Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb je wel geslapen in die 3 dagen? Kan ook zijn dat het slaapgebrek je trip verlengt en intensiveert."
"Ieuw ja bah. Alles wat door de neus gaat geeft een onprettige smaak. Ik proef het alweer tijdens het lezen :')"
"Ohja ik vind het trouwens knap hoe je al om 13:00u sliep met al die amfetaminen in je lichaam :') Na speed is het voor mij de volgende nacht pas plat."
"Ik heb wel eens gehad met iets teveel MDMA dat ik op een gegeven moment allemaal mensen in de bosjes zag toen we buiten liepen (midden in de nacht in de middle of nowhere dus dat kon helemaal niet) en mijn vrienden kregen allemaal verschillende dierengezichtjes en dat was super leip, op een leuke manier. Tevens heb ik vaker last van lasers op feesten en ze maken me ook in de war dus dan doe ik mijn ogen dicht of draai ik me om met mijn rug naar de stage. Ik doe nooit combinaties, maar weet wel dat inderdaad met slaapgebrek en combinaties van verschillende drugs de intensiteit veel hoger kan liggen (zoals met mijn te hoge dosering M). Ik zou me er in ieder geval niet te veel zorgen om maken."
"Wauwie, wat een gebruik door iedereen! Ik heb eens 3 pillen op een avond gehad, dat is het meeste wat ik ooit heb genomen en daarbij ging ik heerlijk alleen ik tripte m zoooo hard! Gewoon elk uur een klein stukkie bij gedurende de hele avond. Maar de day after was wel heel heftig, dus ik hou het nu bij 1,5 en bij uitzonderingen 1,75. Mijn pillen zijn altijd 180-200mg. Ik merk wel dat mijn tolerantie opbouwt, maar ik neem het dan ook al een flink aantal jaren met regelmaat en af en toe een iets langere rustpauze."
"Wat voor mijn vriend heel erg hielp (hij houdt niet van onbekende situaties), toen we zijn eerste keer x gingen doen, dat we het thuis deden en dat ik een lijstje op papier had gemaakt met alles wat we konden gaan doen, en waar we op bijhielden wat we in hadden genomen (x en hoeveelheid water) waardoor hij zich veilig voelde. Zijn tweede keer was op een feest en hier was hij ook ontzettend zenuwachtig voor, wat ik toen heb gedaan is laten merken dat ik weet wat ik doe, dat ik er voor hem ben (mocht er dus wel iets misgaan) en vooral ook hoe ontzettend leuk het ging worden in vergelijking met de thuissetting. Momenteel zijn er natuurlijk geen feestjes dus ik begrijp dat je het thuis weer eens wilt doen! Wij vinden het altijd leuk om (elkaar) te tekenen, of op elkaar nep tattoos te maken met bv eyeliner. Ziet er niet uit vaak! Hahah. Zoenen, knuffelen en muziek is sws altijd euforisch, en waar wij het meeste van genieten is de gesprekken. Als je echt iets wilt ondernemen, kun je ook random dingen doen, zoals het bouwen van een kussen- en matrassen fort of (bord)spelletjes. Massages doen het ook goed, dansen, lange wandelingen maken (vooral aanrader tijdens de comedown), selfies en filmpjes maken (uiteraard niet delen op het internet ), paar pushups oid vind ik zelf ook fijn soms (ben zelf fitnessinstructrice dus dan zit ik helemaal in mn zone), even de energie voelen stromen is heerlijk. Misschien verzin je op het moment zelf nog iets of misschien kun je nog wat inspiratie zoeken in andere topics"
"Hi iedereen! Ik merk dat ik tolerantie opbouw van X/M, wat natuurlijk hartstikke normaal is. Ik gebruik het nu zo'n 7 jaar vrij regelmatig (eens in de 2/3 maanden) en ik neem vaak ongeveer 1,5 pil van 180mg. Nu heb ik eens een rustpauze ingelast van 9 maanden om te kijken of het wat zou veranderen aan mijn beleving van de X. Ik had een fijne avond maar het effect was niet zo intens als gehoopt/verwacht. En het was niet zo dat ik er constant op aan het letten was hoe ik me voelde, want als ik dat doe kom ik er sws niet lekker in en dat was niet het geval. Ik had wel 'maar' 1 pil. De keer erna (1,5 maand later, oeps) heb ik als veeeel heftiger en intenser ervaren, met anderhalve pil. Mijn vraag is dus: wat is jullie ervaring met rustpauzes tussen xtc gebruik icm tolerantie? Blijft mijn tolerantie gewoon vergelijkbaar na zo'n pauze en had ik daarom beter 1,5 pil kunnen nemen die eerste keer en was het dan misschien wel intenser geweest? Liefs, MissEmpathy"
"Echt goeie coke komt zo weinig voor in Nederland, ik heb zelf deze ervaring ook wel gehad. Ben vrij introvert in het dagelijks leven, maar met M/X of speed ben ik altijd een vreselijke kletskous met iedereen. Toen ik coke probeerde had ik zo'n zelfde effect verwacht, maar ik kon niet meer 'verzinnen' waar ik over kon praten. Achteraf heb ik veel gehoord over vervuilde coke, met name in Amsterdam. Dat het vaak niet eens heel veel coke bevat en dealers maken een potje van de hoeveelheden (betaal voor een halve gram, krijg 300mg)."
"Hi iedereen, Heeft iemand ervaring met MDA? Wat voelde je/ging je doen? Liefs!"