#1
Dat was ik zeker, ik was ontzettend bang😛Ik denk dat je te nerveus was.![]()
Dat was ik zeker, ik was ontzettend bang😛Ik denk dat je te nerveus was.![]()
?Ahja precies... Maar als je dan wel meer neemt dan die 120 mensen gaan daar natuurlijk wel goed op is dat dan niet heel gevaarlijk of neemt dat juiste effect dan af of
Die 1,5mg/kg betekent niet dat het niet schadelijk is maar wordt gezien als een "veilige" hoeveelheid. Tuurlijk kun je meer pakken en zul je, afhankelijk van 100 factoren, gewoon goed kunnen gaan. Maar hoe hoger de dosis des te groter de kans op, blijvende, (hersen)schade en andere nare bijwerkingen. Beter van niet dus.
Ja maar ik was ook wel bang veel te hard te gaan. Is me ook wel eens overkomen en dat vond ik niet zo leuk 😄. De LSD theorie heb ik ook al overwogen. Nouja dat had ik ook voor geen goud willen missen want dat maakte de middag wel. Dus al met al wel tevreden hoor, over een paar maanden nog maar eens proberen.Jammer dat je na zoveel jaren zo’n zwak effect had. Kan me voorstellen dat je op meer had gehoopt. Toch zou het ook kunnen dat die lsd een kleine impact heeft gehad. Ik doe zelf regelmatig mdma de dag na een volwaardige lsd trip. Ik heb het idee dat dat het effect van de mdma wel iets dempt.
Dat was ik zeker, ik was ontzettend bang😛
Hmmm ja precies, maar als je merkt dat je eruit ben dan merk je dat ook echt heftig vind ik zelf!Je moet vooral ook niet teveel in je kop gaan zitten. Hoe meer je er mee bezig bent tijdens het feest hoe minder goed het werkt. Het kan zijn dat jij denkt dat je het minder voelt waardoor je er nog meer op gaat letten en je er helemaal niet meer inkomt. Ga gewoon lekker op in het feestje en laat je gaan.
Gevoel van dronkenheid.. klinkt alsof je dan teveel neemt waardoor je licht gaat spacen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."