#1
Hai,
Ik weeg momenteel 80kg, maar de pil was getest op 180 en heb daarvan 2kwartjes op, is dat dan te weinig??
Ik weeg momenteel 80kg, maar de pil was getest op 180 en heb daarvan 2kwartjes op, is dat dan te weinig??
Ook ben ik 1,62 dus niet heel groot, wat zou voor mij dan een goeie eerste dosering zijn?Hai,
Ik weeg momenteel 80kg, maar de pil was getest op 180 en heb daarvan 2kwartjes op, is dat dan te weinig??
Ah mooi, dan heb ik er overheen gelezen.maar de pil was getest op 180
Een uur na me eerste kwartje kwam de misselijk heid opzetten en voelde me eigenlijk beetje "dronken"Dankjewel voor de informatie!
Alleen ben ik nu beetje huiverig voor de 2de keer of ik dan weer geen love gevoel ervaar en misselijk en dizzy word, mijn vriend zegt dat de 2e keer beter word denk jij dat ook??
Dankjewel voor de informatie!
Alleen ben ik nu beetje huiverig voor de 2de keer of ik dan weer geen love gevoel ervaar en misselijk en dizzy word, mijn vriend zegt dat de 2e keer beter word denk jij dat ook??
Een uur na me eerste kwartje kwam de misselijk heid opzetten en voelde me eigenlijk beetje "dronken"
Ah okee dankjewel, maar het zou er wel moeten komen of kan dat ook verschillen?Dit is voor iedereen anders en ligt helemaal aan set, setting en dosering, kan niemand je zeggen!
Het Love gevoel (denk dat je hier euforie mee bedoelt), komt bij mij alleen opzetten als ik echt in een perfecte state of mind ben. Als ik bijvoorbeeld een stressvolle periode achter de rug heb en ga ontladen op een feest is er geen love-gevoel. Ben ik een weekendje op Ibiza met mijn partner en ga compleet ontspannen iets nemen dan is het net dat liedje, jij krijgt die lach niet van mij gezichtKomt het love gevoel direct als de xtc inslaat?
Jaaa precies, okee dankjewel voor je uitleg! Hoe was jou eerste keer?Sommige mensen ervaren alleen een super goed gevoel in hun lijf, anderen willen alleen maar knuffelen of praten met andere mensen. Je kunt het omschrijven als een 'love'-gevoel, maar niet bij iedereen voelt dit natuurlijk exact hetzelfde.
Dus hoe het bij jou voelt, daar kom je alleen achter door het een volgende keer, met de juiste voorbereiding, te gebruiken.
Ah ja precies, bij mij was het ook allemaal wat gestrestt omdat het de eerste keer was dus heel bang.. Wel vond ik knuffelen heel fijn en moest even lachen maar dat sloeg snel om omdat ik me misselijk en dizzy voeldeHet Love gevoel (denk dat je hier euforie mee bedoelt), komt bij mij alleen opzetten als ik echt in een perfecte state of mind ben. Als ik bijvoorbeeld een stressvolle periode achter de rug heb en ga ontladen op een feest is er geen love-gevoel. Ben ik een weekendje op Ibiza met mijn partner en ga compleet ontspannen iets nemen dan is het net dat liedje, jij krijgt die lach niet van mij gezicht![]()
Ik heb het voor het eerst geprobeerd met een klein groepje vrienden, bij iemand thuis. Relaxte sfeer, muziekje op, discolichten erbij en heerlijk gedanst en geknuffeld, voelde me top en hield van iedereen die er was! Ik had ook even een minder momentje die avond, maar dat kwam omdat ik teveel met mijn telefoon bezig was, stom. Daarna weer lekker in de sfeer.Jaaa precies, okee dankjewel voor je uitleg! Hoe was jou eerste keer?
Jaa ik heb dat in begin gehad dat ik misselijk werd dat was niet zo prettig,Ik heb het voor het eerst geprobeerd met een klein groepje vrienden, bij iemand thuis. Relaxte sfeer, muziekje op, discolichten erbij en heerlijk gedanst en geknuffeld, voelde me top en hield van iedereen die er was! Ik had ook even een minder momentje die avond, maar dat kwam omdat ik teveel met mijn telefoon bezig was, stom. Daarna weer lekker in de sfeer.
Het kan best overweldigend zijn qua gevoel/rush, en wat ongemakkelijk in het begin, ik word dan altijd wat zenuwachtig en beweeglijk, sommige mensen hebben ook veel last van misselijkheid, zelf nog nooit gehad. En natuurlijk helpt het niet mee als je bang bent of niet lekker in je vel zit.
Dus ik zou zeggen; ga er een volgende keer relaxed in, bereid je goed voor, weet wat je neemt en genieten maar! Liefst in een thuissetting waar je wat meer controle hebt en een toilet en rustig plekje om te zitten/liggen binnen handbereik.
Wat is de reden dat je dat liever niet wilt doen?Ik wil het persoonlijk niet in een thuissetting doet wie weet veranderd dat nog maar voor nu liever niet![]()
Uhm ja, dat vind ik dan toch een stapje te ver 😛 dus liever op een festival mocht ik de tweede keer wel goed ervarenWat is de reden dat je dat liever niet wilt doen?
Denk idd dat een goede dosis ook een verschil kan maken idd!
Hoe bedoel je dat? Ik zou juist denken dat op een festival spannender is dan thuis? Wat lijkt je 'een stap te ver'?Uhm ja, dat vind ik dan toch een stapje te ver
Jaaa vind het lastig uit te leggen eigenlijk, maar doe het liever niet thuis dan heb je misschien wel de nijging om dat vaker" te doen en dat wil ik niet.Hoe bedoel je dat? Ik zou juist denken dat op een festival spannender is dan thuis? Wat lijkt je 'een stap te ver'?
Dankjewel voor de informatie!Ah mooi, dan heb ik er overheen gelezen.
Lengte betekent niet zoveel. Er wordt vrijwel altijd gerekend met aantal mg per kg lichaamsgewicht.
Ik adviseer je echt dit even grondig door te nemen: https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/
Ik zou dan als eerste dosis 80mg nemen (1mg/kg), en 40mg bijpakken. Of nét even iets meer met 90mg + 45mg. Is wat makkelijker te doseren met jouw pil (halfje + kwartje). Je zit dan nog steeds safe, en zal meer nut hebben dan 2 kwartjes.
Die voedselvergiftiging zal niet geholpen hebben nee..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."