#1
Heeft ze geen ADHD? Kan een averechts effect hebben namelijk
Wat? Wel nee.Heeft ze geen ADHD? Kan een averechts effect hebben namelijk
Toen ik het met enige regelmaat gebruikte kon ik zo slapen met mdma (pure brokken) en gebeurde ook weleens als we (men (ex) vriendin bed lagen) na een intiemeHoi allemaal,
Mijn vriendin en ik hebben een feestje op de planning staan volgende maand. Ze wil graag mee snoepen, maar de laatste keer dat we samen hebben gesnoept werd ze heel "mellow" van de pillen.
Het liefste gaat ze lekker zitten en om zich heen kijken. Is hier iets aan te doen? Het liefste wil ze ook lekker beuken, maar als ze van de XTC alleen maar mellow wordt kan ze beter speed gebruiken denk ik?
Het zijn Blauwe Uiltjes (340-360 mg).
Thanks.
Ze is begonnen met een kwartje.. Daar merkte ze niet zoveel van dus heeft ze een kwartje bijgenomen. totaal 1 en een kwart pil over 8 uur.Hoeveel mg mdma heeft ze de vorige keer genomen?
En zijn de pillen getest of is dit wat de dealer zegt hoe sterk ze zijn...?Ze is begonnen met een kwartje.. Daar merkte ze niet zoveel van dus heeft ze een kwartje bijgenomen. totaal 1 en een kwart pil over 8 uur.
Ze is begonnen met een kwartje.. Daar merkte ze niet zoveel van dus heeft ze een kwartje bijgenomen. totaal 1 en een kwart pil over 8 uur.
Total 1 en een kwart?Ze is begonnen met een kwartje.. Daar merkte ze niet zoveel van dus heeft ze een kwartje bijgenomen. totaal 1 en een kwart pil over 8 uur.
Vraag en aanbod, ze worden gewoon VEEL hoger gedoseerd gemaakt tov vroega en dat is wat men inmiddels gewend is geraakt🤷🏻♀️Edit: Waarom kopen mensen eigenlijk zo'n extreem hoog gedoseerde pillen?
ik nam een kleine hoeveelheid, ik vond zelf dat ik nog wel in de flow kon blijvenZonde van je glow ook johhhh
Zonde van je glow ook johhhhwat ik toen deed was mixen met 2fa/speed e.d maarja dit brengt ook de nodige risico's met zich mee
Dus je vindt gemakkelijke +300mg pillen dan laag gedoseerde?Vraag en aanbod, ze worden gewoon VEEL hoger gedoseerd gemaakt tov vroega en dat is wat men inmiddels gewend is geraakt🤷🏻♀️
Je kunt ook gewoon stil zitten/liggen terwijl de energie door je heen gonst. Mijn theorie is dat omdat je door een entactogeen (en vaak ook door psychedelica) zo openstaat, dat het mogelijk is dat er enorme hoeveelheden energie door je stromen, zonder dat je er per se druk van wordt. Rustig en moe zijn, zijn dan ook niet synoniem.MDMA is ook niet per se heel energiek. Bij onderzoeken van MAPS zitten en liggen de proefpersonen ook gewoon urenlang achter elkaar.
Het is ook maar net waar je je gedachten toe zet. Als je zit dan kan dat heerlijk zijn en kan je je niet voorstellen dat je wat anders zou doen. Terwijl als je staat en/of danst je je misschien lastig kunt voorstellen dat een ander alleen maar loopt te zitten.
Het effect kan veroorzaakt worden door de stimulation paradox:
MDMA heeft zowel stimulerende als kalmerend eigenschappen die door verschillende processen in het brein getriggerd worden. Je kan dus juist een heel sereen gevoel hebben doordat de amygdala (betrokken bij acute stressrespons, fight/flight/freeze) wordt lamgelegd. Maar het is ook lastig te slapen doordat via de activatie van noradrenaline het orthosympathisch deel van het zenuwstesel geactiveerd wordt.
Je kunt dus zowel kalmerende als stimulerende eigenschappen ervaren.
Welke van de twee je ervaart is afhankelijk van de dosis, de set en de setting.
Yea kinda...Dus je vindt gemakkelijke +300mg pillen dan laag gedoseerde?
Wat een wereld 😂😂
Maar hier twijfel ik inderdaad ook wel aan... Vanwaar mijn eerste vraag.Ik weet vrijwel zeker dat de pillen niet 340-360 mg waren. Ik zou ze laten testen de volgende keer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."