#1
DitDenk je echt dat het verstandig is om nog meer drugs door je lichaam te jagen nu het het blijkbaar al zo zwaar heeft?![]()
DitDenk je echt dat het verstandig is om nog meer drugs door je lichaam te jagen nu het het blijkbaar al zo zwaar heeft?![]()
Zou het kwaad kunnen om een paar jointjes te roken nu?
Ja, sorry, beetje flauw misschien. Maar goed onderzoek doen voordat je drugs gebruikt is echt de absolute basis om er verstandig mee om te gaan. Uit je verhaal begrijp ik dat je minimaal 320 mg hebt gebruikt, en als ik het goed lees, heb je een volle 320mg bijgepakt terwijl je "al vrij veel had gepakt". Een volle pil bijnemen als je al veel hebt genomen is geen foutje maar gewoon een domme en gevaarlijke beslissing. Dat zijn wel het soort dosissen waar je permanente schade mee kunt oplopen en dat zul je op het moment zelf ook wel gemerkt hebben.Ja maar daar is het nu te laat voor hè ik wil weten wat ik nu kan doen hiertegen?
Waarschijnlijk omdat je wegkomt met 1 pil op zak hebben als ze je aanhouden. Terwijl je dus eigenlijk een 3 in 1 pil hebt met 300+ mg.Ik snap het ook niet, pillen van 320mg. Veel te onhandig doseren en door een eventueel verkeerde spreiding ook nog eens potentieel gevaarlijk.
Nou ja, mensen willen dat natuurlijk niet, maar helaas loop je wel risico iets op te lopen als je extreem gaat doseren. Alleen weten mensen dus lang niet altijd dat dit extreme doseringen zijn. Het lijkt immers ook maar een onschuldig kleurrijk "snoepje", waar dan vaak ook nog meer van worden genomen dan die ene die op zichzelf al veel te hoog gedoseerd is.wtf
300mg+ in 1 pil , >..............
willen de mensen dood ofzo , of psychische schade oplopen , lekker je brein frituren
Heb veel fruit en groenten gegeten ook genoeg water gedronken en goed geslapen heb nu geen last meer dank jullie wel voor het advies, heb geleerd uit deze ervaring dat ik moet opzoeken en niet moet vragen aan mijn vrienden die er blijkbaar geen verstand van hebben.Hoe is het nu?
Super!Heb veel fruit en groenten gegeten ook genoeg water gedronken en goed geslapen heb nu geen last meer dank jullie wel voor het advies, heb geleerd uit deze ervaring dat ik moet opzoeken en niet moet vragen aan mijn vrienden die er blijkbaar geen verstand van hebben.
Heb veel fruit en groenten gegeten ook genoeg water gedronken en goed geslapen heb nu geen last meer dank jullie wel voor het advies, heb geleerd uit deze ervaring dat ik moet opzoeken en niet moet vragen aan mijn vrienden die er blijkbaar geen verstand van hebben.
Als het een ssri is, zeeeeeker niet zomaar gebruiken nee. @Thetripperr, echt levensgevaarlijk lievurd, google even op het middel dat je voorgeschreven krijgt icm xtc/mdma...In een ander topic van je lees ik dat je aan de antidepressiva zit, dan moet je volgens mij sowieso geen mdma gebruiken ivm risico op het serotonine syndroom!
Ik heb het even opgezocht: in het andere topic noemde hij fluoxetine.Als het een ssri is, zeeeeeker niet zomaar gebruiken nee. @Thetripperr, echt levensgevaarlijk lievurd, google even op het middel dat je voorgeschreven krijgt icm xtc/mdma...
Oftewel, @Thetripperr , je bent gevaarlijk bezig! Dit kan (los van de te hoge dosering) ook jouw klachten verklaren. En dan mag je blij wezen dat het hierbij is gebleven!
Medicatie en drugs die Serotonine syndroom kunnen veroorzaken:
- Antidepressiva: MAOI's, TCA's, SSRI's, SNRI's, bupropion, nefazodone, trazodone, mirtazapine, tapentadol
- Opioids: Tramadol, pethidine, fentanyl, pentazocine, buprenorphine,
- CNS stimulanten: MDMA, MDA, -, diethylpropion, amfetamine, sibrutramine, methylphenidate, methamfetamine en cocaïne.
- 5-HT1 agonisten: Triptans
- Psychedelica: Foxy(5-MeO-DiPT) en LSD
- Kruiden: St. Janskruid, Syrian Rue, Panax ginseng, Nutmeg, Yohimbe
- Anderen: tryptophan, L-Dopa, valproate, buspirone, lithium, linezolid, dextromethorphan, 5-hydroxytryptophan, chlorpheniramine, risperidone, olanzapine, ondansetron, granisetron, metoclopramide, ritonavir
minder MDMA nemeniemand die weet wat kan helpen hiertegen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."