Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe geweldig was je eerste keer XTC en waarom?

Hoe geweldig was je eerste keer XTC en waarom?

67 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lowlands 2008. Never better
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Ik vond de eerste keer niet zo speciaal. Heb daarna pas echt goede ervaringen gehad.
Klik om te vergroten...
Waardoor werd het later beter?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Le Duc zei:
Waardoor werd het later beter?
Klik om te vergroten...
Ervaring denk ik. Het was de eerste keer dat ik überhaupt iets van harddrugs deed. Had daarvoor alleen een paar keer geblowd en heel veel gedronken. Wist er ook niks over dus had geen idee wat ik eigenlijk ging doen.

Daarna heel veel informatie over opgezocht en ook veel andere soorten drugs gaan ge/misbruiken. Ik heb er geen spijt van maar mocht ik het overnieuw kunnen doen dan zou ik het wel anders aanpakken.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heerlijk, ik voelde me zo licht, super verbonden en empathisch. Ik zag in dat iedereen een heel eigen leven had en ik vond iedereen lief om wie ze waren. Zou gaan dansen met een vriend in Tivoli Vredenburg maar we hebben urenlang zitten kletsen op een bankje in de hal en van de muziek zo goed als niets meegekregen. Ik weet nog dat ik opstond om een drankje te halen en dat er allemaal mensen net zoals wij in tweetallen op de bankjes zaten. Ik gunde iedereen de ervaring die ik toen had. Een van de mooiste avonden van mijn leven.
D
Dude81Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn eerste keer was Innercity in de Rai, lang lang geleden. Was toen mwoah.. een halfje dus iets te laag gedoseerd maar wel een ok ervaring. Jaren later op defqon 1 wederom een halfje (en later nog een kwartje), echter blies deze mij uit m'n sokken😉. Top ervaring gehad, 101 vrienden gemaakt die dag en alles was allermachtig prachtig. Dit daarna nooit meer evenaard, maar genieten van de X doe ik zeker nog 2 a 3 keer per jaar😁
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn eerste keer was vreselijk (niet ingelezen, zomaar wat gedaan, niks gewend) en de 4 keren daarna waren erg leuk, maar ook niet de magie waarover ik las hier op het forum. Puur omdat ik echt nog moest aftasten wat nu de perfecte dosis voor mij was.

De zesde (en tevens meest recente) keer was echt heeeeelemaal geweldig. Nog nooit zo'n euforie, empathie, en verbondenheid ervaren. Ik weet dat deze ervaring waarschijnlijk eenmalig is geweest en dat het nooit meer zo wordt, maar toch zit ik nu in een lange pauze om in ieder geval zo min mogelijk te "verpesten".

EDIT: wat achteraf ook zeker van invloed is geweest, is dat ik na die eerste aantal keren voor mezelf had geaccepteerd dat ik waarschijnlijk gewoon anders reageer op mdma, en dat het stukje magie niet voor mij weggelegd was. En nadat dus die "hoop op magie" uit mijn hoofd was, toen kwam hij pas écht binnen.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#7
2 februari 2019 thuis . Die avond zal ik nooit vergeten : de wereld van de magie en de goddelijke liefde opende zijn deuren voor mij. Na uur of 5 werden de deuren weer dicht maar sindsdien is mijn leven bleef nooit hetzelfde als voor mdma ( positief bedoeld)
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casaan zei:
Lowlands 2008. Never better
Klik om te vergroten...
Al moet ik bekennen dat die ene keer waarbij ik ineens naakt stond te dansen in het maanlicht behoorlijk in de buurt komt.

Dansen in het maanlicht en zoenen, xtc dimensie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."