#1
Wow, dus je hebt bewust al zulke dosissen benzo's genomen? Als ik zag dat ik van 1 naar 3mg of bij Zolpidem van 10 nr 30mg ging, was dat stopteken om af te bouwen en daarna te dumpen.ligt aan je tolerantie, ik kan 10 nemen en prima functioneren. andere zijn bij 2 al KO