Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTramadol

Tramadol

63 antwoorden
64 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychedelibee zei:
zichtbare we
Klik om te vergroten...

Ik ken het als clearnet vendor. Zo heet dat toch ?
Goede post Bee!
P
PiraatPandaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik krijg van Tramadol juist anti-euforisch gevoel. Eerder geïrriteerd. Herinner me dat ik buiten liep en t liefst iedereen om me heen weg wou duwen of schoppen. (deed ik niet hoor). T hielp ook niet tegen mn hoofdpijn (was de reden dat ik t nam) Maar ik reageer wel vaker raar op meds (Dus zal wel aan mij liggen) en heb t al helemaal niet zo op opiaat-achtigen. Xtc vond ik trouwens wel geweldig, maar dat is dan ook iets totaal anders.

Echt geen idee meer van de dosis trouwens. Was één of andere capsule.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijdloos zei:
Ik ken het als clearnet vendor. Zo heet dat toch ?
Klik om te vergroten...
Ik heb geen idee. Er is van alles volgens mij. Maar zoals ik al zei heb ik er geen ervaring mee.
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mijn vader heeft helse pijn aan zijn rug en heeft Tramadol voorgeschreven gekregen van de huisarts. Ik lach me kapot op het moment. Hij heeft amper drugs gebruikt in zijn leven en is nu heel triomfantelijk door het huis aan het wandelen, omdat ie eindelijk van die pijn af is. Ook is ie erg licht in zijn hoofd en heeft ie een (lichtelijk) euforisch gevoel. Prachtig spul, zou bijna zelf een paar pilletjes achterover willen slaan, maar ga ik niet doen, omdat het herstel van mijn vader uiteraard voorop staat.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Elpee zei:
Mijn vader heeft helse pijn aan zijn rug en heeft Tramadol voorgeschreven gekregen van de huisarts. Ik lach me kapot op het moment. Hij heeft amper drugs gebruikt in zijn leven en is nu heel triomfantelijk door het huis aan het wandelen, omdat ie eindelijk van die pijn af is. Ook is ie erg licht in zijn hoofd en heeft ie een (lichtelijk) euforisch gevoel. Prachtig spul, zou bijna zelf een paar pilletjes achterover willen slaan, maar ga ik niet doen, omdat het herstel van mijn vader uiteraard voorop staat.
Klik om te vergroten...

Haha kan me voorstellen dat het er dan raar uitziet ineens. Het werkt ook in op je stemming en als de pijn compleet weg is is het een fijn middel.
Ik ga naar oramorph of ms contin tot een pijn blokkade mogelijk is.

Geniet van je vrolijke pa:yum:
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hehe thanks! Hij probeert zichzelf een beetje bij de les te houden, maar ik merk dat ie een beetje aan het 'spacen' is. Hij wil dat alleen mij niet laten zien. Haha, heel mooi. Ik heb hem aangespoord een glaasje wijn erbij te drinken omdat ie dat graag doet en ik denk dat het een interessante twist voor hem kan opleveren. Wat is jouw ervaring met Tramadol icm alcohol en is het verantwoord? Ik praat dan over een aantal wijntjes, dus het wordt zeker geen zuippartij.

Edit: Af en toe komen er van die loze kreten uit hem. Dan kijk ik hem aan met een big-smile en dan zie ik hem denken: "WTF zei ik zojuist??!:astonished::astonished:" :tearsofjoy:
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn vader heeft vandaag dus toch de kracht gevonden om wat alcohol icm zijn Tramadol te nuttigen. Zijn bevinding was dat de pijn heviger werd naarmate hij meer drankjes achter zijn kiezen had. Dus het heeft een averechts effect volgens hem. Jammer wel...
j
jelliesLid
01-01-2024, 00:00
#8
zazzoo zei:
Tramadol werkt bij mij omgekeerd, ik kan er niet van slapen en eens ik genomen heb kan ik niet meer stoppen met nemen :) na 250 mg kots je echt de darmen uit je lijf :kots: en een paar dagen nadien kan je je behoorlijk slecht voel (depri). Dit is bij iedereen natuurlijk verschillend.
Klik om te vergroten...


dat klopt ik heb hetzelfde ik word juist vrolijk en opgewekt en idd misselijk,ik ben er ook echt verslaafd aan want het afbouwen en afkickverschijnselen vind ik een hel!
dus zou ze niet te lang gebruiken!
dan word je depri je krijg het heet en allemaal stroomstootjes door je zenuwbaan,geirriteerd etc
mijn god echt een hel..!
maar eenmalig is het best leuk,ik zou dan 2 capsules van 50 mg nemen dan voel je wel iets!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Ik zou oppassen hiermee Marla, medicijnen die van dit kaliber moet je serieus nemen!
Klik om te vergroten...

