#1
NIet om het er in te wrijven, maar er hoeft amper een dip te zijn als je verstandig doseert en je rust/voeding pakt.We worden allemaal een dagje ouder 🙂 en wat minder fit, zeker als we vader of moeder zijn geworden. Dan ga je de dip wat sterker voelen. Er is niet veel aan te doen. Gewoon even volhouden dan komt het vanzelf goed 😊
Dat had @Rosie zelf ook al aangegeven, dat ze er niet zo slim mee omging. Dus nogmaals: daar doel ik hier niet op.
Maar meer in het algemeen: dat het er soms op lijkt alsof mensen vinden dat het "erbij hoort", die extreme dip. Je hoeft helemaal niet zo'n dip te hebben als je gewoon laag tot normaal doseert en weet waar je grenzen liggen (en daarnaast dus goed je rust en goede voeding pakt). Ook niet als je wat ouder wordt.