Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC/mdma maakt me rustig.

XTC/mdma maakt me rustig.

84 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoe ik het zie is dat ik vooral de active 3d/2d vergelijkt vandaar de uitroepteken met dat 3m best wel actief is op serotonine
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
moetnietmagwel zei:
Weet niet als ik dat al gezegd had maar onthoud deze mensen: met de juiste wapens win je de oorlog!
Klik om te vergroten...
Met de juiste insteek is het geeneens een oorlog, maar een bevrijding. Succes!
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan ik op dit moment iets doen? Gaat zout me helpen? Heb lage bloeddruk denk ik
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#4
moetnietmagwel zei:
Kan ik op dit moment iets doen? Gaat zout mij helpen? Heb lage bloeddruk denk ik
Klik om te vergroten...
Dat is omgekeerd zeker van dat zout sorry haha
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#5
moetnietmagwel zei:
Ik besef het nu heel goed dat waar deze 19 jarige jongen die altijd het beste heeft gegeven voor alles mee bezig ben ik ben mezelf letterlijk schade aan het aanbrengen en het is gewoon totaal niet goed
Klik om te vergroten...
Dat besef is het meest belangrijke. Het is niet altijd makkelijk om niet te gebruiken, maar duidelijkheid in je doel en/of wat je juist niet wil, helpt enorm.
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik besef het nu heel goed dat waar deze 19 jarige jongen die altijd het beste heeft gegeven voor alles mee bezig ben ik ben mezelf letterlijk schade aan het aanbrengen en het is gewoon totaal niet goed
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
moetnietmagwel zei:
Ik merk ook dat jullie dit niet voor niets zeggen. En dat doet veel voor me dat onbekende mensen je proberen dingen te laten inzien die je eerst helemaal niet inziet
Klik om te vergroten...
Alle antwoorden zitten in jezelf.
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hallo wil even zeggen dat ik gisteren een beetje wegviel heel de tijd maar vandaag heb ik geen drugs gebruikt en heb ik hetzelfde. Dus ik denk dat het die nieuwe medicatie is. Word erg suf van maar voel me herboren wel alsof er een nieuwe wereld is opengegaan. Klink raar maar ik schrijf wat ik voel.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
ljuv zei:
je SSRI
Klik om te vergroten...
Ja, wat een gare boon sorry hoor,
Ik snap oprecht niet waarom mensen bij datgene waar het extreem essentieel is te researchen vooral met medicijnen. Je neemt een gif en je moet maar een relatief kleine fout maken of je wordt ziek of gaat dood. Ik ben echt een scheikunde nerd maar even een googlesearch en klaar. Het is zo ontzetttend gevaarlijk en er is een reden dat er junks en OD's zijn. Mijn voorbereidingen zijn altijd flawless. Nadat ik tripte op een onbekende stof wist ik hoe ik voorbereiding en research moest perfectioeren
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Ja, wat een gare boon sorry hoor,
Ik snap oprecht niet waarom mensen bij datgene waar het extreem essentieel is te researchen vooral met medicijnen. Je neemt een gif en je moet maar een relatief kleine fout maken of je wordt ziek of gaat dood. Ik ben echt een scheikunde nerd maar even een googlesearch en klaar. Het is zo ontzetttend gevaarlijk en er is een reden dat er junks en OD's zijn. Mijn voorbereidingen zijn altijd flawless. Nadat ik tripte op een onbekende stof wist ik hoe ik voorbereiding en research moest perfectioeren
Klik om te vergroten...
Dat heb ik al beseft en ook al op gereageerd, Gare boon
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ah het is vroeg man, sorry voor de wijsneus, Maar wees voorzichtig. Zou zonde zijn als je slordig wordt want dat was ik ookl, Eyeballen, geeej water,, nachten doorhalen, amnesie etc,
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Ah het is vroeg man, sorry voor de wijsneus, Maar wees voorzichtig. Zou zonde zijn als je slordig wordt want dat was ik ookl, Eyeballen, geeej water,, nachten doorhalen, amnesie etc,
Klik om te vergroten...
Haha is geen probleem man. En ja komt goed, heb de hersencellen, nu nog gebruiken haha en dat leer ik veel dankzij jullie dus ben jullie dankbaar voor de uitleg.
m
moetnietmagwelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik wist oprecht niet dat ik me zo chill kon voelen terwijl ik eigenlijk gewoon een beetje bewustzijn was aan het verliezen. Ik dacht altijd dat je dat wel door zou hebben als je bewustzijn verliest
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat heb ik ook met GHB heel erg sederend tot bijna bewustzijn verliezen maar wel chill en heel gevaarlijk natuurlijk
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#15
moetnietmagwel zei:
Ik wist oprecht niet dat ik me zo chill kon voelen terwijl ik eigenlijk gewoon een beetje bewustzijn was aan het verliezen. Ik dacht altijd dat je dat wel door zou hebben als je bewustzijn verliest
Klik om te vergroten...