Dat doe ik ook, anders had ik dit topic niet aangemaakt... :wink: De bruistabletten liggen ook nog steeds onaangeroerd in mijn "drugsbakje".
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
zommes zei:
Die elektrische schokken krijg ik ook van XTC. Heel erg vervelend.

Bij tramadol heb ik daar geen last van gehad, volgens mij had ik 100 mg genomen. Het leek ook helemaal niet op xtc.
Klik om te vergroten...

Zelf heb ik die schokjes ook ervaren, na het gebruik van diverse middelen. Dit lijkt mij gerelateerd aan oververmoeidheid. Het komt namelijk bij het inslapen opzetten , na een paar nachten niet (goed) te hebben geslapen. Af en toe leek het net een kortsluiting, waarbij ik met heel veel moeite uit de schemerwereld van waken en slapen kon stappen.

Gelukkig heb ik er nu niet zo vaak meer last van.
z
zazzooLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tramadol werkt bij mij omgekeerd, ik kan er niet van slapen en eens ik genomen heb kan ik niet meer stoppen met nemen :) na 250 mg kots je echt de darmen uit je lijf :kots: en een paar dagen nadien kan je je behoorlijk slecht voel (depri). Dit is bij iedereen natuurlijk verschillend.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
Op vakantie en keer heel veel pijn aan mijn tandvlees (opkomende verstandskies)
Paracetamol........geen effect.....
Ibuprofen..........geen effect....

....en daar was Tramadol in het EHBO-koffertje....

Binnen een half uur volledig van de pijn af.

Voelde me ontspannen (waarschijnlijk door het ontheffen van de pijn)

Recreatief zou ik het niet weten maar als bedoelde pijnstiller werkt het voor mij prima.
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Grappig, herkende de naam inderdaad van mijn ziekenhuis opname...
Prima pijnstiller, maar euforisch werd ik er niet van hoor
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
jellies zei:
zazzoo zei:
Tramadol werkt bij mij omgekeerd, ik kan er niet van slapen en eens ik genomen heb kan ik niet meer stoppen met nemen :) na 250 mg kots je echt de darmen uit je lijf :kots: en een paar dagen nadien kan je je behoorlijk slecht voel (depri). Dit is bij iedereen natuurlijk verschillend.
Klik om te vergroten...


dat klopt ik heb hetzelfde ik word juist vrolijk en opgewekt en idd misselijk,ik ben er ook echt verslaafd aan want het afbouwen en afkickverschijnselen vind ik een hel!
dus zou ze niet te lang gebruiken!
dan word je depri je krijg het heet en allemaal stroomstootjes door je zenuwbaan,geirriteerd etc
mijn god echt een hel..!
Klik om te vergroten...

Precies! Toch dus bij sommige mensen een soort van "xtc-effect": vrolijk, opgewekt, misselijk en bij afkicken van die (vreselijk irritante) "stroomstootjes'. Ik heb zo het idee dat ik - waarschijnlijk door in het verleden veels te overmatig xtc/mdma te hebben gebruikt - dit medicijn niet recreatief ga trekken. Als ik (tegenwoordig steeds sporadischer) mdma gebruik, moet ik in 99% van de gevallen verschrikkelijk kotsen. Het lijkt zelfs wel dat hoe ouder ik word, des te meer ik er ontiegelijk van moet kotsen. Daarnaast lijken die elektrische schokken, na afloop van mdma, ook steeds heftiger te worden en langer aan te houden. Mijn lichaam kan er gewoon echt niet meer tegen denk ik en middelen die enigszins gerelateerd zijn aan mdma, kan ik dus beter ook niet meer nemen.

Zit een beetje in dubio om het nu te toch gaan nemen. Heb namelijk een beetje pep gebruikt vanavond en zou nu best eens willen slapen, maar ik durf het risico gewoon niet te nemen. Ik denk dat ik mezelf dus maar nog eens bedwelm met nog een extra wodka'tje.... De kater die ik daar morgen van krijg, neem ik maar voor lief (ik heb daar dan wel wat speed tegen :rolleyes: ) God, wat zou ik nu eigenlijk graag een valiumpje, seresta of themazepammetje willen hebben!!
j
jelliesLid
01-01-2024, 00:00
#15
marla ik heb in het verleden ook hoop xtc en speed gebruikt,en ik heb ook dat ik v xtc meteen moet kotsen zodra zo n ding gaat werken!
ik trek het ook niet zo goed meer...
tramadol werkt dan toch anders de misselijkheid is anders,en je bent uiteraard niet knetterwaus ofzo :xtc:
maar gewoon wat opgewekter en meer zin in dingen,,,soms bij de 1e keer of met hyoge dosering word je wat suffer dat klopt!
valium werkt idd beter bij speed tramadol heeft daar 0 effect op.
en nog een beetje kunnen slapen?? :wave:
l
likmekutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tramadol, my great love <3

Ik ben via-via in een vakantie in Egypte aan de Tramadol geslagen en het is echt een goede euforiserende pijnstiller. Geen pijn, geen gezeik en vooral erg blij!

