#1
met je citalopram geen goed ideeLekker rustig aandoen leuke dingen doen evt 5-htp nemen
met je citalopram geen goed ideeLekker rustig aandoen leuke dingen doen evt 5-htp nemen
NIet om het er in te wrijven, maar er hoeft amper een dip te zijn als je verstandig doseert en je rust/voeding pakt.We worden allemaal een dagje ouder 🙂 en wat minder fit, zeker als we vader of moeder zijn geworden. Dan ga je de dip wat sterker voelen. Er is niet veel aan te doen. Gewoon even volhouden dan komt het vanzelf goed 😊
Persoonlijk ben ik heel gevoelig voor de dip. Ook bij nauwkeurig en gematigd doseren samen met gezond eten en genoeg rust heb ik last van een dip die ongeveer een week duurt. Ik weet dat het niet voor iedereen zo is, maar voor mij hoort de dip er altijd bij.NIet om het er in te wrijven, maar er hoeft amper een dip te zijn als je verstandig doseert en je rust/voeding pakt.
Dat had @Rosie zelf ook al aangegeven, dat ze er niet zo slim mee omging. Dus nogmaals: daar doel ik hier niet op.
Maar meer in het algemeen: dat het er soms op lijkt alsof mensen vinden dat het "erbij hoort", die extreme dip. Je hoeft helemaal niet zo'n dip te hebben als je gewoon laag tot normaal doseert en weet waar je grenzen liggen (en daarnaast dus goed je rust en goede voeding pakt). Ook niet als je wat ouder wordt.
Heb het niet over mezelfmet je citalopram geen goed idee
Wat ben jij uberhaupt voor een guy zelf in de put gezeten en mij dagen lang trollen/pesten als je wat wil.met je citalopram geen goed idee
ik heb idd in de put gezeten , en ik pest je niet ik probeer je te helpen omdat ik dacht dat het over jezelf ging sorry hoor ,Wat ben jij uberhaupt voor een guy zelf in de put gezeten en mij dagen lang trollen/pesten als je wat wil.
Nee maar je doet laatste paar dagen echt dom man. Ik heb respect voor jou mag ik dan ook wat respect terug?ik heb idd in de put gezeten , en ik pest je niet ik probeer je te helpen omdat ik dacht dat het over jezelf ging sorry hoor ,
Helemaal opgeknapt. Ok niet helemaal waar. Ben nog steeds stik verkouden. Maar mijn xtc kater is over. Zaterdag nog licht duizelig en zaterdagavond eigenlijk niet meerUitzitten en niet te veel moeten. Op tijd naar bed, goed eten en voldoende drinken. Is het beste wat je kunt doen. Ik heb ook altijd katers van een week lang, maar ik kan niet normaal met drugs omgaan.
Hoe is het nu trouwens met je? Nog ziek of weer opgeknapt?
ehh wie doet er domNee maar je doet laatste paar dagen echt dom man. Ik heb respect voor jou mag ik dan ook wat respect terug?
Nee jij hebt nooit rare of erge dingen gedaan nee man jij bent de good guy. Mag ik ervan leren? Of mag dat nu ook niet meer?ehh wie doet er dom
ik mix niet alles door elkaar
ik hoog niet zomaar dingen op
ehh wie doet er dom
ik mix niet alles door elkaar
ik hoog niet zomaar dingen op
Boys ga lekker in pb jullie welles nietes spelletjes spelen, laat Rosie met rustNee jij hebt nooit rare of erge dingen gedaan nee man jij bent de good guy. Mag ik ervan leren? Of mag dat nu ook niet meer?
ja sorry , @Rosie ben blij te horen dat het inmiddels beter gaat 🙂Boys ga lekker in pb jullie welles nietes spelletjes spelen, laat Rosie met rust![]()
Ja ik ben gisteren begonnen met l-tryptofaan.bij mij hielp 5htp na misbruik/hoge dosering drugs die op serotonine werken
maar het enige advies en beste advies is misschien langs je huisarts ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."