Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn eerste keer mdma had ik 150mg op, dit ging goed. Dan om het uur en half een kwartje bijpakken zou goed moeten komen."
"Hallo, ik heb daarnet xtc gepakt met 2 vriendinnen nu was dit voor 1 van mijn vriendinnen de eerste keer en wilt ze dat het effect stopt wat kan ik haar laten doen zodat het uitwerkt?"
"Hallo, ik heb deze week mdma gebruikt en na de dosering online op te zoeken kwam ik erachter dat ik heel veel had gepakt blijkbaar, mijn vriend zei nog dat ik een volledige mocht pakken maar dit waren pillen van 320mg nu zijn we een dag verder en ben al 1 keer flauwgevallen en 2 keer bijna iemand die weet wat kan helpen hiertegen?"
"Cath-R-Ella zei: Laat je iets weten of ze zich beter voelt? Klik om te vergroten... Ja, ze voelt het nog steeds even hard en wilt nog steeds dat het stopt ik heb haar nu gezegd dat ze moet proberen slapen en ja ik weet dat dit bijna onmogelijk is"
"Boyman zei: minder MDMA nemen Klik om te vergroten... Ja maar daar is het nu te laat voor hè ik wil weten wat ik nu kan doen hiertegen?"
"rrb1234 zei: Hi! Ik heb nu een keer of 5 xtc gebruikt, tijdens het gebruik voel ik het wel opkomen maar heel subtiel en rustig en voel mij uiteindelijk fijn (wat meer zin om te praten aan het begin maar daarna niet echt, en voel me blij) en vooral rustig/tevreden. Veel zin om te dansen heb ik echter niet per se, ik doe dit wel maar heb juist steeds de behoefte om tussendoor even naar de wc te gaan of een sigaretje te roken etc. Wat ik soms van vrienden hoor qua effect, bijvoorbeeld dat de come-up best wel overweldigend kan zijn kan ik mij eigenlijk ook totaal niks bij voorstellen. Ook vind ik de muziek en lichten etc niet bijzonderder dan normaal en kan ik altijd makkelijk eten/plassen en ben ik op het einde moe en heb vooral gewoon zin om naar bed te gaan. Is dit gewoon voor mij zo of kan ik iets doen om dit ook een keer mee te maken? Voor de info: ik ben 170 en weeg 65 kilo, de pillen elke keer laten testen en waren 180-200 mg. Ik nam eerst een kwartje als eerste dosis en na ~2,5 uur nog een. Keer erna geprobeerd 1/3e te nemen als startdosis en weer na 2 uur een kwartje. Hier merkte ik niet heel veel verschil. Als meer dan 1-2x een kwartje bij pak na de eerste dosis merk ik dat ik veel bijeffecten krijg dus dat doe ik niet meer. Ik houd altijd 2-3 maanden aan tussen gebruik en gebruik geen medicatie oid. Verder heb ik meestal wel veel honger op zo een dag dus ik ontbijt en lunch wel voedzaam van tevoren en op het festival zelf eet ik meestal nog een banaantje/candybar en drink soms een frisje met suiker. Kan het daar aan liggen? Klik om te vergroten... Beste als je een kwartje pakt van 200mg is dat maar 50mg terwijl het tot 2 keer je lichaamsgewicht mag zijn ik zou dus 3/4 pakken en elk uur en half een kwartje bijpakken."
"dupont zei: Ga maar even langs bij de huisarts voor de zekerheid. Klik om te vergroten... En tegen de huisarts zeggen dat ik xtc heb gebruikt?"
"Mevrouw Pløp zei: Op de blaren zitten en een volgende keer onderzoek doen voordat je gebruikt, ipv achteraf. Nu goed voor jezelf zorgen: goed eten en drinken, goed slapen, middelen die je lijf en brein belasten even niet gebruiken. Klik om te vergroten... Zou het kwaad kunnen om een paar jointjes te roken nu?"
"JohnGalt zei: Daarbij, als jij voor jezelf al niet weet hoe er mee om te gaan, hoe onverantwoord ben je dan als je ook anderen hier in meeneemt? Klik om te vergroten... Ja maar ik had dit nog nooit meegemaakt er was mij ooit eens verteld dat je niet slecht kon gaan op xtc…"
"Mindless zei: Hoe is het nu? Klik om te vergroten... Heb veel fruit en groenten gegeten ook genoeg water gedronken en goed geslapen heb nu geen last meer dank jullie wel voor het advies, heb geleerd uit deze ervaring dat ik moet opzoeken en niet moet vragen aan mijn vrienden die er blijkbaar geen verstand van hebben."