#1
Dat was ik zeker, ik was ontzettend bang😛Ik denk dat je te nerveus was.![]()
Dat was ik zeker, ik was ontzettend bang😛Ik denk dat je te nerveus was.![]()
Klopt, maar dit risico is er bij alle pillen idd, sterkte maakt daar geen verschil in. In principe, bij een goede verdeling, geeft 100 mg MDMA van de lichte pil dezelfde werking als 100 mg MDMA van de zware pil.Maar als 10 van de glazen half vol zitten merk je wel verschil. Met pillen blijft nauwkeurig doseren lastig omdat bij wijze van spreken alle mdma in 1 halfje kan zitten.
Dankjewel voor je reactie daar heb ik wat aan!Inderdaad, als je dezelfde hoeveelheid van een bepaalde stof, in dit geval MDMA neemt, zou dat dezelfde werking moeten hebben. XTC pillen zijn echter wel met bindmiddelen en soms met andere stoffen gemengd, hierdoor kan iedere pil (ook die van eenzelfde hoeveelheid) wel net anders vallen/aanvoelen.
Is het inmiddels al van een 2e keer gekomen en zo ja hoe is dat bevallen?
Mijn vriend zei dat die bij deze pillen van 120 wel minder sterke effecten heeft, dat bijvoorbeeld het raketje waarbij die aan een sterkere pil had zoveel lekkerder was dan de 120pil daarom vroeg ik me af of daar verschil in zat![]()
Hai,Fijn om te lezen dat je tweede ervaring een verbetering was t.o.v. de eerste!
Die hallucinaties zijn wel vreemd, dat krijg je inderdaad meestal als je teveel hebt genomen maar met 120mg op 80kg zit je heel netjes qua dosering.
Was de pil getest (naar lab gestuurd)? Wellicht dat er MDA in zat. Wat niet heel erg is, maar dat stofje is iets relaxter en meer hallucinerend dan MDMA.
Ik heb deze zin 4x gelezen, maar ik snap hem niet.
Een (geteste) pil met 120mg MDMA kan in ieder geval geen "sterkere effecten" hebben dan een andere (geteste) pil met 120mg MDMA. Tenzij hij vervuild is met andere stofjes.
Hai,
Ja de pil was getest en kwam 120 uit, dus inderdaad een goeie dosering daarom vond ik ook een beetje vreemd hmm..
Ik bedoel een geteste pil van 120mg en een pil van 200/240mg.
Mijn vriend vertelde dat hij bij de 120mg minder sterkte gevoelens" ervaarde als dat met een sterkere geteste pil.
Dus bij die sterkere pil ervaarde hij de effecten veel beter en sterker.
Nah iedereen reageert toch net anders op deze drug en misschien ben jij net wat gevoeliger voor mdma of een andere stof in de pil.Dat ik soortvan hallucinaties heb, en dat vond ik in het begin eigenlijk best wel eng. Maar ik weet nu hoe ik daar een beetje mee om moet gaan, want als ik een persoon zie en daar ineens op gefocust ben merk ik al dat ik die persoon moet ontwijken dus dan loop ik even naar een andere plek. Wel vind ik het best gek, want volgens dit forum is het dan omdat je te veel heb genomen.
Ahhh oké bedankt!Bij een pil weet je nooit precies hoe de MDMA verdeeld is. Dus het kan zijn dat een kwartje niet zo veel doet en de andere keer juist weer veel. Dat zou het kunnen verklaren, want verder blijft MDMA gewoon MDMA of het nou in een sterke of zwakke pil zit.
Jaaaa preciess.. Voor hoelang het gewoon goed te hendelen is en leuk blijft is het oké!Fijn om te lezen dat het leuk was😊
Nah iedereen reageert toch net anders op deze drug en misschien ben jij net wat gevoeliger voor mdma of een andere stof in de pil.
Ja en ja. Het is een NO GOHey, ik vraag dit voor een vriend van me die 2dagen achter elkaar xtc wil gebruiken, hij is benieuwd of de effecten de tweede dag afnemen, en is je dip dan ook erger?
Ben benieuwd naar jullie ervaring!
Hey, ik vraag dit voor een vriend van me die 2dagen achter elkaar xtc wil gebruiken, hij is benieuwd of de effecten de tweede dag afnemen, en is je dip dan ook erger?
Ben benieuwd naar jullie ervaring!
Nee, in principe hoort dat er niet bij. Je kunt de dag(en) erna wat last hebben van vermoeidheid, spierpijn en een kapotte mond, maar de misselijkheid zal waarschijnlijk door iets anders veroorzaakt zijn. Natuurlijk reageert iedereen anders, maar dit is geen typische klacht na het gebruik van MDMA/XTC.hoort dat erbij
Okee dankje wel voor je antwoord!Nee, in principe hoort dat er niet bij. Je kunt de dag(en) erna wat last hebben van vermoeidheid, spierpijn en een kapotte mond, maar de misselijkheid zal waarschijnlijk door iets anders veroorzaakt zijn. Natuurlijk reageert iedereen anders, maar dit is geen typische klacht na het gebruik van MDMA/XTC.
Hoe vaak gebruik je xtc?Hallo allemaal,
Sinds ik xtc gebruik merk ik dat ik er elke keer snel uit ben, terwijl ik gewoon op de zelfde tijden als mijn vriend neem en hij blijft er wel heel lang in zitten, weten jullie hoe dat komt of? Iemand dit ook meemaakt?
Hoe vaak gebruik je xtcn
Ik hou de aanbevolen tijd aan en meiwas mijn eerste keer!Hoe vaak gebruik je xtc?
Jaaa precies, ik ben pas in mei begonnen met de eerste keer en hou de aanbevolen tijd aan en dosering, alleen met eruit bedoeld ik dat ik de eigenlijk niet meer voel dus me voel begin ik xtc genomen hebWat is de definitie van eruit? Als ik iets op heb dan wordt alles wat losser en ga ik meer wandelen, mijn vrouw begint uitbundig te dansen, een vriendin van ons begint alleen wat meer te praten en ander keert in zichzelf op zijn m2. Ieder mens reageert op zijn eigen manier op het gebruik ook is de dosis hetzelfde. Vraag is wat je eruit wilt halen? Wil je 4 uur lang hard stuiteren of gaat het meer om de algemene toestand? Laatste vind ik persoonlijk veel fijner dan het eerste alhoewel af en toe kneiter hard gaat ook lekker is.
Verder eens met wat @Mevrouw Pløp verklaring. Hoe vaak gebruik en welke hoeveelheid / hoe sterk zijn ze. Kort achter elkaar gebruiken zorgt er iig voor dat het minder wordt en is alles behalve goed voor je bovenkamer.
Dus je hebt het nu 2 x gedaan?Ik hou de aanbevolen tijd aan en meiwas mijn eerste keer!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."