jellies zei:
zazzoo zei:
Tramadol werkt bij mij omgekeerd, ik kan er niet van slapen en eens ik genomen heb kan ik niet meer stoppen met nemen
![:)]()
na 250 mg kots je echt de darmen uit je lijf

en een paar dagen nadien kan je je behoorlijk slecht voel (depri). Dit is bij iedereen natuurlijk verschillend.
dat klopt ik heb hetzelfde ik word juist vrolijk en opgewekt en idd misselijk,ik ben er ook echt verslaafd aan want het afbouwen en afkickverschijnselen vind ik een hel!
dus zou ze niet te lang gebruiken!
dan word je depri je krijg het heet en allemaal stroomstootjes door je zenuwbaan,geirriteerd etc
mijn god echt een hel..!
Precies! Toch dus bij sommige mensen een soort van "xtc-effect": vrolijk, opgewekt,
misselijk en bij afkicken van die (vreselijk irritante)
"stroomstootjes'. Ik heb zo het idee dat ik - waarschijnlijk door in het verleden veels te overmatig xtc/mdma te hebben gebruikt - dit medicijn niet recreatief ga trekken. Als ik (tegenwoordig steeds sporadischer) mdma gebruik, moet ik in 99% van de gevallen verschrikkelijk kotsen. Het lijkt zelfs wel dat hoe ouder ik word, des te meer ik er ontiegelijk van moet kotsen. Daarnaast lijken die elektrische schokken, na afloop van mdma, ook steeds heftiger te worden en langer aan te houden. Mijn lichaam kan er gewoon echt niet meer tegen denk ik en middelen die enigszins gerelateerd zijn aan mdma, kan ik dus beter ook niet meer nemen.
Zit een beetje in dubio om het nu te toch gaan nemen. Heb namelijk een beetje pep gebruikt vanavond en zou nu best eens willen slapen, maar ik durf het risico gewoon niet te nemen. Ik denk dat ik mezelf dus maar nog eens bedwelm met nog een extra wodka'tje.... De kater die ik daar morgen van krijg, neem ik maar voor lief (ik heb daar dan wel wat speed tegen

) God, wat zou ik nu eigenlijk graag een valiumpje, seresta of themazepammetje willen hebben!!