Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLorezepam verslaving

Lorezepam verslaving

115 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
T
The pope of Dope88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke bedankt. Gr
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jbruinsma zei:
Nog steeds lorazepam? En werkt dat nog gewoon zoals voorheen?
Klik om te vergroten...
ja
L
Lid 152247Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Je schrijft dat je dan de hele dag epileptische aanvallen hebt.
Wat ervaar je als je zo'n aanval hebt, en is er een opbouw, weet je hoe lang het ongeveer duurt?
Heb je dit altijd als je stopt, is het 1 aanval of meer?
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#4
DAk het is mij nu even teveeel
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hoeft je voor niemand niet te verantwoorden, jij weet waar je mee dealt en niemand hier op het forum heeft het recht om daar over te oordelen.
Laat die achterlijke reactie alsjeblieft niet je avond bederven, dat verdien je niet. Dat hij zo reageert zegt genoeg over hem.

1614636115273.gif
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier is het ook gezellig zie ik.. ben niet de enigste dus die ruzie met iemand had😔 hopen op morgen een betere dag!
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Beste is afbouwen met dokters advies en het niet vervangen.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#8
whitesugar zei:
Hier is het ook gezellig zie ik.. ben niet de enigste dus die ruzie met iemand had😔 hopen op morgen een betere dag!
Klik om te vergroten...
Klopt,hij en ik kunnen niet met elkaar overweg.En dat komt ik kan niet tegen dat snoeven van hem.Hij maakt een toop dat hij gaat afbouwen.Nou dat ging prima ahum.Een tijd later zit hij alweer aan de flua en clona.Dat is geen afbouwen,maar opbouwen.Dan die woorden tegen mij!Gelukkig heb ik mijn kinderen goed opgevoed en hebben zoiets nooit gezegd.Ben blij dat het niet mijn zoon is!Ik heb een zeer lieve goede zoon,met veel humor,wat mij een lichtpuntje geeft.Hij komt iedere dag mee eten.En laat hij nou geen advies geven aan een ander als het hem zelf niet lukt!Zit ik fout geef mij maar een ban.Zo einde verhaal.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#9
joetsie zei:
Klopt,hij en ik kunnen niet met elkaar overweg.En dat komt ik kan niet tegen dat snoeven van hem.Hij maakt een toop dat hij gaat afbouwen.Nou dat ging prima ahum.Een tijd later zit hij alweer aan de flua en clona.Dat is geen afbouwen,maar opbouwen.Dan die woorden tegen mij!Gelukkig heb ik mijn kinderen goed opgevoed en hebben zoiets nooit gezegd.Ben blij dat het niet mijn zoon is!Ik heb een zeer lieve goede zoon,met veel humor,wat mij een lichtpuntje geeft.Hij komt iedere dag mee eten.En laat hij nou geen advies geven aan een ander als het hem zelf niet lukt!Zit ik fout geef mij maar een ban.Zo einde verhaal.
Klik om te vergroten...
Wat er precies tussen jullie is weet ik niet en wil ik ook niet tussen gaan zitten. Heb gister al geprobeerd om het tussen 2 mensen goed te maken en dat viel niet echt goed blijkbaar...

Maarja nooit leuk nee om bepaalde dingen te horen.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
inner_search zei:
Ik heb ALTIJD gezegt , hoop dat zelfs men ergste vijand nooit door benzo withdrawl moet gaan.
Wel ik hoop dat jij er wel eens flink door moet.

Kutmens.
Klik om te vergroten...
Je mag best fel van mening verschillen maar dit gaat echt net even een grens over. Een ban van 3 dagen voor @inner_search en nu weer allemaal even een beetje lief doen tegen elkaar okay?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jesse Pinkvrouw zei:
Je hoeft je voor niemand niet te verantwoorden, jij weet waar je mee dealt en niemand hier op het forum heeft het recht om daar over te oordelen.
Laat die achterlijke reactie alsjeblieft niet je avond bederven, dat verdien je niet. Dat hij zo reageert zegt genoeg over hem.

Bekijk bijlage 17137
Klik om te vergroten...

