Is dat niet compleet andrrs eigenlijk? Thuis en festival
Het is idd totaal anders, ik heb het zelf tot nu toe alleen nog maar thuis gedaan, ga binnenkort voor het eerst op een festival proberen. Ben zelf juist bang dat ik op een festival eerder bang/gestresst word, omdat bijvoorbeeld iedereen kan zien dat ik iets heb gebruikt, omdat het wellicht te druk/warm is voor me, omdat ik niet even op mijn chillplekje kan gaan liggen, omdat ik de muziek niet leuk vind, omdat ik dan niet ongestoord gek kan doen etc etc.
Thuis is gewoon zo heerlijk! Met mensen die je vertrouwt, geen beveiliging die je weg kan sturen of mensen die iets van je denken. Je kunt het precies zo inrichten en voorbereiden als je wilt, je eigen muziek waarop je lekker gaat, je kunt de leukste dingen doen om het nog fijner te maken, waar je op een festival geen mogelijkheid toe hebt.
Hoe vaak je het doet hangt van jezelf af, niet van waar je het doet, je kunt net zo goed elk weekend op een festival willen nemen als thuis, het is in beide gevallen belangrijk om steeds de 3-maanden regel in acht te nemen.
Je lichaam kan zeker anders en 'zwaarder' aanvoelen, of juist heerlijk licht, kan ook veranderen tijdens de party.