Nee, dat hoeft zeker niet.
Zonder drugs niet, maar met drugs ook niet.
Mooie soort drugs is dat (vind ik). Lekker gesedeerd maar niet helemaal wasted of KO.
Maar TS: niet iets om dagelijks te gebruiken he :wink:
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik word in een rustige omgeving ook heel kalm van MDMA en kan dan ook gewoon heerlijk ontspannen in bed gaan liggen. In slaap vallen kan ook, maar meestal blijf ik wel ontspannen wakker.

Ik doseer meestal niet heel stevig, want dat vind ik niet nodig. Genoeg is fijn, teveel is nergens voor nodig.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Allereest onze @Neo-Shulginist die mij weer iets geleerd heeft
Neo-Shulginist zei:
Maar aan de andere kant heeft MDMA ook een kalmerend effect via antihistamine-receptoren en de afgifte van hormoon oxytocine
Klik om te vergroten...
Ik wist niet dat mdma zich überhaupt met oxitocine (knuffelhormoon, moeder en baby’s krijgen het voor verbinding en hechten met elkaar) ermee bemoeide. Dank chemistry vriend 🤝
Neo-Shulginist zei:
Juist dat serene gevoel van acceptatie is een belangrijk onderdeel van de space.
Klik om te vergroten...
Juist. Ik heb eigenlijk nooit echt een drukke setting gerolled, maar toen was ik echt wel actief. Thuis of op een rustige locatie vind ik het niet zo zeer stimulerend. Maar meer zoals koffie, wat je niet energieker maakt eigenlijk maar meer je moeheid dempt (in normale doseringen) maar je voelt dus niet de behoefte om te bewegen of stil te blijven, het is goed. Die zen status is in mijn ogen niet stimulerend. Maar er worden wel stoffen als adrenaline noradrenaline dopamine serotonine afgevuurd dus het is blijft opmerkelijk.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
Allereest onze @Neo-Shulginist die mij weer iets geleerd heeft

Ik wist niet dat mdma zich überhaupt met oxitocine (knuffelhormoon, moeder en baby’s krijgen het voor verbinding en hechten met elkaar) ermee bemoeide. Dank chemistry vriend 🤝
Klik om te vergroten...
Haha ja persoonlijk erger ik me er wel eens aan als het effect van MDMA weer eens gereduceerd wordt tot 'serotonine slurper'. Haha, dan denk ik "CRINGE". :sweatsmile:
A
APESHIT13Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
Haha ja persoonlijk erger ik me er wel eens aan als het effect van MDMA weer eens gereduceerd wordt tot 'serotonine slurper'. Haha, dan denk ik "CRINGE". :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Het werkt toch voornamelijk op de serotonine dus het lijkt wel logisch als zo’n cringey woord wordt gebruikt. Waarom nuanceren als mensen je met 1 woord ook kunnen begrijpen 🤪
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#20
APESHIT13 zei:
Het werkt toch voornamelijk op de serotonine
Klik om te vergroten...
Nee.
APESHIT13 zei:
dus het lijkt wel logisch als zo’n cringey woord wordt gebruikt.
Klik om te vergroten...
Dat is dus niet heel logisch maar wel lekker makkelijk.
APESHIT13 zei:
Waarom nuanceren als mensen je met 1 woord ook kunnen begrijpen 🤪
Klik om te vergroten...
Omdat serotonine niet goed de effecten van MDMA verklaart.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."