Best hug ever. 😁
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Jbruinsma zei:
Bin mij werkte het niet meer maar k stond ook op t laagste van t laagste maar was steeds meer nodig.maar kijk maar uit als je wel keer zonder moet /wilt, want als je een beetje pech hebt krijg je hyperventilatie aanvallen dat soort dingen egt kut
Klik om te vergroten...
Bij mij werkt lorazepam ook bijlange zo goed niet meer , en die aanvallen ken ik ook goed wat doe ik het beste ? Afbouwen met Diazepam of gewoon met lorazepam rustig ? Ik weet het zelf niet want ben die aanvallen echt beu en is iedere keer een angstige ervaring. Ik neem gemiddeld 7.5mg per avond in.
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb echt het gevoel alsof benzo's meer een probleem qua verslaving beginnen te worden dan speed. Ik kan er echt van genieten na een nachtje of 3 wakker te zijn dan met de comedown een pil of 5 nemen van 2,5mg en daar een joint of 2 bij roken...terwijl ik wel besef dat dit uiteraard ook ongezond is maar ik heb dan op dat moment zoiets...alsof ik de 3 dagen daarom ben wakker gebleven. Raar maar waar.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Walter White zei:
Bij mij werkt lorazepam ook bijlange zo goed niet meer , en die aanvallen ken ik ook goed wat doe ik het beste ? Afbouwen met Diazepam of gewoon met lorazepam rustig ? Ik weet het zelf niet want ben die aanvallen echt beu en is iedere keer een angstige ervaring. Ik neem gemiddeld 7.5mg per avond in.
Klik om te vergroten...
Mijn arts zei afbouwen met lorazepam.En kreeg ik zoplicon voor de nacht
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#15
joetsie zei:
Mijn arts zei afbouwen met lorazepam.En kreeg ik zoplicon voor de nacht
Klik om te vergroten...
Dan ga ik me hierover ook eens bevragen bij mijn arts. Sterkte
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Walter White zei:
Bij mij werkt lorazepam ook bijlange zo goed niet meer , en die aanvallen ken ik ook goed wat doe ik het beste ? Afbouwen met Diazepam of gewoon met lorazepam rustig ? Ik weet het zelf niet want ben die aanvallen echt beu en is iedere keer een angstige ervaring. Ik neem gemiddeld 7.5mg per avond in.
Klik om te vergroten...
Jo dat is bij iedereen anders man en heb jij ook aanvallen ja?. Das echt vervelend idd en wat ik deed was halfe eraf en dan een dag niks eraf en die dag erop weer n halfe eraf. Het is kut maar met beetje afleiding kom je er wel zo heb ik het gedaan. K hoop voor je dat het lukt man het is evht zwaar klote benzos i het moeilijkste afbouwen zeiden ze mij en ik had t laagste van t laagste dus mischien is t bij jou anders maar het lukt je vast
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Samantha1980 zei:
Hoe gaat t nu ? Met “ontwenningsverschijnselen ? “
Klik om te vergroten...
Wel ik neem ook aan dat ook te makdn heeft als ik vergeet te nemen
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Walter White zei:
Ja dat is tis anders bij iedereen
Klik om te vergroten...
Jaman ik had ook nog laagste van t laagste kun je nagaan
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Jbruinsma zei:
Jo dat is bij iedereen anders man en heb jij ook aanvallen ja?. Das echt vervelend idd en wat ik deed was halfe eraf en dan een dag niks eraf en die dag erop weer n halfe eraf. Het is kut maar met beetje afleiding kom je er wel zo heb ik het gedaan. K hoop voor je dat het lukt man het is evht zwaar klote benzos i het moeilijkste afbouwen zeiden ze mij en ik had t laagste van t laagste dus mischien is t bij jou anders maar het lukt je vast
Klik om te vergroten...
Ja dat is tis anders bij iedereen
P
Putin007Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Jbruinsma zei:
Jaman ik had ook nog laagste van t laagste kun je nagaan
Klik om te vergroten...
Ik altijd dezelfde , serenase 2,5mg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."