Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs 10mg etizolam te veel

Is 10mg etizolam te veel

69 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
johndeertrekker zei:
ligt aan je tolerantie, ik kan 10 nemen en prima functioneren. andere zijn bij 2 al KO
Klik om te vergroten...
Wow, dus je hebt bewust al zulke dosissen benzo's genomen? Als ik zag dat ik van 1 naar 3mg of bij Zolpidem van 10 nr 30mg ging, was dat stopteken om af te bouwen en daarna te dumpen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stonologie zei:
Huh hier ging iets mis denk ik of niet hahahaa
Klik om te vergroten...
Haha ja lol die multicitaat ging verkeerd lol.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Stel je voor dat iemand dit met xtc doet, wat zal er dan wel niet gebeuren? 😱
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#4
de stok zei:
dames en heren, ik leef nog. heb maar tot 11.00 doorgeslapen en ben gelukkig niet in een coma gekomen. waarom ik zoveel heb genomen: ik had er drie van 1mg genomen(had er in totaal 25) weet niet hoe het in me opkwam maar heb er zover ik weet nog 3 bij gepakt omdat ik niks voelde, van de andere vier die ik heb genomen kan ik me weinig herinneren waarom en wanneer ik ze heb genomen. wel zag ik vanochtend dat er in het zakje nog maar 15 pilletjes in zaten. heb deze dan ook door de wc gespoeld
Klik om te vergroten...
Classic delusion of sobriety 😞
Nog nooit last van ervaren, maar ik snap heel goed waar het vandaan komt. Was dit je eerste keer etizolam?
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopemonster zei:
Stel je voor dat iemand dit met xtc doet, wat zal er dan wel niet gebeuren? 😱
Klik om te vergroten...
O.D.’s aan MDMA is best vaak te wijten aan mensen die denken: ‘hmm ik voel niet zo veel’ en dan meer een meer gaan nemen omdat ze denken dat het niet werkt.. Vaak kicked het dan later in en zitten ze met de gebakken peren en gefrituurde prefrontale cortex 😞
P
PowerPlantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dopemonster zei:
Stel je voor dat iemand dit met xtc doet, wat zal er dan wel niet gebeuren? 😱
Klik om te vergroten...
Bijvoorbeeld dat iemand 5 pillen neemt om vervolgens doodsangsten uit te staan? Tja geen idee..
J
JapieVerslaagdLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Indeed toen ik veel benzodiazepines nam en daarna van flurazepam ging afbouwen bleek ik op 70mg diazepam dagelijks te zitten. Nam toe 3 of 4 capsules van 27,5 mg op het hoogste punt (en dat bouw je elke dag verder omhoog omdat het circa 3 dagen werkt) toen vond ik het zelf ook tijd worden om af te bouwen. Zit nu op 3mg clonazepam maar vooral vanwege medische redenen. Werd vaak wakker met kramp in mijn been. En haf daarna nog dagen spierpijn.

Anyway heb me lesje van benzodiazepines misbruiken wel geleerd. Koste me een jaar.

Deed het met de Ashtongs manial. Is voor mij het ideale schema. Zodat je er weinig van merkt kwa slaap dan.
Klik om te vergroten...
Ik zit momenteel In de fase dat ik naar 0 moet. Ik zat op 150mg diazepam. Ook clonazolam geprobeerd maar dat was dus 5mg tabletten. Ik ging nokkie. Werd op de grond wakker.
150mg dia mocht ik ambulant afbouwen via mijn psychiater. Zit nu op 20mg pd. Maar als ik een dosis van 10mg mis en ik neem ze beide, 20mg dus ga ik weer slapen.

Het verrast mij dat met rustig afbouwen mijn tolerantie zo is gedaald.

Mijn doel is na alcohol (nu 1,8jaar clean) geen lichamelijke afhankelijkheid meer te hebben. Kratom taper ik nu ook. Ook lichamelijk verslavend.

Ow en ik hou veel geld over want meds zonder recept zijn duur. Zeker met hoge dosissen.

Maar het blijft lastig met goede rc sites. Bijbestellen is zo gebeurd.

