Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLorezepam verslaving

Lorezepam verslaving

115 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
joetsie zei:
Dat je niet eerlijk bent.Ik heb ook diazepam geslikt en dat helpt niet.Maar ik ben dat oeverloos gezeur beu over het slikken van benzo.Ik voel mij er goed bij,kan alles aan ,ben vrolijk,en kan beter met mijn demente man overweg.Zie ook dat je jointjes rookt.Moet jezelf weten.Rook niet teveel ervan ,mijn neef heeft nu longkanker is 50 jaar oud.Ps gister nam je nog clona en flua,bij welke drugs gebruik jij las ik
Klik om te vergroten...
please, ga ergens anders lopen bashen
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#2
joetsie zei:
ik ga niet afbouwen
Klik om te vergroten...
Nog steeds lorazepam? En werkt dat nog gewoon zoals voorheen?
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#3
joetsie zei:
Dat je niet eerlijk bent.Ik heb ook diazepam geslikt en dat helpt niet.Maar ik ben dat oeverloos gezeur beu over het slikken van benzo.Ik voel mij er goed bij,kan alles aan ,ben vrolijk,en kan beter met mijn demente man overweg.Zie ook dat je jointjes rookt.Moet jezelf weten.Rook niet teveel ervan ,mijn neef heeft nu longkanker is 50 jaar oud.Ps gister nam je nog clona en flua,bij welke drugs gebruik jij las ik
Klik om te vergroten...
Wiet is opzicht niet erg "denkik' het is ma net of je er shag in gooit of via andere manieren word gebruikt. K leeste zelfs dat wiet voor sommige dingen juist goed is.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#4
joetsie zei:
Dat je niet eerlijk bent.Ik heb ook diazepam geslikt en dat helpt niet.Maar ik ben dat oeverloos gezeur beu over het slikken van benzo.Ik voel mij er goed bij,kan alles aan ,ben vrolijk,en kan beter met mijn demente man overweg.Zie ook dat je jointjes rookt.Moet jezelf weten.Rook niet teveel ervan ,mijn neef heeft nu longkanker is 50 jaar oud.Ps gister nam je nog clona en flua,bij welke drugs gebruik jij las ik
Klik om te vergroten...
Waarom voel jij zo de behoefte je verslaving goed te praten? Dit topic gaat niet eens over jou maar toch ga je zo tekeer tegen mensen die gewoon correcte informatie plaatsen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jbruinsma zei:
Wiet is opzicht niet erg "denkik' het is ma net of je er shag in gooit of via andere manieren word gebruikt. K leeste zelfs dat wiet voor sommige dingen juist goed is.
Klik om te vergroten...
Cannabisgebruik is vooral slecht voor de ontwikkeling van het brein als het gebruikt wordt in de pubertijd (tot maximaal het 25e levensjaar). Als in die tijd intensief wordt gebruikt dan kan cannabis leiden tot geheugenproblemen, concentratiestoornissen, depressie en een grotere kans op een psychotische episode. Daarnaast is verslaving aan cannabis de meest voorkomende verslaving na alcoholisme.

Dus wiet is misschien lichamelijk niet heel slecht (mits het niet gerookt wordt), maar er zijn wel andere risico's.

Maar inderdaad, er zijn ook medicinale gebruiken van cannabis! Zoals tegen misselijkheid bij kanker- of HIV-medicatie, tegen tics bij gilles de la tourette of bij spierklachten MS.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
joetsie zei:
Dat je niet eerlijk bent.Ik heb ook diazepam geslikt en dat helpt niet.Maar ik ben dat oeverloos gezeur beu over het slikken van benzo.Ik voel mij er goed bij,kan alles aan ,ben vrolijk,en kan beter met mijn demente man overweg.Zie ook dat je jointjes rookt.Moet jezelf weten.Rook niet teveel ervan ,mijn neef heeft nu longkanker is 50 jaar oud.Ps gister nam je nog clona en flua,bij welke drugs gebruik jij las ik
Klik om te vergroten...
Ten eerste lieg ik niet over men benzo gebruik en post ik alles buite men onderhoud.
Ten 2de is dit de rede waarom in je negeerde (Wou je uitleg even horen maar die slaat nu weeral op nix.)

Je denkt omdat je zelf benzo's slikt en ouder bent dan mij dag je er alles over weet.

Ik steek geen tijd meer in je.
Geef de mensen dan maar slecht advies.

Veel plezier met het niet afbouwen van je benzo's prettige dag nog.
Terug op negeer nu.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
joetsie zei:
dankje lieverd,de tranen staan in mijn ogen
Klik om te vergroten...
Ach Joets. Je bent een lieverd ❤️
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Cannabisgebruik is vooral slecht voor de ontwikkeling van het brein als het gebruikt wordt in de pubertijd (tot maximaal het 25e levensjaar). Als in die tijd intensief wordt gebruikt dan kan cannabis leiden tot geheugenproblemen, concentratiestoornissen, depressie en een grotere kans op een psychotische episode. Daarnaast is verslaving aan cannabis de meest voorkomende verslaving na alcoholisme.

Dus wiet is misschien lichamelijk niet heel slecht (mits het niet gerookt wordt), maar er zijn wel andere risico's.

Maar inderdaad, er zijn ook medicinale gebruiken van cannabis! Zoals tegen misselijkheid bij kanker- of HIV-medicatie, tegen tics bij gilles de la tourette of bij spierklachten MS.
Klik om te vergroten...
Jaa snapje dus het is wel ergents goed voor. Maarja zo ziet iesereen het anders he.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#9
inner_search zei:
Ten eerste lieg ik niet over men benzo gebruik en post ik alles buite men onderhoud.
Ten 2de is dit de rede waarom in je negeerde (Wou je uitleg even horen maar die slaat nu weeral op nix.)

