Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeen energie van XTC

Geen energie van XTC

29 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JohnGaltLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik herken het wel, heb het ook wel eens gehad. Zeker als ik hoger doseerde!
Wat voor mij werkt:
  • In de week ervoor voldoende rust pakken
  • Veel muziek opzetten en lekker thuis dansen
  • De dag zelf: positieve mindset, muziek op en actief mijzelf voorbereiden
  • Op het feest: positieve mindset vasthouden en genieten.
  • Na het slikken: lekker dansen en bewegen, in de muziek opgaan. Ook als ik merk dat ik inkak, toch bewust er doorheen dansen, dan komt het vanzelf goed!
Dit is iets wat bij mij werkt, ymmv.
K
KalebasLid
01-01-2024, 00:00
#2
HierEnDaarEenFuifje zei:
Ik weet vrijwel zeker dat de pillen niet 340-360 mg waren. Ik zou ze laten testen de volgende keer.

Het ligt bij mdma vaak aan waar je bent en wat je doet. Op een feest krijg ik energie en ga ik lekker dansen. Thuis zink ik het liefst een kilometer de bank in en kom ik er ook niet meer uit, maar dat vind ik persoonlijk juist heerlijk.
Klik om te vergroten...
Ik heb ze zelf laten testen. Bedankt voor de input allemaal. Ik ging er zelf wel lekker op!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
HierEnDaarEenFuifje zei:
Op een feest krijg ik energie en ga ik lekker dansen. Thuis zink ik het liefst een kilometer de bank in en kom ik er ook niet meer uit, maar dat vind ik persoonlijk juist heerlijk.
Klik om te vergroten...

Ik precies evenzo. Al sta ik thuis tussen door ook wel regelmatig op om iets te doen. In huis of zo.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Ik precies evenzo. Al sta ik thuis tussen door ook wel regelmatig op om iets te doen. In huis of zo.
Klik om te vergroten...
Ik heb altijd een sterke drang om op de grond te gaan zitten...

Misschien om me meer "geaard" te voelen, of zo? Voelt gewoon fijn dan. Meer connected.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kalebas zei:
Hoi allemaal,

Mijn vriendin en ik hebben een feestje op de planning staan volgende maand. Ze wil graag mee snoepen, maar de laatste keer dat we samen hebben gesnoept werd ze heel "mellow" van de pillen.

Het liefste gaat ze lekker zitten en om zich heen kijken. Is hier iets aan te doen? Het liefste wil ze ook lekker beuken, maar als ze van de XTC alleen maar mellow wordt kan ze beter speed gebruiken denk ik?

Het zijn Blauwe Uiltjes (340-360 mg).

Thanks.
Klik om te vergroten...
Het is even uitvogelen! Meestal is het zo, met de juiste dosering dat je inderdaad wel die energiekick krijgt op een feestje, maar paradoxaal, inderdaad mellow wordt wanneer de dosering te hoog is. Hetzelfde geldt voor een normale dosis in een thuissfeer.

Voor die blauwe uiltjes de eerstvolgende keer, is het dus aan te raden deze te laten testen op de hoeveelheid MDMA die erin zit. En aan de hand van de uitslag, kun je de pillen in brokjes maken. Laat haar dan 1 brokje nemen en dan kijken hoe het gaat.

Gouden tip:

Doe eerst zelf ook één brokje! Zo zit je (vaak) op hetzelfde niveau. Daarna kun je nog beslissen of je (jullie) een tweede dosis zal nemen of niet.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Ik heb altijd een sterke drang om op de grond te gaan zitten...

Misschien om me meer "geaard" te voelen, of zo? Voelt gewoon fijn dan. Meer connected.
Klik om te vergroten...
Ook interessant! In kleermaker zit?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Ook interessant! In kleermaker zit?
Klik om te vergroten...
Nee maakt niet uit, als ik maar op de grond zit. En dan gewoon echt niets doen, behalve kijken, voelen, ademen!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je wil beuken kan je beter speed nemen. Word je ook nog eens minder kleuterig van.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Als je wil beuken kan je beter speed nemen. Word je ook nog eens minder kleuterig van.
Klik om te vergroten...
Alsjeblieft, definieer kleuterig.

Als in, kinderachtig?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Alsjeblieft, definieer kleuterig.

Als in, kinderachtig?
Klik om te vergroten...
Neuh dat behoeft geen uitleg vriend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."