Dit jaar 4x (maart/juni/augustus/december) minimaal 3 maanden ertussen.
#2
Gemiddeld gezien over de laatste 5 jaar
1x per 2jaar.
ðŸ¤
#3
deze vraag was al een keer gesteld maar t was toen 2007 dus ik vroeg me af hoe t nu is!
#4
Ik neem niet meer xtc/mdma maar 6-apb, maar het komt eigenlijk neer op: hoe vaak neem ik een middel dat werkt op serotonine en dat is: 1 keer in de 3 maanden. Soms een langere periode ertussen.
Maar zo vaak gebruiken we dit soort drugs nu ook weer niet.
#6
Heb een periode veel X gebruikt maar ik vind de dip daarna echt vreselijk. Gebruik veel liever sos of speed. Crash is na gebruik erger dan bij X maar na een dag of 2 voel ik me weer top. Bij X heb ik soms echt meerdere dagen soms zelf weken nodig om me weer goed te voelen.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.