#1
Jo dat is bij iedereen anders man en heb jij ook aanvallen ja?. Das echt vervelend idd en wat ik deed was halfe eraf en dan een dag niks eraf en die dag erop weer n halfe eraf. Het is kut maar met beetje afleiding kom je er wel zo heb ik het gedaan. K hoop voor je dat het lukt man het is evht zwaar klote benzos i het moeilijkste afbouwen zeiden ze mij en ik had t laagste van t laagste dus mischien is t bij jou anders maar het lukt je vastBij mij werkt lorazepam ook bijlange zo goed niet meer , en die aanvallen ken ik ook goed wat doe ik het beste ? Afbouwen met Diazepam of gewoon met lorazepam rustig ? Ik weet het zelf niet want ben die aanvallen echt beu en is iedere keer een angstige ervaring. Ik neem gemiddeld 7.5mg per avond in.