperkt.
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb veel melatonine gedaan en zit nu aan de mirtazipine. Dat laatste werkt echt goed. Daarvoor heb ik heel veel moeite met benzo´s gehad. Heb er toen echt maanden drie per dag genomen vanwege angst. Eerst oxazepam en toen diazepam en daarna geswitcht naar nitrazepam. Die laatste is echt verreweg de fijnste van de drie echt een toffe bodyload en een stuk zwaardere downer. Temazepam heb ik ook wel eens gedaan maar vond ik niet zo. De benzos ga ik echt nooit meer aanraken. Raad ze sterk af.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben dan weer een gemakkelijke slaper. Dat jointje in de avond helpt daar wel bij denk ik en heb ik ook nog 50mg quetiapine vertraagde afgifte als doorslaper. Voor noodgevallen is er flualprazolam 330ug/spray, daarvan ga ik van 2 sprays na een kwartier plat no mather what...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."