Een beetje off topic, maar afgelopen zaterdagnacht maar meteen de daad bij het woord gevoegd. Tering wat was dit lekker, hemels zelfs. De setting was een kleiner technofeestje met goeie vrienden en een maat die er ook wel weer eens aan toe was. Heerlijk gedanst, geluld met jan en alleman en tientallen vrienden gemaakt voor 1 avond😉. Deze ervaring kwam wel aardig in de buurt van mijn beste ervaring. Dosering was perfect, het opkomen blies me zowat uit mn sokken (wat ik overigens niet onprettig vind) maar was niet te. Dikke visuals, ik zag de bass letterlijk de boxen uit knallen. Daarna alleen maar liefde en energie de rest vd nacht. Gisteren een brakke dag, vandaag wel weer ok. Wel gezond gegeten gister en magnesium (vantevoren) en 5HTP gisteren genomen.. nu weer wachten😒, maar +3 maanden wachten is het echt dubbel en dik waard😁😁
Bepaalde zaken zeker herkenbaar, zeker qua binnenkomen, da's knallen e😜 en de zeer versterkte zintuigen, waaronder zeker visuals.
Ook fijn om te horen, dat de kater, eerder beperkt was.
Zaterdagnacht X genomen en gisteren 5-htp genomen, is dit niet wat snel? Mij heeft m'n altijd het advies gegeven, om pas 24u na inname X en consorten, 5-htp te nemen.
Ne goude raad, hou die spirit, mbt + 3 maanden pauze, zeker vast. Ik deed/doe het tegendeel en je verliest de top rushes, meer en meer en zet je hersenpan in de fik.
Probeer nu, in eerste instantie zolang mogelijk vd serotonine stims te blijven en sowieso stims algemeen sterk terug te dringen. Echt de rustpauzes zijn het meer dan waard, 1 voor de beste rush en 2, harm reduction 😉