Inderdaad, als je dezelfde hoeveelheid van een bepaalde stof, in dit geval MDMA neemt, zou dat dezelfde werking moeten hebben. XTC pillen zijn echter wel met bindmiddelen en soms met andere stoffen gemengd, hierdoor kan iedere pil (ook die van eenzelfde hoeveelheid) wel net anders vallen/aanvoelen.
Is het inmiddels al van een 2e keer gekomen en zo ja hoe is dat bevallen?
Dankjewel voor je reactie daar heb ik wat aan!
Jaa de 2de keer was zoveel beter, het was met een pil van 120mg.
Ik was ook minder bang, en alles ging gelijdelijk. Alleen heb ik dus hetzelfde als een vriendin van mij meegemaakt.
Dat ik soortvan hallucinaties heb, en dat vond ik in het begin eigenlijk best wel eng. Maar ik weet nu hoe ik daar een beetje mee om moet gaan, want als ik een persoon zie en daar ineens op gefocust ben merk ik al dat ik die persoon moet ontwijken dus dan loop ik even naar een andere plek. Wel vind ik het best gek, want volgens dit forum is het dan omdat je te veel heb genomen.
Maar ik heb me aan de normale hoeveelheid gehouden, dus vraag me dan af hoe het dat kan?
Mijn vriend zei dat die bij deze pillen van 120 wel minder sterke effecten heeft, dat bijvoorbeeld het raketje waarbij die aan een sterkere pil had zoveel lekkerder was dan de 120pil daarom vroeg ik me af of daar verschil in zat
Ik ben iniedergeval niet bang meer voor wat. Komen gaat, en vind ik het steeds leuker wel natuurlijk om de zoveel maanden!