#1
Haha minderenHoeft toch ook niet?
Klinkt als goed aandachtspunten mocht je willen minderen
Haha minderenHoeft toch ook niet?
Klinkt als goed aandachtspunten mocht je willen minderen
ik kreeg na 2 weken zelfs al ontwennings verschijnselen, koorts, restless legg, anxiety en indd slapeloosheid de hele mikmak. Link spul die benzosWel voorzichtig mee zijn ja. Niet meer dan 2 a 3 dagen achter elkaar. Als je na 2 weken elke nacht ineens nuchter probeert te slapen is echt fucked
dit is geen grap of een poging tot stoer doenerij maar de eerste keer dat ik Etizolam kocht was er in een week 50mg doorheengegaan. ik kan me bijna niks herrineren van die week. DOE DIT NIET NA !! ik was dom nu gebruik ik benzos gecontroleerdWow, dus je hebt bewust al zulke dosissen benzo's genomen? Als ik zag dat ik van 1 naar 3mg of bij Zolpidem van 10 nr 30mg ging, was dat stopteken om af te bouwen en daarna te dumpen.
Ja, daarom nie te vaak ja toch niet danik kreeg na 2 weken zelfs al ontwennings verschijnselen, koorts, restless legg, anxiety en indd slapeloosheid de hele mikmak. Link spul die benzos
ja SteffJa, daarom nie te vaak ja toch niet dan
Leer momentje! Blijf de komende dagen ook uit het verkeer weg. Geen auto, brommer, fiets eigenlijk ook niet. Vet gevaarlijk nu.Mannen, ik ben weer terug, alles is nogsteeds vaag, typen kost enorm veel moeite en ik ben nog niet m’n bed uit gegaan. Het duizelt allemaal nogsteeds een beetje. Kan me ook niks herinneren van de andere berichten die ik hier heb gestuurd buiten het topic dat ik aangemaakt had.
eens maar nooit weer
Komt goed heb vandaag en morgen helemaal niks te doen, maandag even een afspraak op kantoor kan geen kwijt tochLeer momentje! Blijf de komende dagen ook uit het verkeer weg. Geen auto, brommer, fiets eigenlijk ook niet. Vet gevaarlijk nu.
Enne, er zijn ook vrouwen hier hoor... 😬
Morgen is het maandag dus je bedoeld vast dinsdag.Komt goed heb vandaag en morgen helemaal niks te doen, maandag even een afspraak op kantoor kan geen kwijt toch
TochMannen, ik ben weer terug, alles is nogsteeds vaag, typen kost enorm veel moeite en ik ben nog niet m’n bed uit gegaan. Het duizelt allemaal nogsteeds een beetje. Kan me ook niks herinneren van de andere berichten die ik hier heb gestuurd buiten het topic dat ik aangemaakt had.
eens maar nooit weer
Mannen, ik ben weer terug, alles is nogsteeds vaag, typen kost enorm veel moeite en ik ben nog niet m’n bed uit gegaan. Het duizelt allemaal nogsteeds een beetje. Kan me ook niks herinneren van de andere berichten die ik hier heb gestuurd buiten het topic dat ik aangemaakt had.
eens maar nooit weer
Geen wiet of hasj maar tabak hoop ik? Niet handig om nou te gaan blowen.Mannen/vrouwen, voel me nogsteeds wazig maar ga zo met een vriend eventjes lekker smoken, komt allemaal goed. En ik ga nooit meer benzos proberen
Je had beter pellets kunnen kopen zonder weegschaal. Ik gok dat je nog een of 2 dagen er wat last van zal hebben.Mannen/vrouwen, voel me nogsteeds wazig maar ga zo met een vriend eventjes lekker smoken, komt allemaal goed. En ik ga nooit meer benzos proberen
Huh hier ging iets mis denk ik of niet hahahaaJe had beter pellets kunnen kopen zonder weegschaal. Ik gok dat je nog een of 2 dagen er wat last van zal hebben.
Verstandig dat je geen benzodiazepines meer gaat nemen 👌
Heb je de rest van je stash al gechecked? Is best mogelijk dat mensen zonder tolerantie na 2mg al blackout gaan, dan wakker worden in een psyche ward en er dagen later achter komen dat ze in hun blackout 25 pilletjes hebben genomen. En daarna achter hun huisgenoot aan zaten met een mes.
Nee dit verzin ik niet..
Experience:2mg Etizolam - Here be dragons​
Experience reports - Etizolam
m.psychonautwiki.org![]()
🤣🤣
Ze heeft geen weegschaal dus die 10mg kan ook oplopen tot ik wil niet eens weten.
Ben trots op je @de stok dat je kapt met benzodiazepines 😉
heb even wat goede haze gerookt, moet zeggen dat ik wel echt enorm stoned was met 0.7gr gedeeld met mn vriend. verschrikkelijk boos omdat de supermarkt dicht was op pinksteren natuurlijk, heb ik maar een pizza besteld bij nyp , voor ver*****me 15euro, was wel de beste pizza uit mn levenGeen wiet of hasj maar tabak hoop ik? Niet handig om nou te gaan blowen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."