Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geneesmiddel zei: Mmh ja dat is jammer natuurlijk, maar hoe iemand reageert op drugs is van tientallen dingen afhankelijk. Omdat je zegt dat je best gespannen en angstig was, kon je je er misschien moeilijk aan overgeven. Dat denk ik wel, ga der wat relaxter in, niets aan het handje 😎 Dat ligt er een beetje aan hoe sterk je pil was. Voor een eerste keer zou ik zeggen iets van 150mg verspreid over 2 of 3x nemen. Dan neem je bijv 2x 50 vrij kort op elkaar, binnen een uur, en twee urtjes later nog eens 50. Gaat goedkomen volgende keer Klik om te vergroten... Jaa dat klopt inderdaad, ik had namelijk ook heel weinig gegeten en de pasta van de vorige dag niet goed gevallen, me vriend had op het festival overgegeven en zag de pasta stukjes nog zitten (sorry voor de info) maar daarna ging het met hem super, Volgens hem komt 't ook door de spanning de eerste keer lichaam moet wennen weinig eten en bang ik hoop dat het de 2de keer beter gaat heb je misschi 'n een tip voor als je na 't eerste x kwartje misselijk en beetje dizzy ben?"
"Geneesmiddel zei: Het beste tegen misselijkheid is om gezond te eten van te voren (vitaminen, mineralen, antioxidanten(!)), maar wel op een lege maag nemen. Dus laatste grote maaltijd min 4/5 uur geleden, al kan je natuurlijk wel iets kleins als een banaan eten van te voren nog. En uiteraard genoeg vocht binnen hebben. Ik heb zelf nooit z'n last van misselijkheid maar hopelijk helpt dit je! Klik om te vergroten... Okeokee hopen dat het de tweede keer wel beter is, ben daar nu wel een beetje huiverig door. Bedankt voor alle informatie"
"Wollukker zei: Mijn eerste xtc ervaring op een festival was ook niet top. Uiteindelijk lag het bij mij aan weinig energie omdat ik al te lang met een lege maag rond liep. Ik adviseer van tevoren goed te slapen en 3-4 uur voor inname voor het laatst goed te eten (koolhydraten), en wellicht een half uurtje voor inname nog een banaan/fruitbar/oid. De inwerking kan inderdaad best heftig zijn als je het gevoel niet gewend bent dus laat het over je heen komen (heel stom, maar ik denk bij inwerking bijna hardop "jaaa kom maar"), en probeer positief te denken. Ik ben van mening dat een goede of slechte trip voor 80% tussen je oren zit. En laat je spul testen! Dan hoef je je in ieder geval niet meer druk te maken of het wel goed spul is en kun je beter doseren. Klik om te vergroten... Jaaa precies, ik had de dag ervoor pasta op maat die viel bij ons beide niet goed, hebben ook ontzettend weinig gegeten daardoor en een drankje gedaan, en spanning dus 't werkte allemaal denk ik niet helemaal mee! De pillen waren wel getest en heb maar 2kwartjes op, kwas ook heel bang voor wat er zou komen en voelen ik hoop dat de volgende keer wat rustiger ben en meer de love. Gevoel krijg. Alleen ben ik bang voor missselijkheid en dizzy (hopelijk kwam dat ook door te weinig eten etc)"
"Wollukker zei: Ah mooi, dan heb ik er overheen gelezen. Lengte betekent niet zoveel. Er wordt vrijwel altijd gerekend met aantal mg per kg lichaamsgewicht. Ik adviseer je echt dit even grondig door te nemen: https://drugsforum.nl/threads/mdma-xtc-handleiding.61333/ Ik zou dan als eerste dosis 80mg nemen (1mg/kg), en 40mg bijpakken. Of nét even iets meer met 90mg + 45mg. Is wat makkelijker te doseren met jouw pil (halfje + kwartje). Je zit dan nog steeds safe, en zal meer nut hebben dan 2 kwartjes. Die voedselvergiftiging zal niet geholpen hebben nee.. Klik om te vergroten... Dankjewel voor de informatie! Alleen ben ik nu beetje huiverig voor de 2de keer of ik dan weer geen love gevoel ervaar en misselijk en dizzy word, mijn vriend zegt dat de 2e keer beter word denk jij dat ook??"
"Hai, Ik weeg momenteel 80kg, maar de pil was getest op 180 en heb daarvan 2kwartjes op, is dat dan te weinig??"
"Sher_x zei: Hai, Ik weeg momenteel 80kg, maar de pil was getest op 180 en heb daarvan 2kwartjes op, is dat dan te weinig?? Klik om te vergroten... Ook ben ik 1,62 dus niet heel groot, wat zou voor mij dan een goeie eerste dosering zijn? Ook heb ik vrijdag een voedselvergiftiging opgelopen waar we later achter zijn gekomen dat werkt denk ook niet helemaal mee.."
"Sher_x zei: Dankjewel voor de informatie! Alleen ben ik nu beetje huiverig voor de 2de keer of ik dan weer geen love gevoel ervaar en misselijk en dizzy word, mijn vriend zegt dat de 2e keer beter word denk jij dat ook?? Klik om te vergroten... Een uur na me eerste kwartje kwam de misselijk heid opzetten en voelde me eigenlijk beetje "dronken""
"Lemmy zei: Realiseer me nu dat het al 2,5 jaar geleden is sinds ik laatst een pilletje nam. Helaas was het dan nog eens een slecht ook. Klik om te vergroten... Vertel??"
"Komt het love gevoel direct als de xtc inslaat?"
"Hallo allemaal, Sinds ik xtc gebruik merk ik dat ik er elke keer snel uit ben, terwijl ik gewoon op de zelfde tijden als mijn vriend neem en hij blijft er wel heel lang in zitten, weten jullie hoe dat komt of? Iemand dit ook meemaakt?"