Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLorezepam verslaving

Lorezepam verslaving

115 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Walter White zei:
Bij mij werkt lorazepam ook bijlange zo goed niet meer , en die aanvallen ken ik ook goed wat doe ik het beste ? Afbouwen met Diazepam of gewoon met lorazepam rustig ? Ik weet het zelf niet want ben die aanvallen echt beu en is iedere keer een angstige ervaring. Ik neem gemiddeld 7.5mg per avond in.
Klik om te vergroten...
Jo dat is bij iedereen anders man en heb jij ook aanvallen ja?. Das echt vervelend idd en wat ik deed was halfe eraf en dan een dag niks eraf en die dag erop weer n halfe eraf. Het is kut maar met beetje afleiding kom je er wel zo heb ik het gedaan. K hoop voor je dat het lukt man het is evht zwaar klote benzos i het moeilijkste afbouwen zeiden ze mij en ik had t laagste van t laagste dus mischien is t bij jou anders maar het lukt je vast
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Samantha1980 zei:
Hoe gaat t nu ? Met “ontwenningsverschijnselen ? “
Klik om te vergroten...
Wel ik neem ook aan dat ook te makdn heeft als ik vergeet te nemen
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Walter White zei:
Ja dat is tis anders bij iedereen
Klik om te vergroten...
Jaman ik had ook nog laagste van t laagste kun je nagaan
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jbruinsma zei:
Jo dat is bij iedereen anders man en heb jij ook aanvallen ja?. Das echt vervelend idd en wat ik deed was halfe eraf en dan een dag niks eraf en die dag erop weer n halfe eraf. Het is kut maar met beetje afleiding kom je er wel zo heb ik het gedaan. K hoop voor je dat het lukt man het is evht zwaar klote benzos i het moeilijkste afbouwen zeiden ze mij en ik had t laagste van t laagste dus mischien is t bij jou anders maar het lukt je vast
Klik om te vergroten...
Ja dat is tis anders bij iedereen
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Jbruinsma zei:
Jaman ik had ook nog laagste van t laagste kun je nagaan
Klik om te vergroten...
Ik altijd dezelfde , serenase 2,5mg
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Walter White zei:
Ik altijd dezelfde , serenase 2,5mg
Klik om te vergroten...
Jaa troep eigelijk he bah maja moet je zienwat het kan doen man
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja dat is ook zo en dat is dan wel legaal ?
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Jbruinsma zei:
Jaa egthe zeg je precies goed
Klik om te vergroten...
Ik heb daar meer door meegemaakt dan eender wat
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Walter White zei:
Ik heb daar meer door meegemaakt dan eender wat
Klik om te vergroten...
Jaa ik heb de ook echt kut tijd mee gehad vooral tijdens en na het afbouwen.
Maar k zat er ongev 5 maand aan omdat k op n wachtlijst stond.en ondertussen nou ellende. Geprobeerd met andere midicatie kreeg k weer hartkloppingen van urenlang. Later nog hyperventilatie erbij,enzv echt dat is heel naar kleren medicatie
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
De enige benzo die door artsen gebruikt word en da standaard is om te taperen is diazepam , temazepam lijkt me zeer onverstandig.
Je word dus van het kastje naar de muur gestuurd door elke arts..

Die epileptische aanvallen krijg je omdat je lorazepam uitgewerkt is en je eigenlijk een nieuwe dosis nodig zou hebben , diazepam is een langwerkende benzo , als je die savonds neemt werkt die in de dag nog een flink stuk door.

Ik heb nog ooit epileptische aanvallen gehad.
Maar ben gaan taperen met men flualprazolam , en de eerste 2 dagen wier ik wakker en krijg ik direct spasmes en overdreven pijnen in dit genre

Dat is nu een pak beter sinds men diazepam opgeschroefd is.
Enkel nog hard rillen , geen eetlust en niet echt buiten durven komen.

Die laatste kan ik me met veel moeite toch over zetten en eens ik buiten ben doet het me best goed.

