#1
Oke bedankt. Gr
jaNog steeds lorazepam? En werkt dat nog gewoon zoals voorheen?
Klopt,hij en ik kunnen niet met elkaar overweg.En dat komt ik kan niet tegen dat snoeven van hem.Hij maakt een toop dat hij gaat afbouwen.Nou dat ging prima ahum.Een tijd later zit hij alweer aan de flua en clona.Dat is geen afbouwen,maar opbouwen.Dan die woorden tegen mij!Gelukkig heb ik mijn kinderen goed opgevoed en hebben zoiets nooit gezegd.Ben blij dat het niet mijn zoon is!Ik heb een zeer lieve goede zoon,met veel humor,wat mij een lichtpuntje geeft.Hij komt iedere dag mee eten.En laat hij nou geen advies geven aan een ander als het hem zelf niet lukt!Zit ik fout geef mij maar een ban.Zo einde verhaal.Hier is het ook gezellig zie ik.. ben niet de enigste dus die ruzie met iemand had😔 hopen op morgen een betere dag!
Wat er precies tussen jullie is weet ik niet en wil ik ook niet tussen gaan zitten. Heb gister al geprobeerd om het tussen 2 mensen goed te maken en dat viel niet echt goed blijkbaar...Klopt,hij en ik kunnen niet met elkaar overweg.En dat komt ik kan niet tegen dat snoeven van hem.Hij maakt een toop dat hij gaat afbouwen.Nou dat ging prima ahum.Een tijd later zit hij alweer aan de flua en clona.Dat is geen afbouwen,maar opbouwen.Dan die woorden tegen mij!Gelukkig heb ik mijn kinderen goed opgevoed en hebben zoiets nooit gezegd.Ben blij dat het niet mijn zoon is!Ik heb een zeer lieve goede zoon,met veel humor,wat mij een lichtpuntje geeft.Hij komt iedere dag mee eten.En laat hij nou geen advies geven aan een ander als het hem zelf niet lukt!Zit ik fout geef mij maar een ban.Zo einde verhaal.
Je mag best fel van mening verschillen maar dit gaat echt net even een grens over. Een ban van 3 dagen voor @inner_search en nu weer allemaal even een beetje lief doen tegen elkaar okay?Ik heb ALTIJD gezegt , hoop dat zelfs men ergste vijand nooit door benzo withdrawl moet gaan.
Wel ik hoop dat jij er wel eens flink door moet.
Kutmens.
Je hoeft je voor niemand niet te verantwoorden, jij weet waar je mee dealt en niemand hier op het forum heeft het recht om daar over te oordelen.
Laat die achterlijke reactie alsjeblieft niet je avond bederven, dat verdien je niet. Dat hij zo reageert zegt genoeg over hem.
Bekijk bijlage 17137
Bij mij werkt lorazepam ook bijlange zo goed niet meer , en die aanvallen ken ik ook goed wat doe ik het beste ? Afbouwen met Diazepam of gewoon met lorazepam rustig ? Ik weet het zelf niet want ben die aanvallen echt beu en is iedere keer een angstige ervaring. Ik neem gemiddeld 7.5mg per avond in.Bin mij werkte het niet meer maar k stond ook op t laagste van t laagste maar was steeds meer nodig.maar kijk maar uit als je wel keer zonder moet /wilt, want als je een beetje pech hebt krijg je hyperventilatie aanvallen dat soort dingen egt kut
Mijn arts zei afbouwen met lorazepam.En kreeg ik zoplicon voor de nachtBij mij werkt lorazepam ook bijlange zo goed niet meer , en die aanvallen ken ik ook goed wat doe ik het beste ? Afbouwen met Diazepam of gewoon met lorazepam rustig ? Ik weet het zelf niet want ben die aanvallen echt beu en is iedere keer een angstige ervaring. Ik neem gemiddeld 7.5mg per avond in.
Dan ga ik me hierover ook eens bevragen bij mijn arts. SterkteMijn arts zei afbouwen met lorazepam.En kreeg ik zoplicon voor de nacht
Jo dat is bij iedereen anders man en heb jij ook aanvallen ja?. Das echt vervelend idd en wat ik deed was halfe eraf en dan een dag niks eraf en die dag erop weer n halfe eraf. Het is kut maar met beetje afleiding kom je er wel zo heb ik het gedaan. K hoop voor je dat het lukt man het is evht zwaar klote benzos i het moeilijkste afbouwen zeiden ze mij en ik had t laagste van t laagste dus mischien is t bij jou anders maar het lukt je vastBij mij werkt lorazepam ook bijlange zo goed niet meer , en die aanvallen ken ik ook goed wat doe ik het beste ? Afbouwen met Diazepam of gewoon met lorazepam rustig ? Ik weet het zelf niet want ben die aanvallen echt beu en is iedere keer een angstige ervaring. Ik neem gemiddeld 7.5mg per avond in.
Wel ik neem ook aan dat ook te makdn heeft als ik vergeet te nemenHoe gaat t nu ? Met “ontwenningsverschijnselen ? “
Jaman ik had ook nog laagste van t laagste kun je nagaanJa dat is tis anders bij iedereen
Ja dat is tis anders bij iedereenJo dat is bij iedereen anders man en heb jij ook aanvallen ja?. Das echt vervelend idd en wat ik deed was halfe eraf en dan een dag niks eraf en die dag erop weer n halfe eraf. Het is kut maar met beetje afleiding kom je er wel zo heb ik het gedaan. K hoop voor je dat het lukt man het is evht zwaar klote benzos i het moeilijkste afbouwen zeiden ze mij en ik had t laagste van t laagste dus mischien is t bij jou anders maar het lukt je vast
Ik altijd dezelfde , serenase 2,5mgJaman ik had ook nog laagste van t laagste kun je nagaan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."