#1
hoe ik het zie is dat ik vooral de active 3d/2d vergelijkt vandaar de uitroepteken met dat 3m best wel actief is op serotonine
Met de juiste insteek is het geeneens een oorlog, maar een bevrijding. Succes!Weet niet als ik dat al gezegd had maar onthoud deze mensen: met de juiste wapens win je de oorlog!
Dat is omgekeerd zeker van dat zout sorry hahaKan ik op dit moment iets doen? Gaat zout mij helpen? Heb lage bloeddruk denk ik
Dat besef is het meest belangrijke. Het is niet altijd makkelijk om niet te gebruiken, maar duidelijkheid in je doel en/of wat je juist niet wil, helpt enorm.Ik besef het nu heel goed dat waar deze 19 jarige jongen die altijd het beste heeft gegeven voor alles mee bezig ben ik ben mezelf letterlijk schade aan het aanbrengen en het is gewoon totaal niet goed
Alle antwoorden zitten in jezelf.Ik merk ook dat jullie dit niet voor niets zeggen. En dat doet veel voor me dat onbekende mensen je proberen dingen te laten inzien die je eerst helemaal niet inziet
Ja, wat een gare boon sorry hoor,je SSRI
Dat heb ik al beseft en ook al op gereageerd, Gare boonJa, wat een gare boon sorry hoor,
Ik snap oprecht niet waarom mensen bij datgene waar het extreem essentieel is te researchen vooral met medicijnen. Je neemt een gif en je moet maar een relatief kleine fout maken of je wordt ziek of gaat dood. Ik ben echt een scheikunde nerd maar even een googlesearch en klaar. Het is zo ontzetttend gevaarlijk en er is een reden dat er junks en OD's zijn. Mijn voorbereidingen zijn altijd flawless. Nadat ik tripte op een onbekende stof wist ik hoe ik voorbereiding en research moest perfectioeren
Haha is geen probleem man. En ja komt goed, heb de hersencellen, nu nog gebruiken haha en dat leer ik veel dankzij jullie dus ben jullie dankbaar voor de uitleg.Ah het is vroeg man, sorry voor de wijsneus, Maar wees voorzichtig. Zou zonde zijn als je slordig wordt want dat was ik ookl, Eyeballen, geeej water,, nachten doorhalen, amnesie etc,
Ik wist oprecht niet dat ik me zo chill kon voelen terwijl ik eigenlijk gewoon een beetje bewustzijn was aan het verliezen. Ik dacht altijd dat je dat wel door zou hebben als je bewustzijn verliest
Ik wist niet dat mdma zich überhaupt met oxitocine (knuffelhormoon, moeder en baby’s krijgen het voor verbinding en hechten met elkaar) ermee bemoeide. Dank chemistry vriend 🤝Maar aan de andere kant heeft MDMA ook een kalmerend effect via antihistamine-receptoren en de afgifte van hormoon oxytocine
Juist. Ik heb eigenlijk nooit echt een drukke setting gerolled, maar toen was ik echt wel actief. Thuis of op een rustige locatie vind ik het niet zo zeer stimulerend. Maar meer zoals koffie, wat je niet energieker maakt eigenlijk maar meer je moeheid dempt (in normale doseringen) maar je voelt dus niet de behoefte om te bewegen of stil te blijven, het is goed. Die zen status is in mijn ogen niet stimulerend. Maar er worden wel stoffen als adrenaline noradrenaline dopamine serotonine afgevuurd dus het is blijft opmerkelijk.Juist dat serene gevoel van acceptatie is een belangrijk onderdeel van de space.
Haha ja persoonlijk erger ik me er wel eens aan als het effect van MDMA weer eens gereduceerd wordt tot 'serotonine slurper'. Haha, dan denk ik "CRINGE".Allereest onze @Neo-Shulginist die mij weer iets geleerd heeft
Ik wist niet dat mdma zich überhaupt met oxitocine (knuffelhormoon, moeder en baby’s krijgen het voor verbinding en hechten met elkaar) ermee bemoeide. Dank chemistry vriend 🤝
Het werkt toch voornamelijk op de serotonine dus het lijkt wel logisch als zo’n cringey woord wordt gebruikt. Waarom nuanceren als mensen je met 1 woord ook kunnen begrijpen 🤪Haha ja persoonlijk erger ik me er wel eens aan als het effect van MDMA weer eens gereduceerd wordt tot 'serotonine slurper'. Haha, dan denk ik "CRINGE".![]()
Nee.Het werkt toch voornamelijk op de serotonine
Dat is dus niet heel logisch maar wel lekker makkelijk.dus het lijkt wel logisch als zo’n cringey woord wordt gebruikt.
Omdat serotonine niet goed de effecten van MDMA verklaart.Waarom nuanceren als mensen je met 1 woord ook kunnen begrijpen 🤪
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."