#1
Haha minderenHoeft toch ook niet?
Klinkt als goed aandachtspunten mocht je willen minderen
Haha minderenHoeft toch ook niet?
Klinkt als goed aandachtspunten mocht je willen minderen
ik kreeg na 2 weken zelfs al ontwennings verschijnselen, koorts, restless legg, anxiety en indd slapeloosheid de hele mikmak. Link spul die benzosWel voorzichtig mee zijn ja. Niet meer dan 2 a 3 dagen achter elkaar. Als je na 2 weken elke nacht ineens nuchter probeert te slapen is echt fucked
dit is geen grap of een poging tot stoer doenerij maar de eerste keer dat ik Etizolam kocht was er in een week 50mg doorheengegaan. ik kan me bijna niks herrineren van die week. DOE DIT NIET NA !! ik was dom nu gebruik ik benzos gecontroleerdWow, dus je hebt bewust al zulke dosissen benzo's genomen? Als ik zag dat ik van 1 naar 3mg of bij Zolpidem van 10 nr 30mg ging, was dat stopteken om af te bouwen en daarna te dumpen.
Ja, daarom nie te vaak ja toch niet danik kreeg na 2 weken zelfs al ontwennings verschijnselen, koorts, restless legg, anxiety en indd slapeloosheid de hele mikmak. Link spul die benzos
ja SteffJa, daarom nie te vaak ja toch niet dan
Indeed toen ik veel benzodiazepines nam en daarna van flurazepam ging afbouwen bleek ik op 70mg diazepam dagelijks te zitten. Nam toe 3 of 4 capsules van 27,5 mg op het hoogste punt (en dat bouw je elke dag verder omhoog omdat het circa 3 dagen werkt) toen vond ik het zelf ook tijd worden om af te bouwen. Zit nu op 3mg clonazepam maar vooral vanwege medische redenen. Werd vaak wakker met kramp in mijn been. En haf daarna nog dagen spierpijn.ligt aan je tolerantie, ik kan 10 nemen en prima functioneren. andere zijn bij 2 al KO
bouwde je af met diclazepam? en hoe lang duurt het eigenlijk tot je GABA receptoren weer op baseline zijn, weet je dat?Indeed toen ik veel benzodiazepines nam en daarna van flurazepam ging afbouwen bleek ik op 70mg diazepam dagelijks te zitten. Nam toe 3 of 4 capsules van 27,5 mg op het hoogste punt toen vond ik het zelf ook tijd worden om af te bouwen. Zit nu op 3mg clonazepam maar vooral vanwege medische redenen. Werd vaak wakker met kramp in mijn been. En haf daarna nog dagen spierpijn.
Anyway heb me lesje van benzodiazepines misbruiken wel geleerd. Koste me een jaar.
Deed het met de Ashtongs manial. Is voor mij het ideale schema. Zodat je er weinig van merkt kwa slaap dan.
Nee diazepam via Jellinek moest ze wel uitleggen waarom die methode het best was. Ik zat toen circa 10 jaar dagelijks aan de benzodiazepinesbouwde je af met diclazepam? en hoe lang duurt het eigenlijk tot je GABA receptoren weer op baseline zijn, weet je dat?
Hoeft toch ook niet? Ik eet als ik van de apotheek kom ook niet gelijk alle 9 doosjes oxy en clonazepam lol.Krijg ook zin om te klappen maar de pep is nog niet op
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."