Veel succes , als je vragen hebt mag je altijd pb'en !
Klik om te vergroten...
Hoe gaat t nu ? Met “ontwenningsverschijnselen ? “
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Walter White zei:
Wel ik neem ook aan dat ook te makdn heeft als ik vergeet te nemen
Klik om te vergroten...
Maat ik ben ook niet aan bezig daarmee
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#12
maar het is minder ahum 2 keer per week een strip van allelei soorten benzos,diazepam is ook goed maar gelijk op bed ligen word ook gebruikt bij terminale patieten incl lorazepam nou het zijn dus geen snoepjes maar serieus bussinus
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#13
inner_search zei:
Zelfde probleem dat ik heb/had met men ha.
Kreeg tetrazepam als als spierontspanner toen ik 16a17 was door een redelijk zwaar accident met men bromfiets.
Uit de handel gehaald en toen omgezet naar diazepam.

Jaren later toen ik wist wat benzo's waren en deden was het al veel te laat.

Als je echt wil stoppen met benzo's, kan ik je alleen maar aanraden diazepam te vragen en daar met te taperen.
Dat gaat je nooit lukken met een kortwerkende benzo.

Succes !
Klik om te vergroten...
Stoppen met benzos is een donkere weg
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#14
DannyR zei:
Stoppen met benzos is een donkere weg
Klik om te vergroten...
Zeg dat wel idd. K had t 3 of 4 maand gebruikt, en had er maanden later nog last van. En k gebruikte niet eens veel eigelijk.
D
DannyRLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jbruinsma zei:
Zeg dat wel idd. K had t 3 of 4 maand gebruikt, en had er maanden later nog last van. En k gebruikte niet eens veel eigelijk.
Klik om te vergroten...
dat noem je rebound effect het treed heel snel in maar goed eten en een paar nachtjes wakker blijven dan komt het goed negeer je angstgevoelens
S
SiddoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou het equivalent omzetten naar diazepam. En dan met 0,5 mg per week afbouwen.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Walter White zei:
Ja dat is ook zo en dat is dan wel legaal ?
Klik om te vergroten...
Jaa egthe zeg je precies goed
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
Hoe lang heb je Lora gebruikt?
Klik om te vergroten...
3 maand ongeveer iets langer
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Kwatzakottel zei:
Klopt, en vooral ook het idee dat je je daarop beroept met dit soort praatjes, een beetje zoals een priester vroeger God gebruikte als een verlengstuk van zijn eigen ego.
Klik om te vergroten...
Wat heeft dit nou voor nut? Je kan het niet met elkaar eens zijn, en net zoals gebruikerservaringen kunnen ook wetenschappenlijke bronnen niet hetzelfde zijn.

Wat niet inhoud dat de wetenschap ernaast zit, het is niet zo simpel dat er 1 molecuuletje is die werkt of niet. Het is gewoon bijzonder complex en hoe meer info, hoe tegenstrijdig soms ook..je krijgt er wel een completer beeld van.

Agree to disagree of gewoon beetje respect naar elkaar.

Vond je bericht van woensdag 18.53 juist een goede posting, heb er meteen meer info over gezocht. Hoop dit soort postings vaker van je te mogen lezen.
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mrloverdj zei:
Wat heeft dit nou voor nut? Je kan het niet met elkaar eens zijn, en net zoals gebruikerservaringen kunnen ook wetenschappenlijke bronnen niet hetzelfde zijn.

Wat niet inhoud dat de wetenschap ernaast zit, het is niet zo simpel dat er 1 molecuuletje is die werkt of niet. Het is gewoon bijzonder complex en hoe meer info, hoe tegenstrijdig soms ook..je krijgt er wel een completer beeld van.

Agree to disagree of gewoon beetje respect naar elkaar.

Vond je bericht van woensdag 18.53 juist een goede posting, heb er meteen meer info over gezocht. Hoop dit soort postings vaker van je te mogen lezen.
Klik om te vergroten...
Klopt allemaal, maar ik heb hier van doen met iemand die meent een monopolie te hebben op 'medisch-wetenschappelijke standaarden' en ik ben dus precies niet het juiste aanspreekpunt voor je.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."