Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs 10mg etizolam te veel

Is 10mg etizolam te veel

69 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat een gast
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
HAHAHA 10MG?!? lekker beziggg👌🏻
Hoe kom je erbij om zoveel te slikken?
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
See you in a few days, of misschien haal je Doornroosje haar record wel :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
johndeertrekker zei:
Denk is na; wat zou Steff doen? Nou? Opmaken die pepito
Klik om te vergroten...
Aan zijn labratten geven.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zelf geen ervaring mee, maar zou wel de rest van je stash (als je nog hebt) ergens veilig opbergen waar je er niet meer zomaar bij kan. Ik lees vaak dat mensen een black out krijgen bij hoge dosissen en dan onbewust meer blijven nemen en zo een paar dagen "kwijt" zijn. Ik vind het maar gevaarlijk spul en het klinkt alsof je er erg onverstandig mee om gaat.
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#6
johndeertrekker zei:
Denk is na; wat zou Steff doen? Nou? Opmaken die pepito
Klik om te vergroten...
Wat zou hij trots op me zijn zeg
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Solotov zei:
Wat zou hij trots op me zijn zeg
Klik om te vergroten...
Ik luister weer vaak Spinal, echt een aanrader maar jou kennende ken je hem wel.

on topic; 2.5 kratom 0.2 gr Kush
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#8
johndeertrekker zei:
Ik luister weer vaak Spinal, echt een aanrader maar jou kennende ken je hem wel.

on topic; 2.5 kratom 0.2 gr Kush
Klik om te vergroten...
Ja man, maar k vind zn stem niet chill man al zijn zn teksten wel hard.

On topic, haze
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Solotov zei:
Ja man, maar k vind zn stem niet chill man al zijn zn teksten wel hard.

On topic, haze
Klik om te vergroten...
Als je door een nare periode gaat zijn z’n teksten bijna helend
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#10
johndeertrekker zei:
Als je door een nare periode gaat zijn z’n teksten bijna helend
Klik om te vergroten...
Een nare periode die maandagochtend begint en vrijdagmiddag eindigt?
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Solotov zei:
Een nare periode die maandagochtend begint en vrijdagmiddag eindigt
Klik om te vergroten...
Depressie kent geen schema hij doet niet aan het concept dagen
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
johndeertrekker zei:
Depressie kent geen schema hij doet niet aan het concept dagen
Klik om te vergroten...
In dat geval retour sturen 😜
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja.

Dat is het antwoord op de vraag in je titel. Succes met de dufheid morgen. :wink:
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mrloverdj zei:
@de stok
Joehoee?
Klik om te vergroten...
Hem zullen we vandaag ook niet meemaken, die word ergens in 2022 wakker en dan denkt ie shitttt had ik die 10mg maar niet genomen. Hoe krijg je zoiets uberhaupt voor elkaar? De pellets voor smarties aanzien?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopemonster zei:
Hem zullen we vandaag ook niet meemaken, die word ergens in 2022 wakker en dan denkt ie shitttt had ik die 10mg maar niet genomen. Hoe krijg je zoiets uberhaupt voor elkaar? De pellets voor smarties aanzien?
Klik om te vergroten...
Nee dit is er vast zo eentje die in 2022 wakker wordt en denkt: “jaaaaa ik doe het gelijk nog eens, was vet man!”
d
de stokLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mannen, ik ben weer terug, alles is nogsteeds vaag, typen kost enorm veel moeite en ik ben nog niet m’n bed uit gegaan. Het duizelt allemaal nogsteeds een beetje. Kan me ook niks herinneren van de andere berichten die ik hier heb gestuurd buiten het topic dat ik aangemaakt had.

eens maar nooit weer
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
de stok zei:
Mannen, ik ben weer terug, alles is nogsteeds vaag, typen kost enorm veel moeite en ik ben nog niet m’n bed uit gegaan. Het duizelt allemaal nogsteeds een beetje. Kan me ook niks herinneren van de andere berichten die ik hier heb gestuurd buiten het topic dat ik aangemaakt had.

eens maar nooit weer
Klik om te vergroten...
Leer momentje! Blijf de komende dagen ook uit het verkeer weg. Geen auto, brommer, fiets eigenlijk ook niet. Vet gevaarlijk nu.

Enne, er zijn ook vrouwen hier hoor... 😬
d
de stokLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Leer momentje! Blijf de komende dagen ook uit het verkeer weg. Geen auto, brommer, fiets eigenlijk ook niet. Vet gevaarlijk nu.

Enne, er zijn ook vrouwen hier hoor... 😬
Klik om te vergroten...
Komt goed heb vandaag en morgen helemaal niks te doen, maandag even een afspraak op kantoor kan geen kwijt toch
d
de stokLid
01-01-2024, 00:00
#19
En vrouwen natuurlijk
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
de stok zei:
Komt goed heb vandaag en morgen helemaal niks te doen, maandag even een afspraak op kantoor kan geen kwijt toch
Klik om te vergroten...
Morgen is het maandag dus je bedoeld vast dinsdag.
Het verstandigste is om minimaal 72 uur niet aan het verkeer deel te nemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."