#1
Eigenlijk vrijwel nooit meer. (Blijven) spugen en er misselijk van blijven zijn helaas niet echt mijn hobby's. Dus neh! Misschien ooit nog eens in een thuisfeestje maar op festivals oid doe ik het echt niet meer.
Nou ik heb op zich niet zo'n probleem om dergelijke liefde te accepteren, en ik beschouw het ook niet als 'nep'. Het kan wel wat overdreven zijn inderdaad. Uiteindelijk is voor mij meer de afweging dat ik me zelfs tijdens de MDMA-space al enorm eenzaam kan voelen omdat ik dan van die schreeuwerige ik-houd-van-je-gevoelens heb, maar eigenlijk niemand om het redelijkerwijs mee te delen. Dusja, dan word ik al snel chagrijnig vanwege frustratie en een gapend gat in mijn hart. En daar maak ik niemand blij mee - mezelf incluis.Heb zelf een pleurishekel aan het "ik houd van iedereen!/Nou doeiiii!"-aspect van XTC.
6-APB heeft dat minder, hoewel afgelopen dinsdagnacht mijn date verklaarde dat hij van mij hield (is op zich ook wel een beetje zo, we kennen elkaars situatie al 10+ jaar). Zei hem dat het aan de 6-APB lag die ik hem had gegeven omdat hij om XTC had gevraagd.
Eigenlijk zijn entactogenen niet zo mijn ding. De eerste en de laatste keer dat ik zelf XTC gekocht heb was in de jaren negentig.
Ik neem MDMA eigenlijk het liefst alleen nog maar in besloten thuissetting met een geliefde. Maar het is al een tijd geleden dat zo'n mogelijkheid er was. Dus inmiddels is het alweer een jaar geleden dat ik op een festival MDMA nam.deze vraag was al een keer gesteld maar t was toen 2007 dus ik vroeg me af hoe t nu is!
Ik neem MDMA eigenlijk het liefst alleen nog maar in besloten thuissetting met een geliefde. Maar het is al een tijd geleden dat zo'n mogelijkheid er was. Dus inmiddels is het alweer een jaar geleden dat ik op een festival MDMA nam.
In de tussentijd heb ik wel 6-APB gedaan op feestjes. Dat vind iets kalmer in de zin van dat ik niet per se de liefde hoef te verklaren aan mensen. En dat vind ik voor op feestjes toch wel net wat sociaal geaccepteerder.
En dan werd je ook helemaal lovey dovey met je geliefde(s)?Ik neem MDMA eigenlijk het liefst alleen nog maar in besloten thuissetting met een geliefde. Maar het is al een tijd geleden dat zo'n mogelijkheid er was.
JaEn dan werd je ook helemaal lovey dovey met je geliefde(s)?
En ja dat ookIk werd daar gek genoeg vooral heel opgewonden van.
Wat ik voornamelijk echt top vind aan mdma met een geliefde is dat je dan echt super-openhartig ineens dingen kunt bespreken. Vaak zijn het dingen die dan op de achtergrond wel spelen en bepalend zijn voor de dynamiek, maar waar je normaal gesproken maar moeilijk de tijd voor neemt om die echt eens goed te bespreken.En dan werd je ook helemaal lovey dovey met je geliefde(s)?
En dan werd je ook helemaal lovey dovey met je geliefde(s)?
Ik werd daar gek genoeg vooral heel opgewonden van. Wat ik niet had verwacht. En ik werd liefdevol van speed en juist niet geil. Eigenlijk precies het tegenovergestelde van wat ik had verwacht met deze middelen doen met een partner.
Dat is dus waarvoor wij MDMA gebruiken. Mijn partner en ik hebben jarenlang intimiteitsproblemen gehad - "haar libido was weg" - waardoor ook de rest van onze relatie verzuurde. Traditionele geneeskunde, sexuologen, psychologen, etc. afgedweild zonder gevolg.Wat ik voornamelijk echt top vind aan mdma met een geliefde is dat je dan echt super-openhartig ineens dingen kunt bespreken. Vaak zijn het dingen die dan op de achtergrond wel spelen en bepalend zijn voor de dynamiek, maar waar je normaal gesproken maar moeilijk de tijd voor neemt om die echt eens goed te bespreken.
In die zin kan het ook echt goede relatie-therapie zijn! Al ben ik wel van mening dat je het niet moet gaan inzetten als redmiddel voor een relatie die toch al niet zo goed werkt. Eerder als een onderhoudsbeurt voor een relatie die al lekker gaat, en die dan nog even wat verder uitdiepen om zo de vertrouwensbasis en het wederzijds begrip te vergroten.
Wat mooi dat het jullie daar zo bij heeft geholpen!Dat is dus waarvoor wij MDMA gebruiken. Mijn partner en ik hebben jarenlang intimiteitsproblemen gehad - "haar libido was weg" - waardoor ook de rest van onze relatie verzuurde. Traditionele geneeskunde, sexuologen, psychologen, etc. afgedweild zonder gevolg.
Uiteindelijk hebben we ons door vrienden kunnen laten overtuigen om MDMA te nemen, samen met hen. Uit wanhoop, zeg maar. Die nacht zijn we closer geweest en hebben we meer muren gesloopt dan we ooit voor mogelijk hielden. Voor ons is het echt een vorm van therapie. We bespreken zaken, maar we zijn ook (terug) intiem/sexueel - op een heel ongedwongen, consensuele manier.
Wij kunnen ons dus niet voorstellen dat in een andere setting te nemen. 😅
Ik kom niet klaar als ik MDMA op heb, maar ik vind het eigenlijk ook niet erg. Ik geniet veel meer van geile/sexy dingen doen dan dat ik jaag op een orgasme. Maar YMMV.Ja
En ja dat ook
Hoewel seks aan de mdma wel een beetje een valkuil is, want een orgasme bereiken is lastig. Dus het is wel handig om vooraf echt uitdrukkelijk te accepteren dat het niet gaat om een hoogtepunt na te streven. Doe je dat wel, dan kom je vaak alsnog gefrustreerd uit de bus.
Haha ja dit dusDat is dus waarvoor wij MDMA gebruiken. Mijn partner en ik hebben jarenlang intimiteitsproblemen gehad - "haar libido was weg" - waardoor ook de rest van onze relatie verzuurde. Traditionele geneeskunde, sexuologen, psychologen, etc. afgedweild zonder gevolg.
Uiteindelijk hebben we ons door vrienden kunnen laten overtuigen om MDMA te nemen, samen met hen. Uit wanhoop, zeg maar. Die nacht zijn we closer geweest en hebben we meer muren gesloopt dan we ooit voor mogelijk hielden. Voor ons is het echt een vorm van therapie. We bespreken zaken, maar we zijn ook (terug) intiem/sexueel - op een heel ongedwongen, consensuele manier.
Wij kunnen ons dus niet voorstellen dat in een andere setting te nemen. 😅
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."