Off topic als ik dat al niet was. Ik gebruik nog wel af en toe truffels en stims. Zoals 6-apb.
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wel voorzichtig mee zijn ja. Niet meer dan 2 a 3 dagen achter elkaar. Als je na 2 weken elke nacht ineens nuchter probeert te slapen is echt fucked
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zit mij rot te lachen
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tijdloos zei:
Hoeft toch ook niet?
Klinkt als goed aandachtspunten mocht je willen minderen
Klik om te vergroten...
Haha minderen
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Solotov zei:
Wel voorzichtig mee zijn ja. Niet meer dan 2 a 3 dagen achter elkaar. Als je na 2 weken elke nacht ineens nuchter probeert te slapen is echt fucked
Klik om te vergroten...
ik kreeg na 2 weken zelfs al ontwennings verschijnselen, koorts, restless legg, anxiety en indd slapeloosheid de hele mikmak. Link spul die benzos
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nihilist88 zei:
Wow, dus je hebt bewust al zulke dosissen benzo's genomen? Als ik zag dat ik van 1 naar 3mg of bij Zolpidem van 10 nr 30mg ging, was dat stopteken om af te bouwen en daarna te dumpen.
Klik om te vergroten...
dit is geen grap of een poging tot stoer doenerij maar de eerste keer dat ik Etizolam kocht was er in een week 50mg doorheengegaan. ik kan me bijna niks herrineren van die week. DOE DIT NIET NA !! ik was dom nu gebruik ik benzos gecontroleerd
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#13
johndeertrekker zei:
ik kreeg na 2 weken zelfs al ontwennings verschijnselen, koorts, restless legg, anxiety en indd slapeloosheid de hele mikmak. Link spul die benzos
Klik om te vergroten...
Ja, daarom nie te vaak ja toch niet dan
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Solotov zei:
Ja, daarom nie te vaak ja toch niet dan
Klik om te vergroten...
ja Steff
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
johndeertrekker zei:
ligt aan je tolerantie, ik kan 10 nemen en prima functioneren. andere zijn bij 2 al KO
Klik om te vergroten...
Indeed toen ik veel benzodiazepines nam en daarna van flurazepam ging afbouwen bleek ik op 70mg diazepam dagelijks te zitten. Nam toe 3 of 4 capsules van 27,5 mg op het hoogste punt (en dat bouw je elke dag verder omhoog omdat het circa 3 dagen werkt) toen vond ik het zelf ook tijd worden om af te bouwen. Zit nu op 3mg clonazepam maar vooral vanwege medische redenen. Werd vaak wakker met kramp in mijn been. En haf daarna nog dagen spierpijn.

Anyway heb me lesje van benzodiazepines misbruiken wel geleerd. Koste me een jaar.

Deed het met de Ashtongs manial. Is voor mij het ideale schema. Zodat je er weinig van merkt kwa slaap dan.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tijdloos zei:
Indeed toen ik veel benzodiazepines nam en daarna van flurazepam ging afbouwen bleek ik op 70mg diazepam dagelijks te zitten. Nam toe 3 of 4 capsules van 27,5 mg op het hoogste punt toen vond ik het zelf ook tijd worden om af te bouwen. Zit nu op 3mg clonazepam maar vooral vanwege medische redenen. Werd vaak wakker met kramp in mijn been. En haf daarna nog dagen spierpijn.

Anyway heb me lesje van benzodiazepines misbruiken wel geleerd. Koste me een jaar.

Deed het met de Ashtongs manial. Is voor mij het ideale schema. Zodat je er weinig van merkt kwa slaap dan.
Klik om te vergroten...
bouwde je af met diclazepam? en hoe lang duurt het eigenlijk tot je GABA receptoren weer op baseline zijn, weet je dat?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#17
johndeertrekker zei:
bouwde je af met diclazepam? en hoe lang duurt het eigenlijk tot je GABA receptoren weer op baseline zijn, weet je dat?
Klik om te vergroten...
Nee diazepam via Jellinek moest ze wel uitleggen waarom die methode het best was. Ik zat toen circa 10 jaar dagelijks aan de benzodiazepines
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#18
Krijg ook zin om te klappen maar de pep is nog niet op
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Solotov zei:
Krijg ook zin om te klappen maar de pep is nog niet op
Klik om te vergroten...
Hoeft toch ook niet? Ik eet als ik van de apotheek kom ook niet gelijk alle 9 doosjes oxy en clonazepam lol.
Klinkt als goed aandachtspunten mocht je willen minderen
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Solotov zei:
Haha minderen
Klik om te vergroten...
Opbouwen kan ook maar raad dat niet aan 🤪

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."