Zo blij dat ik nu eindelijk ben gestopt, na zo'n maand gebruik van 300-600mg/dag (200mg Retard versie). Gewoon bij de tandarts zeggen (na een kleine ingreep met veel kiespijn) dat je niet tegen paracetemol, ibuprofen en aanverwante stoffen kan. :)

Voor mij was het echt een supermiddel, maar ben nu maar gestopt. Het geeft wat afhankelijkheid als het goed valt, maar nu ik geen meer heb hoeft het voor mij ook niet meer.

Wel een aanrader dus!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
jellies zei:
valium werkt idd beter bij speed tramadol heeft daar 0 effect op.
en nog een beetje kunnen slapen?? :wave:
Klik om te vergroten...

Een paar wodka's en uurtjes later, ben ik als een blok in slaap gevallen. Wel inderdaad met een vervelende alcoholkater als gevolg, maar ik wilde vrijdag perse wat uurtjes slaap pakken, want ik had gister namelijk ok nog een verjaardagspartijtje van een goede vriend en daar zat ik me al erg op te verheugen. Die kater was gisteravond gelukkig grotendeels weer verdwenen, zodat ik toch nog enigszins fit naar mijn gezellige feestje kon gisternacht.
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelibee zei:
HoneyC zei:
Denk dat iedereen het anders ervaart maar ik zou het niet nog een keer gebruiken.
Klik om te vergroten...
Dat het zo'n nare ervaring was komt natuurlijk gewoon doordat je veel te veel hebt genomen. Je mag overigens nog van geluk spreken want boven de 300mg loop je een groot risico op een beroerte met tramadol. Lees je alsjeblieft beter in een volgende keer als je wat nieuws probeert want dit soort geintjes kunnen enorm gevaarlijk zijn.
Klik om te vergroten...

Wow. Ik had al het één en het ander gelezen. Maar soms heb ik van die idiote impulsieve acties. Binnenkort word ik hierbij ook professioneel geholpen, want ik heb vaak net tegen het randje aangezeten met verschillende dingen. Maar op één of ander manier trekt dit mij, of kick ik hier op.. Ik snap dit/mezelf soms ook echt niet. Dacht eerlijk gezegd ook dat ik gister dood zou gaan, zo beroerd voelde ik me
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik nam gisteren om 13:23 een pil van 100 mg.
14:52 ik voelde nog steeds niets toen nam ik er 2
Een paar uur later volgens mij nog 2. Toen pas werd ik een beetje vaag. Ik had superhonger maar kreeg met moeite 1 boterham met kaas moeilijk weg. Toen ging ik douchen. Kwam ik er fucked up uit. Ik voelde me zo dood, misselijk, vaag en vooral niet fijn.
Tijdens het diner rond een uur of 18 met moeite salade gegeten. En toen even een kopje warm water met stukjes citroen erin tegen de misselijkheid, had al mijn tanden gepoetst want mijn ogen kon ik niet meer openhouden. Ik liep naar mijn bed toe, en rende snel terug naar de wc en ja hoor. Alles wat ik met moeite binnen kreeg ging er zo weer uit.
Ik voelde me gelukkig wel opgelucht.
Maar slapen lukte nog steeds niet? Terwijl ik mijn ogen echt niet open kon houden. Had zo een verdomme slaap. En ik had daarvoor ook het gevoel dat mijn ogen naar links en rechts gingen, heel vaag allemaal. Maar ik zag er wel zoals gewoonlijk eruit. Denk dat iedereen het anders ervaart maar ik zou het niet nog een keer gebruiken.


Oja ! Vannacht ook super slecht geslapen. Half wel half niet, op werk viel ik zowat in slaap. Was een beetje depri/chago. Maar voel me nu inmiddels weer beter. Fijn dat het niet dagenlang blijft aanhouden net zoals bij andere drugs/medicatie
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oja, ik werd er ook zwaar emotioneel van. Ineens allemaal dingen lopen ouwehoeren waar ik normaal geen ene flikker om geef. Dacht de volgende ochtend. Loop toch niet zo te zeiken joh, zeikwijf! Haha kutmedicijn

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."