#1
please, ga ergens anders lopen bashenDat je niet eerlijk bent.Ik heb ook diazepam geslikt en dat helpt niet.Maar ik ben dat oeverloos gezeur beu over het slikken van benzo.Ik voel mij er goed bij,kan alles aan ,ben vrolijk,en kan beter met mijn demente man overweg.Zie ook dat je jointjes rookt.Moet jezelf weten.Rook niet teveel ervan ,mijn neef heeft nu longkanker is 50 jaar oud.Ps gister nam je nog clona en flua,bij welke drugs gebruik jij las ik