#1
zichtbare we
Ik ken het als clearnet vendor. Zo heet dat toch ?
Goede post Bee!
zichtbare we
Ik heb geen idee. Er is van alles volgens mij. Maar zoals ik al zei heb ik er geen ervaring mee.Ik ken het als clearnet vendor. Zo heet dat toch ?
Mijn vader heeft helse pijn aan zijn rug en heeft Tramadol voorgeschreven gekregen van de huisarts. Ik lach me kapot op het moment. Hij heeft amper drugs gebruikt in zijn leven en is nu heel triomfantelijk door het huis aan het wandelen, omdat ie eindelijk van die pijn af is. Ook is ie erg licht in zijn hoofd en heeft ie een (lichtelijk) euforisch gevoel. Prachtig spul, zou bijna zelf een paar pilletjes achterover willen slaan, maar ga ik niet doen, omdat het herstel van mijn vader uiteraard voorop staat.
zazzoo zei:Tramadol werkt bij mij omgekeerd, ik kan er niet van slapen en eens ik genomen heb kan ik niet meer stoppen met nemenna 250 mg kots je echt de darmen uit je lijf
en een paar dagen nadien kan je je behoorlijk slecht voel (depri). Dit is bij iedereen natuurlijk verschillend.
Drientje zei:Ik zou oppassen hiermee Marla, medicijnen die van dit kaliber moet je serieus nemen!
zommes zei:Die elektrische schokken krijg ik ook van XTC. Heel erg vervelend.
Bij tramadol heb ik daar geen last van gehad, volgens mij had ik 100 mg genomen. Het leek ook helemaal niet op xtc.
en een paar dagen nadien kan je je behoorlijk slecht voel (depri). Dit is bij iedereen natuurlijk verschillend.jellies zei:zazzoo zei:Tramadol werkt bij mij omgekeerd, ik kan er niet van slapen en eens ik genomen heb kan ik niet meer stoppen met nemenna 250 mg kots je echt de darmen uit je lijf
en een paar dagen nadien kan je je behoorlijk slecht voel (depri). Dit is bij iedereen natuurlijk verschillend.
dat klopt ik heb hetzelfde ik word juist vrolijk en opgewekt en idd misselijk,ik ben er ook echt verslaafd aan want het afbouwen en afkickverschijnselen vind ik een hel!
dus zou ze niet te lang gebruiken!
dan word je depri je krijg het heet en allemaal stroomstootjes door je zenuwbaan,geirriteerd etc
mijn god echt een hel..!
) God, wat zou ik nu eigenlijk graag een valiumpje, seresta of themazepammetje willen hebben!!

jellies zei:valium werkt idd beter bij speed tramadol heeft daar 0 effect op.
en nog een beetje kunnen slapen??![]()
Psychedelibee zei:Dat het zo'n nare ervaring was komt natuurlijk gewoon doordat je veel te veel hebt genomen. Je mag overigens nog van geluk spreken want boven de 300mg loop je een groot risico op een beroerte met tramadol. Lees je alsjeblieft beter in een volgende keer als je wat nieuws probeert want dit soort geintjes kunnen enorm gevaarlijk zijn.HoneyC zei:Denk dat iedereen het anders ervaart maar ik zou het niet nog een keer gebruiken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."