Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs 10mg etizolam te veel

Is 10mg etizolam te veel

69 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tijdloos zei:
Hoeft toch ook niet?
Klinkt als goed aandachtspunten mocht je willen minderen
Klik om te vergroten...
Haha minderen
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Solotov zei:
Wel voorzichtig mee zijn ja. Niet meer dan 2 a 3 dagen achter elkaar. Als je na 2 weken elke nacht ineens nuchter probeert te slapen is echt fucked
Klik om te vergroten...
ik kreeg na 2 weken zelfs al ontwennings verschijnselen, koorts, restless legg, anxiety en indd slapeloosheid de hele mikmak. Link spul die benzos
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nihilist88 zei:
Wow, dus je hebt bewust al zulke dosissen benzo's genomen? Als ik zag dat ik van 1 naar 3mg of bij Zolpidem van 10 nr 30mg ging, was dat stopteken om af te bouwen en daarna te dumpen.
Klik om te vergroten...
dit is geen grap of een poging tot stoer doenerij maar de eerste keer dat ik Etizolam kocht was er in een week 50mg doorheengegaan. ik kan me bijna niks herrineren van die week. DOE DIT NIET NA !! ik was dom nu gebruik ik benzos gecontroleerd
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#4
johndeertrekker zei:
ik kreeg na 2 weken zelfs al ontwennings verschijnselen, koorts, restless legg, anxiety en indd slapeloosheid de hele mikmak. Link spul die benzos
Klik om te vergroten...
Ja, daarom nie te vaak ja toch niet dan
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Solotov zei:
Ja, daarom nie te vaak ja toch niet dan
Klik om te vergroten...
ja Steff
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
johndeertrekker zei:
ligt aan je tolerantie, ik kan 10 nemen en prima functioneren. andere zijn bij 2 al KO
Klik om te vergroten...
Indeed toen ik veel benzodiazepines nam en daarna van flurazepam ging afbouwen bleek ik op 70mg diazepam dagelijks te zitten. Nam toe 3 of 4 capsules van 27,5 mg op het hoogste punt (en dat bouw je elke dag verder omhoog omdat het circa 3 dagen werkt) toen vond ik het zelf ook tijd worden om af te bouwen. Zit nu op 3mg clonazepam maar vooral vanwege medische redenen. Werd vaak wakker met kramp in mijn been. En haf daarna nog dagen spierpijn.

Anyway heb me lesje van benzodiazepines misbruiken wel geleerd. Koste me een jaar.

Deed het met de Ashtongs manial. Is voor mij het ideale schema. Zodat je er weinig van merkt kwa slaap dan.
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijdloos zei:
Indeed toen ik veel benzodiazepines nam en daarna van flurazepam ging afbouwen bleek ik op 70mg diazepam dagelijks te zitten. Nam toe 3 of 4 capsules van 27,5 mg op het hoogste punt toen vond ik het zelf ook tijd worden om af te bouwen. Zit nu op 3mg clonazepam maar vooral vanwege medische redenen. Werd vaak wakker met kramp in mijn been. En haf daarna nog dagen spierpijn.

Anyway heb me lesje van benzodiazepines misbruiken wel geleerd. Koste me een jaar.

Deed het met de Ashtongs manial. Is voor mij het ideale schema. Zodat je er weinig van merkt kwa slaap dan.
Klik om te vergroten...
bouwde je af met diclazepam? en hoe lang duurt het eigenlijk tot je GABA receptoren weer op baseline zijn, weet je dat?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
johndeertrekker zei:
bouwde je af met diclazepam? en hoe lang duurt het eigenlijk tot je GABA receptoren weer op baseline zijn, weet je dat?
Klik om te vergroten...
Nee diazepam via Jellinek moest ze wel uitleggen waarom die methode het best was. Ik zat toen circa 10 jaar dagelijks aan de benzodiazepines
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#9
Krijg ook zin om te klappen maar de pep is nog niet op
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Solotov zei:
Krijg ook zin om te klappen maar de pep is nog niet op
Klik om te vergroten...
Hoeft toch ook niet? Ik eet als ik van de apotheek kom ook niet gelijk alle 9 doosjes oxy en clonazepam lol.
Klinkt als goed aandachtspunten mocht je willen minderen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."