Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs 10mg etizolam te veel

Is 10mg etizolam te veel

69 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tijdloos zei:
Hoeft toch ook niet?
Klinkt als goed aandachtspunten mocht je willen minderen
Klik om te vergroten...
Haha minderen
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Solotov zei:
Wel voorzichtig mee zijn ja. Niet meer dan 2 a 3 dagen achter elkaar. Als je na 2 weken elke nacht ineens nuchter probeert te slapen is echt fucked
Klik om te vergroten...
ik kreeg na 2 weken zelfs al ontwennings verschijnselen, koorts, restless legg, anxiety en indd slapeloosheid de hele mikmak. Link spul die benzos
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nihilist88 zei:
Wow, dus je hebt bewust al zulke dosissen benzo's genomen? Als ik zag dat ik van 1 naar 3mg of bij Zolpidem van 10 nr 30mg ging, was dat stopteken om af te bouwen en daarna te dumpen.
Klik om te vergroten...
dit is geen grap of een poging tot stoer doenerij maar de eerste keer dat ik Etizolam kocht was er in een week 50mg doorheengegaan. ik kan me bijna niks herrineren van die week. DOE DIT NIET NA !! ik was dom nu gebruik ik benzos gecontroleerd
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#4
johndeertrekker zei:
ik kreeg na 2 weken zelfs al ontwennings verschijnselen, koorts, restless legg, anxiety en indd slapeloosheid de hele mikmak. Link spul die benzos
Klik om te vergroten...
Ja, daarom nie te vaak ja toch niet dan
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Solotov zei:
Ja, daarom nie te vaak ja toch niet dan
Klik om te vergroten...
ja Steff
d
de stokLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mannen, ik ben weer terug, alles is nogsteeds vaag, typen kost enorm veel moeite en ik ben nog niet m’n bed uit gegaan. Het duizelt allemaal nogsteeds een beetje. Kan me ook niks herinneren van de andere berichten die ik hier heb gestuurd buiten het topic dat ik aangemaakt had.

eens maar nooit weer
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
de stok zei:
Mannen, ik ben weer terug, alles is nogsteeds vaag, typen kost enorm veel moeite en ik ben nog niet m’n bed uit gegaan. Het duizelt allemaal nogsteeds een beetje. Kan me ook niks herinneren van de andere berichten die ik hier heb gestuurd buiten het topic dat ik aangemaakt had.

eens maar nooit weer
Klik om te vergroten...
Leer momentje! Blijf de komende dagen ook uit het verkeer weg. Geen auto, brommer, fiets eigenlijk ook niet. Vet gevaarlijk nu.

Enne, er zijn ook vrouwen hier hoor... 😬
d
de stokLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Leer momentje! Blijf de komende dagen ook uit het verkeer weg. Geen auto, brommer, fiets eigenlijk ook niet. Vet gevaarlijk nu.

Enne, er zijn ook vrouwen hier hoor... 😬
Klik om te vergroten...
Komt goed heb vandaag en morgen helemaal niks te doen, maandag even een afspraak op kantoor kan geen kwijt toch
d
de stokLid
01-01-2024, 00:00
#9
En vrouwen natuurlijk
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
de stok zei:
Komt goed heb vandaag en morgen helemaal niks te doen, maandag even een afspraak op kantoor kan geen kwijt toch
Klik om te vergroten...
Morgen is het maandag dus je bedoeld vast dinsdag.
Het verstandigste is om minimaal 72 uur niet aan het verkeer deel te nemen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
de stok zei:
Mannen, ik ben weer terug, alles is nogsteeds vaag, typen kost enorm veel moeite en ik ben nog niet m’n bed uit gegaan. Het duizelt allemaal nogsteeds een beetje. Kan me ook niks herinneren van de andere berichten die ik hier heb gestuurd buiten het topic dat ik aangemaakt had.

eens maar nooit weer
Klik om te vergroten...
Toch
de stok zei:
Mannen, ik ben weer terug, alles is nogsteeds vaag, typen kost enorm veel moeite en ik ben nog niet m’n bed uit gegaan. Het duizelt allemaal nogsteeds een beetje. Kan me ook niks herinneren van de andere berichten die ik hier heb gestuurd buiten het topic dat ik aangemaakt had.

eens maar nooit weer
Klik om te vergroten...


En zal je na de ervaring dit aanschaffen? Die van mij werkt al ruim een jaar..

