Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMega kater

Mega kater

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
trippymeeuw zei:
Lekker rustig aandoen leuke dingen doen evt 5-htp nemen
Klik om te vergroten...
met je citalopram geen goed idee
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
OtherShore zei:
We worden allemaal een dagje ouder 🙂 en wat minder fit, zeker als we vader of moeder zijn geworden. Dan ga je de dip wat sterker voelen. Er is niet veel aan te doen. Gewoon even volhouden dan komt het vanzelf goed 😊
Klik om te vergroten...
NIet om het er in te wrijven, maar er hoeft amper een dip te zijn als je verstandig doseert en je rust/voeding pakt.

Dat had @Rosie zelf ook al aangegeven, dat ze er niet zo slim mee omging. Dus nogmaals: daar doel ik hier niet op.

Maar meer in het algemeen: dat het er soms op lijkt alsof mensen vinden dat het "erbij hoort", die extreme dip. Je hoeft helemaal niet zo'n dip te hebben als je gewoon laag tot normaal doseert en weet waar je grenzen liggen (en daarnaast dus goed je rust en goede voeding pakt). Ook niet als je wat ouder wordt.
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeker eens met jullie hoor! Die 2e dag heb ik niks ervan gemerkt. En mijn lichaam wel de klap. Fucking kut.
Ik heb dit ook gewoon aan mijzelf te danken. Ben ik heel bewust van hoor!

Wat ik al aangaf; ik heb 1x een dip gehad. Na de 1e keer. Toen ook veels te veel gehad (400 mg)
Daarna eigenlijk heel bewust bezig geweest met dosissen en ook mijn sweet spot gevonden. zo'n 100-130 mg als start en de helft daarvan bijpakken en dan klaar. Ja dit is teveel, ik weeg zo'n 90 kg. Maar ik had hier NOOIT een dip mee en een mega toffe avond/nacht.

Maar ja, ik ben inmiddels wel ouder. Nu moeder van een 1 jarige dochter. En de gebroken nachten zullen vast ook niet meehelpen.

Heb ik hier van geleerd? Zeker. Ik ga het gewoon weer doen zoals altijd. Mijn sweet spot dosissen en niet mijn zelf afgesproken afspraken breken.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
NIet om het er in te wrijven, maar er hoeft amper een dip te zijn als je verstandig doseert en je rust/voeding pakt.

Dat had @Rosie zelf ook al aangegeven, dat ze er niet zo slim mee omging. Dus nogmaals: daar doel ik hier niet op.

Maar meer in het algemeen: dat het er soms op lijkt alsof mensen vinden dat het "erbij hoort", die extreme dip. Je hoeft helemaal niet zo'n dip te hebben als je gewoon laag tot normaal doseert en weet waar je grenzen liggen (en daarnaast dus goed je rust en goede voeding pakt). Ook niet als je wat ouder wordt.
Klik om te vergroten...
Persoonlijk ben ik heel gevoelig voor de dip. Ook bij nauwkeurig en gematigd doseren samen met gezond eten en genoeg rust heb ik last van een dip die ongeveer een week duurt. Ik weet dat het niet voor iedereen zo is, maar voor mij hoort de dip er altijd bij.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#5
De eerste paar keren dat ik MDMA of XTC gebruikte deed ik dat vrij onbelezen en onverantwoord met als resultaat, mega katers. Het gevoel dat je in de supermarkt tegen bijna tussen de wc rollen knikkert is niet tof! Of op het schoolplein bij het ophalen van je kids tussen de huismoeders bijna tegen het canvas gaat.

Daarna bewust gaan lezen, lezen, lezen en proberen zo goed mogelijk te doseren. Eindstand.... Veel lekkerdere trips, weinig klapperkaak of helemaal ways maar heerlijk intense momenten zonder teveel kater. Beetje dip neem ik op de koop toe maar verminder ik met supplementen.

Less is more. Cliche? Ja... Waarheid? 100%
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Uitzitten en niet te veel moeten. Op tijd naar bed, goed eten en voldoende drinken. Is het beste wat je kunt doen. Ik heb ook altijd katers van een week lang, maar ik kan niet normaal met drugs omgaan.

Hoe is het nu trouwens met je? Nog ziek of weer opgeknapt?
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekker rustig aandoen leuke dingen doen evt 5-htp nemen
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#8
MR_CHIP zei:
met je citalopram geen goed idee
Klik om te vergroten...
Heb het niet over mezelf
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MR_CHIP zei:
met je citalopram geen goed idee
Klik om te vergroten...
Wat ben jij uberhaupt voor een guy zelf in de put gezeten en mij dagen lang trollen/pesten als je wat wil.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik zie het ja wat stom, mijn bril heeft een poetsbeurt nodig i guess
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
trippymeeuw zei:
Wat ben jij uberhaupt voor een guy zelf in de put gezeten en mij dagen lang trollen/pesten als je wat wil.
Klik om te vergroten...
ik heb idd in de put gezeten , en ik pest je niet ik probeer je te helpen omdat ik dacht dat het over jezelf ging sorry hoor ,
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MR_CHIP zei:
ik heb idd in de put gezeten , en ik pest je niet ik probeer je te helpen omdat ik dacht dat het over jezelf ging sorry hoor ,
Klik om te vergroten...
Nee maar je doet laatste paar dagen echt dom man. Ik heb respect voor jou mag ik dan ook wat respect terug?
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Koffieb00n zei:
Uitzitten en niet te veel moeten. Op tijd naar bed, goed eten en voldoende drinken. Is het beste wat je kunt doen. Ik heb ook altijd katers van een week lang, maar ik kan niet normaal met drugs omgaan.

