#1
Mijn eerste keer was Innercity in de Rai, lang lang geleden. Was toen mwoah.. een halfje dus iets te laag gedoseerd maar wel een ok ervaring. Jaren later op defqon 1 wederom een halfje (en later nog een kwartje), echter blies deze mij uit m'n sokken😉. Top ervaring gehad, 101 vrienden gemaakt die dag en alles was allermachtig prachtig. Dit daarna nooit meer evenaard, maar genieten van de X doe ik zeker nog 2 a 3 keer per jaar😁