Je denkt omdat je zelf benzo's slikt en ouder bent dan mij dag je er alles over weet.

Ik steek geen tijd meer in je.
Geef de mensen dan maar slecht advies.

Veel plezier met het niet afbouwen van je benzo's prettige dag nog.
Terug op negeer nu.
Klik om te vergroten...
gelukkig denk er hetzelfde over negeer jou ook
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Samantha1980 zei:
Mij helpt een zolpidem en 12,5 - soms 25 mg Quetiapine. Van Q krijg je een leeg hoofd qua denken ( maar wel levendige dromen) voordeel van Q is dat ik als ik wakker wordt te vroeg , de katten zeuren ik ze eten geef en ga liggen en meteen weer slaap
voelt als een warme slome deken, meestal bij opstaan meteen even een koude plens in mijn gezicht want mijn ogen hangen op half 7. Dan zakt het snel weg en ben ik gewoon helder , soms vergeet ik de Quetiapine en Dan slaap ik wel. Maar ben dan 5 a 6 uren later klaar wakker. , met een hele lage dosis Q slaap ik zo 7 tot 10 uren
Klik om te vergroten...
Medicatie kan helpen idd maar ik kreeg ook quetiapine, als k t goed he seroquel toch.? K gebruikte dat nadat k n halfe dag dag was gestopt met lorazepam en kreeg er hartklopping bij Van 8 uur lang. Het zal vast ook wel kunne helpen maar is bij iedereen anders. Ik had t al zover dat als ik ze n halfuurtje later nam dan bedoelt of ik was ze vergeten me hele lichaam in paniekstand ging. Dat jij zonder kunt slapen wel knap trouwens had ik dat destijds maar.
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Damn cats, geef ze kwartje zolpidem😉
Samantha1980 zei:
Mij helpt een zolpidem en 12,5 - soms 25 mg Quetiapine. Van Q krijg je een leeg hoofd qua denken ( maar wel levendige dromen) voordeel van Q is dat ik als ik wakker wordt te vroeg , de katten zeuren ik ze eten geef en ga liggen en meteen weer slaap
voelt als een warme slome deken, meestal bij opstaan meteen even een koude plens in mijn gezicht want mijn ogen hangen op half 7. Dan zakt het snel weg en ben ik gewoon helder , soms vergeet ik de Quetiapine en Dan slaap ik wel. Maar ben dan 5 a 6 uren later klaar wakker. , met een hele lage dosis Q slaap ik zo 7 tot ...
Klik om te vergroten...
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hija de la luna 1 zei:
Damn cats, geef ze kwartje zolpidem😉
Klik om te vergroten...

😂Oh dat zou erg zijn, lopen ze helemaal Waus door haus.
Kat van een kennis had ergens op straat pil gelikt of geslikt. Ogen vielen er bijna uit, zij en haar man naar de Dierenarts. Maag leeg gepompt. Die kat was zo strak als een tientje, arm beest. 😅
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Samantha1980 zei:
Mij helpt een zolpidem en 12,5 - soms 25 mg Quetiapine. Van Q krijg je een leeg hoofd qua denken ( maar wel levendige dromen) voordeel van Q is dat ik als ik wakker wordt te vroeg , de katten zeuren ik ze eten geef en ga liggen en meteen weer slaap
voelt als een warme slome deken, meestal bij opstaan meteen even een koude plens in mijn gezicht want mijn ogen hangen op half 7. Dan zakt het snel weg en ben ik gewoon helder , soms vergeet ik de Quetiapine en Dan slaap ik wel. Maar ben dan 5 a 6 uren later klaar wakker. , met een hele lage dosis Q slaap ik zo 7 tot 10 uren
Klik om te vergroten...
oooooo gaat opeens een lichtje branden over die quetiapine....ik slik paroxetine.,maar zie meer mensen qua slikken.Zou ik kunnen overstappen?Of moet ik eerst afbouwen?En dan de benzo eraf
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#14
Walter White zei:
Bij mij werkt lorazepam ook bijlange zo goed niet meer , en die aanvallen ken ik ook goed wat doe ik het beste ? Afbouwen met Diazepam of gewoon met lorazepam rustig ? Ik weet het zelf niet want ben die aanvallen echt beu en is iedere keer een angstige ervaring. Ik neem gemiddeld 7.5mg per avond in.
Klik om te vergroten...

Neem kop rode kratom , angsten weg, cravings , leeg hoofd. Minder pijn . Werkt 2 tot 5 uur,
Ik neem 2 a 3 gram .
Green Malay is ook globaal goed,
Rustgevend
En geeft energie boost , en een opgeruimd hoofd.

My life is starting to feel like it belongs to me again....thank you universe .
Kratom kwam binnen op de dag dat ik dacht .
Als dit alles is , dan overleef ik de komende jaren .
Zero fijne dagen, geen dagen weg , vakantie l

Nu is er weer hoop op mooie levens momenten vol verassingen 💪🏼🌿🍀🌱🌸🥰
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#15
oke inner,mijn excuus.Vergeten doe ik het niet,neem mijn woorden niet terug.En ik zal mij nooit meer met jou bemoeien
M
MegadudeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb bij iemand gezien dat hij bij zijn verslaving veel gehad heeft aan norflurazepam en nog iets fluzazenil of zo (ff opzoeken), aha flumazenil is het. Flumazenil zorgt ervoor dat je afkick heel snel kan gaan, en norflurazepam kan je heel goed mee taperen omdat het een ontzettend lange halfwaardetijd heeft. Met nog wat vitamines iets van B3 of zo. Alleen die weet ik niet meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."