#1
ik heb idd in de put gezeten , en ik pest je niet ik probeer je te helpen omdat ik dacht dat het over jezelf ging sorry hoor ,Wat ben jij uberhaupt voor een guy zelf in de put gezeten en mij dagen lang trollen/pesten als je wat wil.
ik heb idd in de put gezeten , en ik pest je niet ik probeer je te helpen omdat ik dacht dat het over jezelf ging sorry hoor ,Wat ben jij uberhaupt voor een guy zelf in de put gezeten en mij dagen lang trollen/pesten als je wat wil.
Nee maar je doet laatste paar dagen echt dom man. Ik heb respect voor jou mag ik dan ook wat respect terug?ik heb idd in de put gezeten , en ik pest je niet ik probeer je te helpen omdat ik dacht dat het over jezelf ging sorry hoor ,
Helemaal opgeknapt. Ok niet helemaal waar. Ben nog steeds stik verkouden. Maar mijn xtc kater is over. Zaterdag nog licht duizelig en zaterdagavond eigenlijk niet meerUitzitten en niet te veel moeten. Op tijd naar bed, goed eten en voldoende drinken. Is het beste wat je kunt doen. Ik heb ook altijd katers van een week lang, maar ik kan niet normaal met drugs omgaan.
Hoe is het nu trouwens met je? Nog ziek of weer opgeknapt?
ehh wie doet er domNee maar je doet laatste paar dagen echt dom man. Ik heb respect voor jou mag ik dan ook wat respect terug?
Nee jij hebt nooit rare of erge dingen gedaan nee man jij bent de good guy. Mag ik ervan leren? Of mag dat nu ook niet meer?ehh wie doet er dom
ik mix niet alles door elkaar
ik hoog niet zomaar dingen op
ehh wie doet er dom
ik mix niet alles door elkaar
ik hoog niet zomaar dingen op
Boys ga lekker in pb jullie welles nietes spelletjes spelen, laat Rosie met rustNee jij hebt nooit rare of erge dingen gedaan nee man jij bent de good guy. Mag ik ervan leren? Of mag dat nu ook niet meer?
ja sorry , @Rosie ben blij te horen dat het inmiddels beter gaat 🙂Boys ga lekker in pb jullie welles nietes spelletjes spelen, laat Rosie met rust![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."