Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer xtc

Eerste keer xtc

145 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
S
Sher_xLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lemmy zei:
Ik denk dat je te nerveus was. :thinking:
Klik om te vergroten...
Dat was ik zeker, ik was ontzettend bang😛
S
Sher_xLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sher_x zei:
Ahja precies... Maar als je dan wel meer neemt dan die 120 mensen gaan daar natuurlijk wel goed op is dat dan niet heel gevaarlijk of neemt dat juiste effect dan af of
Klik om te vergroten...
? :)
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sher_x zei:
? :)
Klik om te vergroten...
Die 1,5mg/kg betekent niet dat het niet schadelijk is maar wordt gezien als een "veilige" hoeveelheid. Tuurlijk kun je meer pakken en zul je, afhankelijk van 100 factoren, gewoon goed kunnen gaan. Maar hoe hoger de dosis des te groter de kans op, blijvende, (hersen)schade en andere nare bijwerkingen. Beter van niet dus.
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eik zei:
Jammer dat je na zoveel jaren zo’n zwak effect had. Kan me voorstellen dat je op meer had gehoopt. Toch zou het ook kunnen dat die lsd een kleine impact heeft gehad. Ik doe zelf regelmatig mdma de dag na een volwaardige lsd trip. Ik heb het idee dat dat het effect van de mdma wel iets dempt.
Klik om te vergroten...
Ja maar ik was ook wel bang veel te hard te gaan. Is me ook wel eens overkomen en dat vond ik niet zo leuk 😄. De LSD theorie heb ik ook al overwogen. Nouja dat had ik ook voor geen goud willen missen want dat maakte de middag wel. Dus al met al wel tevreden hoor, over een paar maanden nog maar eens proberen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sher_x zei:
Dat was ik zeker, ik was ontzettend bang😛
Klik om te vergroten...

Mijn eerste keer waren meteen de toen zwaarste... :nomouth:
S
Sher_xLid
01-01-2024, 00:00
#6
jackhan zei:
Je moet vooral ook niet teveel in je kop gaan zitten. Hoe meer je er mee bezig bent tijdens het feest hoe minder goed het werkt. Het kan zijn dat jij denkt dat je het minder voelt waardoor je er nog meer op gaat letten en je er helemaal niet meer inkomt. Ga gewoon lekker op in het feestje en laat je gaan.

Gevoel van dronkenheid.. klinkt alsof je dan teveel neemt waardoor je licht gaat spacen
Klik om te vergroten...
Hmmm ja precies, maar als je merkt dat je eruit ben dan merk je dat ook echt heftig vind ik zelf!

Het gevoel van dronken heid ja ik vidn het gevoel lastig te omschrijven en is ook altijd pas aan het eind van het feest of de terug reis naar huis, maar ik doe gewoon de aanbevolen hoeveelheid dus teveel nemen doe ik zeker niet!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."