#1
Oke bedankt. Gr
jaNog steeds lorazepam? En werkt dat nog gewoon zoals voorheen?
Jaa egthe zeg je precies goedJa dat is ook zo en dat is dan wel legaal ?
Ja gewoon zonder problemen, alle twee maanden vraag ik mijn doosje Lormetazepam. EG 2mg. Vgs dokter is slaappilletje beter dan uren rusteloos te liggen draaien en keren. Gaat ge ook kapot van. En nu met Covid komt s nachts nog angst erbij. En als ik wil krijg daarvoor ook Bromazepam...maar daar blijf ik nu vanaf na hetgeen ik hier lees 😱Krijg jij ze van de arts hija de la luna?
4-MMC of amfetamine kan zeker gevaarlijk zijn; je kunt er hart- en vaatproblemen van krijgen en de stoffen zijn neurotoxisch. Daarom zou ik ze ook zeker niet aanraden om op dagelijkse basis te nemen om van je benzoverslaving af te komen.dus jij gebruikt speed en mm4?Is dat niet gevaarlijk?
ik heb ze nooit gebruikt en zal ze ook nooit gaan gebruiken.Maar jij gebruikt dat toch?4-MMC of amfetamine kan zeker gevaarlijk zijn; je kunt er hart- en vaatproblemen van krijgen en de stoffen zijn neurotoxisch. Daarom zou ik ze ook zeker niet aanraden om op dagelijkse basis te nemen om van je benzoverslaving af te komen.
Ik proef een beetje een whataboutism hier.ik heb ze nooit gebruikt en zal ze ook nooit gaan gebruiken.Maar jij gebruikt dat toch?
ja die van mij ookJa gewoon zonder problemen, alle twee maanden vraag ik mijn doosje Lormetazepam. EG 2mg. Vgs dokter is slaappilletje beter dan uren rusteloos te liggen draaien en keren. Gaat ge ook kapot van. En nu met Covid komt s nachts nog angst erbij. En als ik wil krijg daarvoor ook Bromazepam...maar daar blijf ik nu vanaf na hetgeen ik hier lees 😱
Huisdokter schrijft ook zonder probleem alle twee maanden Flunitrazepam én Lormetazepam , voor mn echtgenoot. Nooit meer dan 1 doosje van elk.
Zelfde probleem dat ik heb/had met men ha.Ja gewoon zonder problemen, alle twee maanden vraag ik mijn doosje Lormetazepam. EG 2mg. Vgs dokter is slaappilletje beter dan uren rusteloos te liggen draaien en keren. Gaat ge ook kapot van. En nu met Covid komt s nachts nog angst erbij. En als ik wil krijg daarvoor ook Bromazepam...maar daar blijf ik nu vanaf na hetgeen ik hier lees 😱
Huisdokter schrijft ook zonder probleem alle twee maanden Flunitrazepam én Lormetazepam , voor mn echtgenoot. Nooit meer dan 1 doosje van elk.
klopt.altijd ben je tegen benzo.M.a.w de rest is goedIk proef een beetje een whataboutism hier.
Oh, nou, sorry als het zo overkomt. Ik heb zelf niet het idee dat ik denk in termen als 'dit middel is goed' en 'dit middel is fout'. Elk middel heeft zijn eigen risico's en die probeer ik altijd, of op zijn minst zo vaak mogelijk, te benoemen in mijn reacties.klopt.altijd ben je tegen benzo.M.a.w de rest is goed
Nou ook niet helemaal waar......ik lees dat je nog flual sliktZelfde probleem dat ik heb/had met men ha.
Kreeg tetrazepam als als spierontspanner toen ik 16a17 was door een redelijk zwaar accident met men bromfiets.
Uit de handel gehaald en toen omgezet naar diazepam.
Jaren later toen ik wist wat benzo's waren en deden was het al veel te laat.
Als je echt wil stoppen met benzo's, kan ik je alleen maar aanraden diazepam te vragen en daar met te taperen.
Dat gaat je nooit lukken met een kortwerkende benzo.
Succes !
diazepam is ook een benzoOh, nou, sorry als het zo overkomt. Ik heb zelf niet het idee dat ik denk in termen als 'dit middel is goed' en 'dit middel is fout'. Elk middel heeft zijn eigen risico's en die probeer ik altijd, of op zijn minst zo vaak mogelijk, te benoemen in mijn reacties.
Volgens mij is in dit geval sprake van een benzo-afhankelijkheid die samenhangt met slaapproblemen. Zo klinkt het in ieder geval vanwege het dagelijks gebruik en de epileptische aanvallen bij geen gebruik. Voor dat soort problematiek is er gewoon een gestandaardiseerde behandeling beschikbaar onder toezicht van deskundige professionals wiens diensten worden vergoed door de zorgverzekering. Dat lijkt me de meest logische keus.
Als iemand nou zou komen vragen van 'hee, ik heb last van slaapproblemen, is het nu een goed idee om dagelijks lorazepam te gaan slikken?' Dan zou ik inderdaad zeggen van 'nou, doe maar niet, want waarschijnlijk werkt het twee weken en daarna krijg je last van epileptische aanvallen als je niet meer gebruikt en dan moet je naar de dokter voor hulp bij het langzaam afkicken van benzo's (waarschijnlijk met diazepam vanwege de lange halfwaardetijd) en dan krijg je alleen nog maar meer last van slaapproblemen.'
Ja duh, waar ga ja anders mee afbouwen als je een benzo afhankelijkheid hebt? Met chocomelk?diazepam is ook een benzo
Ja het probleem met benzo's is dat het afbouwen heel lang duurt en het heel gevaarlijk kan zijn om cold turkey te stoppen. Je krijgt dan last van een enorm hoge bloeddruk waardoor je kans loopt op een hersenbloeding en je kunt van de epileptische aanvallen ook hersenschade oplopen. Wat dat betreft zijn benzo's echt de naarste drug om van af te kicken (wat dus een goede reden is om ze niet op regelmatige basis te nemen).diazepam is ook een benzo
Ja en ?Nou ook niet helemaal waar......ik lees dat je nog flual slikt
Dat je niet eerlijk bent.Ik heb ook diazepam geslikt en dat helpt niet.Maar ik ben dat oeverloos gezeur beu over het slikken van benzo.Ik voel mij er goed bij,kan alles aan ,ben vrolijk,en kan beter met mijn demente man overweg.Zie ook dat je jointjes rookt.Moet jezelf weten.Rook niet teveel ervan ,mijn neef heeft nu longkanker is 50 jaar oud.Ps gister nam je nog clona en flua,bij welke drugs gebruik jij las ikJa en ?
Waar doel je op met ik slik nog flualpra ?
Dus verduidelijk "nou ook niet helemaal waar" even aub.
ik ga niet afbouwenJa duh, waar ga ja anders mee afbouwen als je een benzo afhankelijkheid hebt? Met chocomelk?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."