DX
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#12
!0mg etizolamn met 0 bezno tolerantie wel vel.
Mijn chilldosis is nu 4a 6 mg om te chuille, van ruim 10 uur lang En een knockoit dosis na stimd gaat ook richting en over de 1`0mg
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heb je de rest van je stash al gechecked? Is best mogelijk dat mensen zonder tolerantie na 2mg al blackout gaan, dan wakker worden in een psyche ward en er dagen later achter komen dat ze in hun blackout 25 pilletjes hebben genomen. En daarna achter hun huisgenoot aan zaten met een mes.

Nee dit verzin ik niet..

Experience:2mg Etizolam - Here be dragons

Experience reports - Etizolam
m.psychonautwiki.org m.psychonautwiki.org
🤣🤣

Nu hopen dat je geen (gevaarlijke) afkick verschijnselen krijgt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
de stok zei:
Mannen/vrouwen, voel me nogsteeds wazig maar ga zo met een vriend eventjes lekker smoken, komt allemaal goed. En ik ga nooit meer benzos proberen
Klik om te vergroten...
Geen wiet of hasj maar tabak hoop ik? Niet handig om nou te gaan blowen.
d
de stokLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mannen/vrouwen, voel me nogsteeds wazig maar ga zo met een vriend eventjes lekker smoken, komt allemaal goed. En ik ga nooit meer benzos proberen
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
de stok zei:
Mannen/vrouwen, voel me nogsteeds wazig maar ga zo met een vriend eventjes lekker smoken, komt allemaal goed. En ik ga nooit meer benzos proberen
Klik om te vergroten...
Je had beter pellets kunnen kopen zonder weegschaal. Ik gok dat je nog een of 2 dagen er wat last van zal hebben.

Verstandig dat je geen benzodiazepines meer gaat nemen 👌


Heb je de rest van je stash al gechecked? Is best mogelijk dat mensen zonder tolerantie na 2mg al blackout gaan, dan wakker worden in een psyche ward en er dagen later achter komen dat ze in hun blackout 25 pilletjes hebben genomen. En daarna achter hun huisgenoot aan zaten met een mes.

Nee dit verzin ik niet..

Experience:2mg Etizolam - Here be dragons​

Experience reports - Etizolam
m.psychonautwiki.org
m.psychonautwiki.org
🤣🤣





Ze heeft geen weegschaal dus die 10mg kan ook oplopen tot ik wil niet eens weten.


Ben trots op je @de stok dat je kapt met benzodiazepines 😉
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tijdloos zei:
Je had beter pellets kunnen kopen zonder weegschaal. Ik gok dat je nog een of 2 dagen er wat last van zal hebben.

Verstandig dat je geen benzodiazepines meer gaat nemen 👌


Heb je de rest van je stash al gechecked? Is best mogelijk dat mensen zonder tolerantie na 2mg al blackout gaan, dan wakker worden in een psyche ward en er dagen later achter komen dat ze in hun blackout 25 pilletjes hebben genomen. En daarna achter hun huisgenoot aan zaten met een mes.

Nee dit verzin ik niet..

Experience:2mg Etizolam - Here be dragons​

Experience reports - Etizolam
m.psychonautwiki.org
m.psychonautwiki.org
🤣🤣





Ze heeft geen weegschaal dus die 10mg kan ook oplopen tot ik wil niet eens weten.


Ben trots op je @de stok dat je kapt met benzodiazepines 😉
Klik om te vergroten...
Huh hier ging iets mis denk ik of niet hahahaa
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#18
You will live, haha. Sukkel (niet echt, hoor..)
d
de stokLid
01-01-2024, 00:00
#19
dames en heren, ik leef nog. heb maar tot 11.00 doorgeslapen en ben gelukkig niet in een coma gekomen. waarom ik zoveel heb genomen: ik had er drie van 1mg genomen(had er in totaal 25) weet niet hoe het in me opkwam maar heb er zover ik weet nog 3 bij gepakt omdat ik niks voelde, van de andere vier die ik heb genomen kan ik me weinig herinneren waarom en wanneer ik ze heb genomen. wel zag ik vanochtend dat er in het zakje nog maar 15 pilletjes in zaten. heb deze dan ook door de wc gespoeld
d
de stokLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Geen wiet of hasj maar tabak hoop ik? Niet handig om nou te gaan blowen.
Klik om te vergroten...
heb even wat goede haze gerookt, moet zeggen dat ik wel echt enorm stoned was met 0.7gr gedeeld met mn vriend. verschrikkelijk boos omdat de supermarkt dicht was op pinksteren natuurlijk, heb ik maar een pizza besteld bij nyp , voor ver*****me 15euro, was wel de beste pizza uit mn leven

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."