Hoe is het nu trouwens met je? Nog ziek of weer opgeknapt?
Klik om te vergroten...
Helemaal opgeknapt. Ok niet helemaal waar. Ben nog steeds stik verkouden. Maar mijn xtc kater is over. Zaterdag nog licht duizelig en zaterdagavond eigenlijk niet meer :)

En ja less is zeker more!
Ik ga juist heel bewust om met drugs.
Maar 2 jaar niet gebruikt. En dan toch eens doen hé. Haha. Gelijk afgeleerd
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
trippymeeuw zei:
Nee maar je doet laatste paar dagen echt dom man. Ik heb respect voor jou mag ik dan ook wat respect terug?
Klik om te vergroten...
ehh wie doet er dom
ik mix niet alles door elkaar
ik hoog niet zomaar dingen op
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#15
MR_CHIP zei:
ehh wie doet er dom
ik mix niet alles door elkaar
ik hoog niet zomaar dingen op
Klik om te vergroten...
Nee jij hebt nooit rare of erge dingen gedaan nee man jij bent de good guy. Mag ik ervan leren? Of mag dat nu ook niet meer?
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#16
MR_CHIP zei:
ehh wie doet er dom
ik mix niet alles door elkaar
ik hoog niet zomaar dingen op
Klik om te vergroten...
trippymeeuw zei:
Nee jij hebt nooit rare of erge dingen gedaan nee man jij bent de good guy. Mag ik ervan leren? Of mag dat nu ook niet meer?
Klik om te vergroten...
Boys ga lekker in pb jullie welles nietes spelletjes spelen, laat Rosie met rust:blushing:
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#17
ljuv zei:
Boys ga lekker in pb jullie welles nietes spelletjes spelen, laat Rosie met rust:blushing:
Klik om te vergroten...
ja sorry , @Rosie ben blij te horen dat het inmiddels beter gaat 🙂
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Afgelopen weekend heb ik een 3-daags festival gehad. Na 2 jaar geen drugs gebruik, wilde ik lekker eens feesten.
En ja, ik ben dom geweest. Ik dacht: ach een keertje uitzondering.

De vrijdag heb ik een lage dosis 2cb gehad.

De zaterdag iets hogere dosis 2cb en daarna xtc, nexusflipje dus. Aan xtc zo'n 230 mg.

Zondag xtc. Maar deze deed vrijwel niks. Hij leek op te komen, beetje het wazige gevoel, grote pupillen, dat soort dingen. Maar het zette niet door. Ik weet niet hoeveel er in deze pillen zat. Ik had meegenomen voor 1x, omdat ik dat zat vond. Dus van een vriend gehad. Als ik moet gokken, heb ik zo'n 300mg binnen.
Er gebeurde dus verder niks en ik ben heel erg op tijd gaan slapen.

Maandag niks aan de hand.

Dinsdag onwijs brak, logisch. Snel uitgeput, mega duizelig.

Nu is het donderdag. En ik ben nog steeds met vlagen enorm duizelig. Met vlagen ENORM moe. Inmiddels begin ik ook ziek te worden (koortsblaar, snot, hoesten etc).
Gisteren heb ik ook flink nachtmerries gehad.

Ik ben een dip wel gewend. Ook mentaal. Mentaal nu nergens last van overigens.
Ik ben zelf natuurlijk ook mega dom geweest door 2 dagen achter elkaar xtc te gebruiken. Nu uitzitten. Maar pfff, zwaar. Ik heb ook een dochtertje. Dat gaat gewoon door. Ik heb de hele week vrij. Eet gezond, op tijd naar bed. Overdag proberen wat te doen. Maar die vlagen duizeligheid en vermoeidheid maken dat heel lastig.
Ik had verwacht op donderdag wel enigszins hersteld te zijn...

En nu? Wat kan ik verwachten?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
bij mij hielp 5htp na misbruik/hoge dosering drugs die op serotonine werken
maar het enige advies en beste advies is misschien langs je huisarts ?
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#20
MR_CHIP zei:
bij mij hielp 5htp na misbruik/hoge dosering drugs die op serotonine werken
maar het enige advies en beste advies is misschien langs je huisarts ?
Klik om te vergroten...
Ja ik ben gisteren begonnen met l-tryptofaan.

Het wordt wel minder. Het is niet zo extreem als dinsdag, gelukkig. Maar vervelend is het wel.

Snap het advies huisarts. Maar doe ik liever niet. Toch eng ofzo. Zeker met een kindje. Ben bang voor notitie ofo.
Wilde die maandag bellen als het dan nog steeds zo is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."